AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Det er ikke mer enn en måned siden jeg var syk sist med feber, hoste. snørr og kroppsverk. Nå har jeg jammen fått det igjen! I tillegg føles det som kaktus i halsen og tykt slim. Kan ikke huske at jeg har vært så mye syk om sommeren før. Jeg spiser sunt, trener og får godt med søvn. Alt skulle ligge til rette for en frisk kropp. Blir så oppgitt og lei… Flere som har hatt det slik i sommer? Anonymkode: 2684b...a03
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er ikke mer enn en måned siden jeg var syk sist med feber, hoste. snørr og kroppsverk. Nå har jeg jammen fått det igjen! I tillegg føles det som kaktus i halsen og tykt slim. Kan ikke huske at jeg har vært så mye syk om sommeren før. Jeg spiser sunt, trener og får godt med søvn. Alt skulle ligge til rette for en frisk kropp. Blir så oppgitt og lei… Flere som har hatt det slik i sommer? Anonymkode: 2684b...a03 Du får ta turen innom legen din og få sjekket opp at jernlagre og vitamin status ikke er årsaken til at du tiltrekker deg alt mulig. Anonymkode: 040cf...fb4
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du får ta turen innom legen din og få sjekket opp at jernlagre og vitamin status ikke er årsaken til at du tiltrekker deg alt mulig. Anonymkode: 040cf...fb4 Alt av prøver er helt fine. Jeg er bare litt ekstra mottakelig akkurat nå antakelig, eller har maks uflaks med folk i nærheten som smitter meg. Anonymkode: 2684b...a03
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Akkurat det samme her! 2*heavy forkjølelse på 4 uker.. utrolig demotiverende, da jeg anser megselv om frisk og lever sunt🤕 Anonymkode: c4639...08c
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Alt av prøver er helt fine. Jeg er bare litt ekstra mottakelig akkurat nå antakelig, eller har maks uflaks med folk i nærheten som smitter meg. Anonymkode: 2684b...a03 Sannsynligvis har ikke immunforsvaret kommet på topp før du har blitt smittet igjen. Rett og slett uflaks. Hadde selv mange sånne runder. Var hos fastlegen gjentatte ganger siden jeg ble skikkelig dårlig og var frisk i 2-4uker om gangen. Var «bare» virus. Eneste som hjelper er håndvask/hygiene og holde seg unna alt av sykdom. Anonymkode: 38dd4...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå