Anonym6789 Skrevet 4. juli #41 Skrevet 4. juli Jeg kan gi et kyss og noen kyss, men jeg hater klining. Har heldigvis en mann som aldri har gjort noe nummer ut av det
AnonymBruker Skrevet 4. juli #42 Skrevet 4. juli Jeg har vært gift i 22 år med en som ikke liker å kysse. Det går helt fint. Jeg har sant å si ikke savnet det heller. Får et nuss i ny og ne, og han holder godt rundt meg og koser masse med meg. Og sexen er topp. Så den kliningen trenger jeg ikke. Anonymkode: 93c5c...bbc
Irak Skrevet 4. juli #43 Skrevet 4. juli Bamseklemmer skrev (17 minutter siden): Truer du meg med, at jeg en dag går tom for damer?😅 Truer med ingen verdens ting...Var ment som en vennlig påminnelse. Ingenting annet.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #44 Skrevet 4. juli Hadde vært dealbreaker hos meg. Jeg har vært gift lenge,men vi kysser hver dag. Orker ikke de som har intimitet issues Anonymkode: a9972...68c
Langline Skrevet 4. juli #45 Skrevet 4. juli Kyssing kan være som tennvæske på meg, men kan også være antennende. For mye og veldig våt og aktiv bruk av tunge blir litt for mye av og til. Manglende kyssing blir for mekanisk og ville nok vært en dealbreaker for meg…
Mardina Skrevet 4. juli #46 Skrevet 4. juli Bamseklemmer skrev (1 time siden): Truer du meg med, at jeg en dag går tom for damer?😅 Tror du ALLE damer har lyst på deg? 😄 Jeg bytter ikke ut han fine og gode mannen som jeg dater/er på vei inn i et forhold med. Og i hvert fall ikke med deg 😄 Jeg skjønner at du kanskje tror du er Guds gave til kvinnen, men det er du ikke 😄 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #47 Skrevet 4. juli bullehurk skrev (16 timer siden): Burde vært på blå resept du bamsis 🤩 👎🏼 Anonymkode: 15ca4...697 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #48 Skrevet 4. juli Jeg liker å kysse kjæresten min. Ikke cært så glad i det før men elsker det med han. For han stapper ikke slim og tunge ned i halsen min men gjør det lett og enkelt. Men jeg tror han misliker kyssing. Og det gjør meg kjempetrist. Han påstår det er OK men når en mann sier noe er OK så pleier det bety at han ikke liker det, han bare vil ikke såre. Han trekker seg fort unna når jeg prøver å kysse. Lager "trutmunn" og nusser meg fort for å snu hodet vekk. Kjempeleit. Føles som en massiv avvisning. Anonymkode: 4f0f6...eaa
Million Skrevet 4. juli #49 Skrevet 4. juli Jeg tror jeg hadde følt meg mindre attraktiv og ikke god nok om mannen jeg datet hevdet å ikke like å kysse. Kyssing er jo superviktig i et forhold, man uttrykker kjærlighet med kyss! Og så skal det bare ikke eksistere i forholdet, fordi han "ikke liker" det? Nei. Jeg hadde droppet den mannen og funnet en som var mer lik meg selv i hva som er godt og nært og fint kjærester i mellom.
Bamseklemmer Skrevet 6. juli #50 Skrevet 6. juli Mardina skrev (På 4.7.2025 den 14.17): Tror du ALLE damer har lyst på deg? 😄 Jeg bytter ikke ut han fine og gode mannen som jeg dater/er på vei inn i et forhold med. Og i hvert fall ikke med deg 😄 Jeg skjønner at du kanskje tror du er Guds gave til kvinnen, men det er du ikke 😄 Jossasjur😆 Jeg unner deg verdens beste elsker, så du skjønner hva guds gave til kvinnen er❣️😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå