AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Er det sant at hvis en kvinne avviser en manns tilnærmelser med full åpenhet og respekt, så gjør det ham mer tiltrukket av henne og at han tenker mer på henne? Jeg leste dette i et psykologimagasin. Anonymkode: 5619a...b02
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det sant at hvis en kvinne avviser en manns tilnærmelser med full åpenhet og respekt, så gjør det ham mer tiltrukket av henne og at han tenker mer på henne? Jeg leste dette i et psykologimagasin. Anonymkode: 5619a...b02 Nei, så enkelt er det nok ikke. Mange (både menn og kvinner) bli emosjonelt såret av å bli avvist, og begeistringen blir avløst av negative følelser for personen som avviser. Anonymkode: e7e77...917 7
TypiskMann Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Det er nok veldig individuelt. Jeg vil si at det ikke har den effekten på meg. Tvert i mot, er det ingen gjensidig interresse dør interressen ut. 5
Natanya Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli 2 minutter siden, TypiskMann said: Det er nok veldig individuelt. Jeg vil si at det ikke har den effekten på meg. Tvert i mot, er det ingen gjensidig interresse dør interressen ut. Hvis avvisningen skyldes grenser som kvinnen ikke ønsker å krysse. 1
TypiskMann Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Natanya skrev (1 minutt siden): Hvis avvisningen skyldes grenser som kvinnen ikke ønsker å krysse. Hva mente du nå?
Natanya Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli 2 minutter siden, TypiskMann said: ماذا تعتقد هنا؟ Jeg mener, hvis en kvinne avviser en mann ikke fordi hun ikke bryr seg om ham, men fordi hun ønsker noe konkret og et seriøst forhold, eller fordi hun har sine egne grenser, vil mannen vise henne litt respekt og tiltrekning eller ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er det sant at hvis en kvinne avviser en manns tilnærmelser med full åpenhet og respekt, så gjør det ham mer tiltrukket av henne og at han tenker mer på henne? Jeg leste dette i et psykologimagasin. Anonymkode: 5619a...b02 Kanskje rent fysisk en liten stund til (Man slutter jo ikke nødvendigvis å være tiltrukket av noen sekundet de sier de ikke er interessert), men det går jo da fort over når hun har kommunisert sin manglende interesse. Anonymkode: e59de...443 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det sant at hvis en kvinne avviser en manns tilnærmelser med full åpenhet og respekt, så gjør det ham mer tiltrukket av henne og at han tenker mer på henne? Jeg leste dette i et psykologimagasin. Anonymkode: 5619a...b02 Nei. Ikke min mann. Da er han ferdig. Respekterer det og går videre. Kapittel lukket og avsluttet. Anonymkode: ced5d...5e7
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det sant at hvis en kvinne avviser en manns tilnærmelser med full åpenhet og respekt, så gjør det ham mer tiltrukket av henne og at han tenker mer på henne? Jeg leste dette i et psykologimagasin. Anonymkode: 5619a...b02 Høres mer ut som kvinner enn menn. Kvinner vil ha det de ikke kan få, menn løper fra dør til dør til de får noe. Anonymkode: 4778a...e36 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres mer ut som kvinner enn menn. Kvinner vil ha det de ikke kan få, menn løper fra dør til dør til de får noe. Anonymkode: 4778a...e36 Huff.... Anonymkode: 426e5...7bd 2
TypiskMann Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli Natanya skrev (6 timer siden): Jeg mener, hvis en kvinne avviser en mann ikke fordi hun ikke bryr seg om ham, men fordi hun ønsker noe konkret og et seriøst forhold, eller fordi hun har sine egne grenser, vil mannen vise henne litt respekt og tiltrekning eller ikke? Sånn du mener. Den situasjonen kan jeg ikke relatere meg til. Jeg ville aldri tilnærmet meg en kvinne på den måten uten at jeg var genuint interresert i noe mer.
Irak Skrevet 2. juli #12 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det sant at hvis en kvinne avviser en manns tilnærmelser med full åpenhet og respekt, så gjør det ham mer tiltrukket av henne og at han tenker mer på henne? Jeg leste dette i et psykologimagasin. Anonymkode: 5619a...b02 Det kommer nok helt an på hva slags tilnærmelser det er snakk om tror jeg. Push/pull er en kjent psykologisk effekt, og det har jeg lest noen eksempler på her på KG. I mine øyne så er det det du beskriver her. Det har ikke jeg sansen for. Det er en giftig mekanisme. Litt som å være "hard to get"... "Hard to get" for hva? Belønning? Enten vil man eller så vil man ikke. Enten kan man eller så kan man ikke. Det må alle kjenne på seg selv, og for sin egen del hva som føles trygt og komfortabelt. Det er det ingen oppskrift på. Emosjonell trygghet verdsetter jeg over alt annet. Det er viktig for meg. Uavhengig av hva slags relasjon man inngår i, så trenger man å bli bedre kjent. Jeg har veldig respekt for at vi som mennesker er ulike individer, på godt og vondt.
