Laraa Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli (endret) Jeg har fått ei nær venninne som jeg har kjent noen år nå, og det er gjensidig. Hun både sier og viser at hun også ser meg som en nær venninne..Vi gjør alt mulig sammen og har en veldig tett relasjon med masse tema vi elsker å snakke om, vi drar på reiser sammen etc... Så kommer den irrasjonelle frykten min. Hun kommer fra en annen del av landet og det gjør mannen også. De stortrives her og har definitivt planer om å forsette å bo her, men har ikke noen tilknytning. Jeg tenker stadig vekk. Hva om de flytter? Hva om dette ikke varer? Hva om jeg mister henne/dem? Jeg vet at det ikke er noe jeg får gjort med det, pluss at det er fullstendig dumt å bekymre meg for noe som kanskje kan skje uten å engang vite eventuelt når eller om i hele tatt. Jeg tror det ligger dypt i meg å være redd for å bli forlatt. Jeg har mange erfaringer med å bli forlatt og sviktet fra tidligere år Det har nok påvirket at jeg er ekstra følsom for avvisning og brutte relasjoner i dag. Når det er sagt sier jeg ikke at det ville vært et svikt å flytte, eller at det er å forlate meg. Jeg er realist nok til å vite at det er livet. Det er bare redselen for at det kan skje som ødelegger meg, og jeg sier selvsagt ikke det til henne. For jeg forstår at det ikke gjør noe positivt. Noen som har det på samme måte? Lyst til å dele erfaringer? Eller noen reflekterte kloke ord/tanker? Endret 2. juli av Laraa 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Vedlikehold den gode kontakten mellom dere, og vær tilstede i familien deres. Om de har et godt nettverk, gjør det det ikke så lett å flytte. Anonymkode: e6498...83d 1
Laraa Skrevet 2. juli Forfatter #3 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Vedlikehold den gode kontakten mellom dere, og vær tilstede i familien deres. Om de har et godt nettverk, gjør det det ikke så lett å flytte. Anonymkode: e6498...83d Du har rett i det. Vedlikehold er viktig. Vi har forståelse for at det i travle perioder er vanskeligere å treffes, men vi møtes jevnlig og regelmessig og finner på ting 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Min beste venninne fra ungdommen flyttet til Danmark. Er 34 år siden nettopp vært å besøkt henne. Trenger da ikke å miste kontakt selv om en flytter? Anonymkode: 5ca33...154 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå