Helene Skrevet 3. juli #21 Skrevet 3. juli Spørsmål, tar dere testen ? Jeg gjorde det. Er ikke vant med influensa. Har skjønt at folk får forkjølelse, noe som er normalt. Jeg fikk en følelse, og covid testen var positiv. Jeg ønsker ikke å smitte andre. Selv om jeg har det lett, en kraftig forkjølelse, så vet jeg at der er mennesker som får kraftige reaksjoner. Jeg brukte munnbind. Vet at sannsynligvis ikke var smittebærer. Hadde 2 dager med feber, etterpå var bare slapp. Jeg reiste i denne perioden. Brukte munnbind hele tiden. 1 1
stemorsblomsten Skrevet 3. juli Forfatter #22 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har lungebetennelse og er forkjølet, men heldigvis ikke sinnsyk. Anonymkode: 6ca22...b52 🤭
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har lungebetennelse og er forkjølet, men heldigvis ikke sinnsyk. Anonymkode: 6ca22...b52 Jeg er sinnsyk, men heldigvis ikke forkjølet lenger. Anonymkode: 4ffc9...123 1
Margit777 Skrevet 3. juli #24 Skrevet 3. juli stemorsblomsten skrev (På 2.7.2025 den 15.03): Hodepine,tett og veldig lite energi? Noe som går nå for tiden? Kjedelig start på ferien😐😪😷 Ja, bruker pepperminteolje for å ikke gå rundt med konstant hodepine. Renser bra opp.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #25 Skrevet 3. juli Ja, her har det gått fra person til person på jobb de siste tre ukene. Jeg har akkurat blitt frisk igjen. Anonymkode: 5bbe4...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå