MalloryK Skrevet 2. juli #21 Skrevet 2. juli Ostesmørbrød blir fantastisk! Men, vær obs på at osten kan flyge rundt. Jeg har brent meg på det mange ganger (bokstavelig talt). Osten går opp i viften og det blir mye svidd røyk
AnonymBruker Skrevet 2. juli #22 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alt du ellers ville fritert. For de som kan lage mat er air fryer ikke nødvendig. Anonymkode: dd89e...735 Det var veldig lite nyansert. Jeg har airfryer i tillegg til to stekeovner, og frityrsteker Fordi den har egenskaper disse ikke har. Tilsvarende som jeg har dampovn og sou vide maskin, i tillegg til damprist. Anonymkode: 8931d...ed9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Alt du ellers ville fritert. For de som kan lage mat er air fryer ikke nødvendig. Anonymkode: dd89e...735 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kan man lage mat er air fryer som en mikrobølgeovn, bare med veldig færre bruksområder. Man trenger ikke hvitløkspresse med god kniv og litt teknikk. Samme med air fryer. Anonymkode: dd89e...735 Nå er faktisk matlaging med airfryer en av temaene i siste sesong av Masterchef Australia (ikke kommet ut i Norge ennå), og er det noen som virkelig kan lage mat så er det deltakerne der. Så det du sier vitner om uvitenhet og lite kunnskap om airfryere. Og å sammenligne det med en microbølgeovn er bare idiotisk. Anonymkode: 94297...917 4
Verbena Skrevet 3. juli #24 Skrevet 3. juli Jeg bruker airfryer mye. Egentlig til alt jeg ellers ville brukt stekovnen til. I tillegg til alt som er nevnt over her, har jeg stekt ribbe i den. Og fått sprø svor. Her om dagen hadde vi mange gjester på grilling, og det var ikke plass til alt på grillen. Da tok jeg maiskolber i airfryeren. De ble kjempegode. Akkurat som grillet. Jeg har også flere ganger stekt indrefilet av svin. Med både spekeskinke og bacon rundt. Og grønsaker blir crispy og gode. Jeg synes resultatet blir best uten papir i bunnen, da får luften fritt beveget seg rundt maten. Men det hender jeg bruker papir under for å gjøre oppvaske enkel. Jeg har fått mange gode tips fra forskjelige airfryergrupper på facebook. Var redd det ble en gadget som bare ble stående og ta plass. Men denne fungerer bedre enn forventet. 😊 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #25 Skrevet 3. juli Ts her Jeg prøvde nå airfryeren for første gang og stekte to laksefileter i papir, men kan ikke si jeg er imponert. Jeg synes de blir saftigare i stekeovnen og så bråkte airfryeren overraskende mye. Er det vanlig? Anonymkode: 4a266...cef
AnonymBruker Skrevet 4. juli #26 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ts her Jeg prøvde nå airfryeren for første gang og stekte to laksefileter i papir, men kan ikke si jeg er imponert. Jeg synes de blir saftigare i stekeovnen og så bråkte airfryeren overraskende mye. Er det vanlig? Anonymkode: 4a266...cef Den bråker ja. Man trenger som regel kortere steketid i airfryer enn i stekeovn, er det der det har gått galt, kanskje? Anonymkode: 536e0...53d
AnonymBruker Skrevet 4. juli #27 Skrevet 4. juli Du må prøve søtepotet fries du får kjøpt i frysedisken. Lag deg en sunn dipp og nyt! Anonymkode: 4bd72...767 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #28 Skrevet 4. juli Hasselbackpoteter! Blir nydelig, og går fort. Anonymkode: 02f20...982 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå