Gjest Nadia Skrevet 21. november 2002 #1 Skrevet 21. november 2002 Regner med at mange har sett klippet på TV eller lest i avisene om Michael Jacksons hasardiøse behandling av barnet sitt, da han holdt det utenfor hotellbalkongen. Må si jeg ble sittende å måpe da jeg så klippet på TV, det så nesten ut som han trodde det var en dukke han holdt i hendene. Men et barn er da ingen dukke, men et levende vesen med tanker og følelser! Jeg leste at en svensk barenelege uttalte at dette var noe av det værste man kunne utsette et barn for - de føler høyder like bra som voksne og føler den samme redselen. Dette barnet kan faktisk få problemer pga dette senere i livet. Hvem er det som kan finne på å holde barna sine på utsiden av et rekkverk mange meter over bakken?... Tenk om han hadde mistet taket? Tror neppe barnet hadde overlevd det falllet. Utrolig at det går an å være så tankesløs. Man kan ikke i ettertid komme å si: "Beklager, men jeg ble så revet med av fansen som sto på utsiden"... Da er han ikke voksen og moden nok til å være far spør du meg, hvis han har så dårlig vurderingsevne og liten impulskontroll. Og de grusomme "slørene" og tørklene han hele tiden dekker barna sine med! Det ser jo nesten like ille ut som bilder av burka kledde kvinner fra taliban tiden. Hvorfor gjør han dette? Muligens for å unngå at barna skal bli gjenkjent pga kidnappings fare, men ærlig talt? Dette er vel å gå litt langt? Se på en annen stor stjerne; Madonna. Hun dekker da ikke til barna sine slik. Det må da finnes andre måter å beskytte de mot kidnappere på enn ved å tulle inn hele hodet med et håndkle. Stakkars barn må jo få problemer ved å ha det slik hver gang de går utenfor døren. Dessuten får de vel en følelse av at verden er utrygg og at det er mange "farlige" folk derute som man må beskytte seg for. Ok, skal være enig i at verden er blitt ganske utrygg, men man behøver vel ikke å fyre oppunder mest mulig å skape kunstige situasjoner som ikke er der? Nei, jeg syns rett og slett det er litt kvalmt at for det om man er superstjerne og har mye penger så skal man konstruere opp det ene etter det andre med barn som enten er egenproduserte, adopterte eller hva det nå er. Hallo! Det er levende barn vi snakker om, ikke dukker! Etter min mening bør myndighetene i California ta en skikkelig test av han, for han virker overhodet ikke skikket til å ha omsorgen for barna. Han virker ikke voksen og ansvarsbevisst nok, tenker ikke nok på hva som er best for barna, virker for barnslig selv (ingen trygg og stødig voksen figur) - og han virker rett og slett ikke helt tilregnelig. Stakkars barn sier jeg bare :cry:
Gjest Diva Skrevet 21. november 2002 #2 Skrevet 21. november 2002 Helt enig med deg, Nadia! Jeg synes dette er helt på trynet. Han kan ikke være særlig godt skikket som far. Har skrevet en kommentar til dette selv : http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=18410 Klem, Kattepus :D
Maeve Skrevet 22. november 2002 #3 Skrevet 22. november 2002 Jeg er helt enig med deg Nadia, denne Jacko er ikke ved sine fulle fem. Jeg så det på tv, og jeg var sjokkert. Hans hjemland vurderer nå om han er skikket til å ha barna hørte jeg på nyheter i går. Nei, håper han mister omsorgsretten til de tre barna sine. Fyren er skrudd spør du meg!!
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2002 #4 Skrevet 22. november 2002 At noen oppegående kvinne virkelig ligger m og får barn m denne mannen er for meg en gåte!
Gjest Madden Skrevet 23. november 2002 #5 Skrevet 23. november 2002 Han er helt sanseløs den mannen! tror ikke det finnes så mye fornuft i den forskrudde hjernen hans! Det var jo livsfarlig!! tenk om han mistet babyen da!! også det grepet han hadde om barnet! skulle tro han holdt en potetsekk! nei fyttirakkern! ta ifra mannen de stakkars barna! :evil:
Gjest Starya Skrevet 23. november 2002 #6 Skrevet 23. november 2002 At noen oppegående kvinne virkelig ligger m og får barn m denne mannen er for meg en gåte! Ligge med? Nåja, jeg ser heller for meg en god gammeldags "turkey-baster" (eller hva det nå het...)
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #7 Skrevet 24. november 2002 At noen oppegående kvinne virkelig ligger m og får barn m denne mannen er for meg en gåte! Disse kvinnene får betalt i lange baner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå