Gå til innhold

Han liker ikke å kysse:/

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snok1 skrev (6 timer siden):

Ville nok -over tid- vært en dealbreaker her. Kyss gjør magiske ting både når stemningen er på topp og på bunn.

Jepp !  Vet ikke om jeg hadde holdt ut i lengden.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hatet å kysse og kline med eksen, som å få en bøtte med slim inn i kjeften 😱 ville jo ikke svelge det liksom🤢

Typen min nå er god på kysse og kline og jeg vil bare ha mer. Ser på munnen hans og blir tent bare av det og tanken på å kysse ham🤩

Anonymkode: ba1d7...2a3

AnonymBruker
Skrevet

For meg ville det antageligvis også vært en dealbreaker, eller jeg hadde ikke innledet et forhold uten klining. Klining er 70% av det som får meg kåt liksom. Så hadde nok ikke blitt kjæresten min i utgangspunktet!

Anonymkode: 33d2e...0f2

Skrevet

Hadde nok vært en dealbreaker for meg også. Jeg er veldig glad i å gi og motta kyss og det er viktig for meg i et forhold 😊 Digger å kline og kysse lidenskapelig 😁 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Treffer dere virkelig så mange personer dere er tiltrukket av at dere kan dumpe en mann som ikke er så glad i å kysse?

Anonymkode: 5108f...13b

Jeg er heller alene enn å være med en som ikke liker å kysse. Jeg klarer ikke å tenne uten kyssing. Skal jeg være i forhold er kyssing veldig viktig

Anonymkode: 3364a...614

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde vært dealbreaker for meg, kyssing og klining er for meg nesten viktigere enn sex. Nesten hehe.

Anonymkode: dfab7...c8b

100% enig

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller. K46

Anonymkode: 1780f...a5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 8.20):

Er nesten en dealbreaker for meg. Mye stemmer ellers, særlig seksuelt. Men savner lange, inderlige og dype kyss...

Anonymkode: 6e904...6ee

Jeg forstår deg veldig godt. Det er viktig for mange. ikke bare i forbindelse med sex men da også

Skrevet

Det beste som finnes er jo å kline og penetrere samtidig🥰
Det er så virkningsfullt, at for mange er det avgjørende for å få orgasme👏
I forhold er kyss og klining helt nødvendig for kjærlighetsbekreftelse..
I sex-forhold kysser vi også, akkurat pga "Det beste som finnes"..
Jeg synes det å få en kvinne til orgasme, er virkelig omsorgsfullt❣️

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

eg synes det å få en kvinne til orgasme, er virkelig omsorgsfullt❣️

Burde vært på blå resept du bamsis  🤩

• Hjerte 1
Gjest test1e
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 8.20):

Men savner lange, inderlige og dype kyss...

Nei, fysjameg.... Ingen mann liker kyssing. Jeg kysser kona hver dag kjapt. Men noe mer enn det blir som kvinnefotball... njet...

(Den eneste gangen det er mer enn det er når det er hopp i høyet)

Skrevet

Lar heller være enn å kysse eller kline med en som ikke kan det.. men det hadde kanskje blitt et savn etterhvert. 

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (6 timer siden):

Burde vært på blå resept du bamsis  🤩

Jeg håper jo at kvinner blir avhengig av blå resept..
Men jeg finnes også som reseptfritt alternativ på apoteket under hylla: Velvære og Livskvalitet..
Jeg koster bare litt kaffe, 4 egg & bacon, for det hender jeg må gi de litt mere medisin etter frokost🥰😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 9.09):

Kanskje det tar mange år før man treffer en ny person man liker godt. Eller kanskje man aldri treffer noen.

Er kanskje bare jeg som har det sånn?

Anonymkode: 5108f...13b

Det er ikke bare du. Skjønner ikke at alle sier det er så mange fisk i havet, "det er bare å gå videre om ikke alt stemmer". Jeg var dessverre så dum at jeg hørte på det rådet. Nei, det finnes tydeligvis ingen andre fisk i havet for meg, jeg er svært ulykkelig singel, og problemene kunne vært fikset med litt innsats, men jeg hadde mistet troa på det, og blitt overbevist om at alt var så mye grønnere på andre siden av gjerdet. 😭

Prøver og prøver, men ingen vil ha meg. Og jeg er ikke hverken sær eller stygg, men har tydeligvis ingen appeal på menn overhodet. 

Jeg hadde ikke brydd meg om en kjæreste ikke likte å kysse om alt annet stemte. 

Anonymkode: b2f55...df3

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (40 minutter siden):

Jeg håper jo at kvinner blir avhengig av blå resept..
Men jeg finnes også som reseptfritt alternativ på apoteket under hylla: Velvære og Livskvalitet..
Jeg koster bare litt kaffe, 4 egg & bacon, for det hender jeg må gi de litt mere medisin etter frokost🥰😅

Avhengighet er ikke bra @Bamseklemmer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Prøver og prøver, men ingen vil ha meg. Og jeg er ikke hverken sær eller stygg, men har tydeligvis ingen appeal på menn overhodet. 

Jeg hadde ikke brydd meg om en kjæreste ikke likte å kysse om alt annet stemte. 

Anonymkode: b2f55...df3

Dette kan jeg ha en viss forståelse for.. Jeg husker de som sa at: "Hun som var for pen til å ha sex med"..
De følte seg ikke kjekk nok for henne.. og var redd for å bli avvist.

Jeg tok sjansen.. for jeg syntes litt synd på henne, at hun aldri fikk oppleve sex.
Det samme har jeg gjordt med, "Hun som var for stygg til å ha sex med".. samme deilige sexen, samme følelsen fikk jeg. Og samme svar: De følte seg ikke bra nok. Ingen av de var annerledes enn andre kvinner, annet enn at de hadde høyere selvtillit.
Takknemelighet for at jeg kunne overbevise dem, at de var bra nok ble derfor høy. Sex som terapi er veldig virkningsfullt.. for de kom seg ut av comfortsonen, og fant igjen troa på seg selv. I dag er de lykkelig gift, og jeg sitter igjen med godfølelsen❣️

For min del er jo sex deilig, men det er også veldig omsorgsfullt. Så den største gleden min, var å se deres glede🥰 

Problemet er at: Kvinner mener de er et par, siden de har sex.. og menn mener at de er venner, siden de har sex.
Komunikasjons problemer om dette, gjør det vanskeligere å ha sex.. for i enighet skjer det magiske ting🪄

Skrevet
Irak skrev (26 minutter siden):

Avhengighet er ikke bra @Bamseklemmer. 

Njaa.. Jeg ser på sex som omsorg, god trening og en fin måte å spre glede på❣️
Ikke det værste man blir avhengig av akkurat🤭

Skrevet
Bamseklemmer skrev (39 minutter siden):

Njaa.. Jeg ser på sex som omsorg, god trening og en fin måte å spre glede på❣️
Ikke det værste man blir avhengig av akkurat🤭

Du skriver som du har vett til 👆 Avhengighet er ikke bra...

Bare vent...En dag går du tom for damer..

Hva skal du da finne på?...

Skrevet
Irak skrev (4 timer siden):

Du skriver som du har vett til 👆 Avhengighet er ikke bra...

Bare vent...En dag går du tom for damer..

Hva skal du da finne på?...

Truer du meg med, at jeg en dag går tom for damer?😅

AnonymBruker
Skrevet
test1e skrev (13 timer siden):

Nei, fysjameg.... Ingen mann liker kyssing. Jeg kysser kona hver dag kjapt. Men noe mer enn det blir som kvinnefotball... njet...

(Den eneste gangen det er mer enn det er når det er hopp i høyet)

Tull. 
Mannen kysser meg leeeenge hver dag. Han forventer/prøver ikke å ha sex. Han bare vil kline litt.

Anonymkode: 98f8f...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...