AnonymBruker Skrevet 2. juli #13 Skrevet 2. juli Herregud, folk må logge av nett og og erfare livet som det er. Dette er for dumt. Anonymkode: ef18a...dab 2 1
BobTheNoob Skrevet 2. juli #14 Skrevet 2. juli Kortsiktig kan man få en stressreakasjon og bare ville ha henne mer. Men for de fleste går det over fort. Avvisning er avvisning. Jeg kjenner til enkelte menn som stalker, prøver og gir liksom aldri opp. Men de har nok noen indre problemer. For min del kjenner jeg nok mest på skuffelse ved avvisning. Hvor lenge det varer avhenger av hvor lenge jeg var tiltrukket av henne før avvisning. Men etter en avvisning så er saken ferdig snakket om uansett og jeg går videre med livet. Hvis det er en dame som avviser som en del av en manipulasjon så er det hennes tap. Sånne damer vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Jeg har hatt nok usunne relasjoner i livet.
Flintis Skrevet 2. juli #15 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det sant at hvis en kvinne avviser en manns tilnærmelser med full åpenhet og respekt, så gjør det ham mer tiltrukket av henne og at han tenker mer på henne? Jeg leste dette i et psykologimagasin. Anonymkode: 5619a...b02 Hm... ja det er sant for det står i "avisen". Nei, vil de ikke så vil de ikke og da er løpet kjørt. Så sier noen, du skal ikke ta nei for et nei, og bare ja er ja. Jeg tar nei for nei. Tenker på dem, joda tenker nok, lurer på hvordan livet deres ble osv. Så vil du bli tenkt på er nok det lurt.
AnonymBruker Skrevet 2. juli #16 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud, folk må logge av nett og og erfare livet som det er. Dette er for dumt. Anonymkode: ef18a...dab Hva er for dumt? At man lurer på ting? Det finnes mennesker med sosial angst. Da kan nettet være en begynnende plattform til å tørre og ta steget ut i det virkelige liv. Det har jeg sett flere eksempler på. Anonymkode: 426e5...7bd
AnonymBruker Skrevet 2. juli #17 Skrevet 2. juli BobTheNoob skrev (3 minutter siden): Kortsiktig kan man få en stressreakasjon og bare ville ha henne mer. Men for de fleste går det over fort. Avvisning er avvisning. Jeg kjenner til enkelte menn som stalker, prøver og gir liksom aldri opp. Men de har nok noen indre problemer. For min del kjenner jeg nok mest på skuffelse ved avvisning. Hvor lenge det varer avhenger av hvor lenge jeg var tiltrukket av henne før avvisning. Men etter en avvisning så er saken ferdig snakket om uansett og jeg går videre med livet. Hvis det er en dame som avviser som en del av en manipulasjon så er det hennes tap. Sånne damer vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Jeg har hatt nok usunne relasjoner i livet. Noen ganger må man avvise, for at man ikke er klar akkurat da. Det er faktisk veldig forståelig. En relasjon kan være en modningsprosess. Om du ikke klarer å se forskjell på det, og manipulasjon så er det faktisk ditt tap. Anonymkode: 426e5...7bd
BobTheNoob Skrevet 2. juli #18 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen ganger må man avvise, for at man ikke er klar akkurat da. Det er faktisk veldig forståelig. En relasjon kan være en modningsprosess. Om du ikke klarer å se forskjell på det, og manipulasjon så er det faktisk ditt tap. Anonymkode: 426e5...7bd Jeg vet ikke om jeg forstår hva du poengterer her. Årsaken til at man avviser noen kan jo være så mangt. Man er fortsatt avvist... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #19 Skrevet 2. juli TypiskMann skrev (6 timer siden): Hva mente du nå? Hun mener kvinner er offer for omgivelsene og har ikke ansvar for egne handlinger. For øvrig, er hensiktsmessig å behandle de som de er barn. Anonymkode: 176d7...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå