AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Er nesten en dealbreaker for meg. Mye stemmer ellers, særlig seksuelt. Men savner lange, inderlige og dype kyss... Anonymkode: 6e904...6ee 1
Snok1 Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er nesten en dealbreaker for meg. Mye stemmer ellers, særlig seksuelt. Men savner lange, inderlige og dype kyss... Anonymkode: 6e904...6ee Ville nok -over tid- vært en dealbreaker her. Kyss gjør magiske ting både når stemningen er på topp og på bunn. 12
Måneskinn Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli For min del, en klar dealbreaker! En mann som ikke vil kysse - det går ikke an. Et kyss gir så mye fordeler, helsemessige så vel som gode følelser. Kyssing er gull ❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Da hadde det blitt null sex. Må kysse for å tenne. Prøvde å være i ett forhold med en mann som ikke likte å kysse, men jeg måtte avslutte. Kyssing er så viktig for meg. Anonymkode: 3364a...614 4
enkefru Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli (endret) Ville vært en dealbreaker her! Endret 2. juli av enkefru 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Treffer dere virkelig så mange personer dere er tiltrukket av at dere kan dumpe en mann som ikke er så glad i å kysse? Anonymkode: 5108f...13b 1 3
Gratis Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli Kyssing er en viktig del av det intime. Sikkert mulig å leve uten, men for mange vil det jo alltid forbli et savn.
petterm Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Treffer dere virkelig så mange personer dere er tiltrukket av at dere kan dumpe en mann som ikke er så glad i å kysse? Anonymkode: 5108f...13b Hvis kyssing er avgjørende for å tenne seksuelt og for å føle seg begjært så er det vel ikke så rart at ts vurderer brudd. Ts: Har du snakket med han om hvor viktig det er for deg? Kan han "venne" seg til å kysse?
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli petterm skrev (3 minutter siden): Hvis kyssing er avgjørende for å tenne seksuelt og for å føle seg begjært så er det vel ikke så rart at ts vurderer brudd. Ts: Har du snakket med han om hvor viktig det er for deg? Kan han "venne" seg til å kysse? Kanskje det tar mange år før man treffer en ny person man liker godt. Eller kanskje man aldri treffer noen. Er kanskje bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 5108f...13b
petterm Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje det tar mange år før man treffer en ny person man liker godt. Eller kanskje man aldri treffer noen. Er kanskje bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 5108f...13b Men kan du leve sammen med en du liker godt, men som ikke tenner deg seksuelt? Som du ikke føler at begjærer deg? I TS sitt tilfelle fungerer heldigvis det seksuelle. Spørsmålet er hvor viktig kyssing er for at hun skal føle seg begjært.
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje det tar mange år før man treffer en ny person man liker godt. Eller kanskje man aldri treffer noen. Er kanskje bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 5108f...13b Ta her. Jeg også er som deg. Tar mange pr mellom hver gang. Men er kjempesavn. Det meste annet er bra rent seksuelt, men lite nær sex og nesten ingen kyssing. Og det er så kjipt! Anonymkode: 6e904...6ee
AnonymBruker Skrevet 2. juli #12 Skrevet 2. juli petterm skrev (6 minutter siden): Men kan du leve sammen med en du liker godt, men som ikke tenner deg seksuelt? Som du ikke føler at begjærer deg? Aner ikke. Jeg er ikke populær blant damene. Anonymkode: 5108f...13b
Snok1 Skrevet 2. juli #13 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Treffer dere virkelig så mange personer dere er tiltrukket av at dere kan dumpe en mann som ikke er så glad i å kysse? Anonymkode: 5108f...13b Ja.
AnonymBruker Skrevet 2. juli #14 Skrevet 2. juli Folk er forskjellige. Er ikke særlig fan av kyssestyret selv, ihvertfall ikke med tunge men er det såpass viktig for en så må man jo ta hensyn til det når man velger partner. Anonymkode: 96d06...d41 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #15 Skrevet 2. juli Han liker ikke å kysse DEG. Anonymkode: 94f44...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #16 Skrevet 2. juli Hater kyssing. Kjedelig, gir meg ingenting. Kvinne her. Så vi finnes vi og. Anonymkode: c7231...e61 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli #17 Skrevet 2. juli Jeg er kvinne, jeg elsker å kline, men jeg hater å kline med mannen min. Vi har rett ovnsrett ulike preferanser, og han «tar helt av» inni kjeften min. han har sine preferanser hva angår klining, og jeg har mine. Vi kommer ikke overens, rett og slett. Jeg orker ikke at han stapper tunga si laaaangt bak ved drøvelen min, og roter rundt så han omtrent har vasket hele kjeften min innvendig. Han er veldig klar over mine preferanser, men han klarer ikke la være. Så når vi begynner å kline, så trekker jeg meg bort, men er intim på andre måter. vi har et fint sexliv og alt annet stemmer godt, vi har vært gift i en «evighet». Det er et lite savn, men jeg lever i grunnen fint med tingenes tilstand. Anonymkode: efc4b...07b 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #18 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er kvinne, jeg elsker å kline, men jeg hater å kline med mannen min. Vi har rett ovnsrett ulike preferanser, og han «tar helt av» inni kjeften min. han har sine preferanser hva angår klining, og jeg har mine. Vi kommer ikke overens, rett og slett. Jeg orker ikke at han stapper tunga si laaaangt bak ved drøvelen min, og roter rundt så han omtrent har vasket hele kjeften min innvendig. Han er veldig klar over mine preferanser, men han klarer ikke la være. Så når vi begynner å kline, så trekker jeg meg bort, men er intim på andre måter. vi har et fint sexliv og alt annet stemmer godt, vi har vært gift i en «evighet». Det er et lite savn, men jeg lever i grunnen fint med tingenes tilstand. Anonymkode: efc4b...07b Det jeg mente å si er at han kanskje ikke liker måten du kysser på. Snakk med ham, kanskje det er noe du kan gjøre annerledes, eller kanskje er det situasjonen det kommer an på. jeg var f.eks sammen med en mann som ikke ville kline/kysse intimt (mer enn et raskt smask) dersom vi ikke var i en situasjon som kunne utvikle seg til sex. Han sa at han rett og slett ble kåt av selv de minste kyssene, og det var slitsomt for han. Anonymkode: efc4b...07b
AnonymBruker Skrevet 2. juli #19 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er nesten en dealbreaker for meg. Mye stemmer ellers, særlig seksuelt. Men savner lange, inderlige og dype kyss... Anonymkode: 6e904...6ee Du skulle vært sammen med meg du. Jeg elsker å kline, jeg er god med tunge og munn😉 Anonymkode: 15ca4...697 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #20 Skrevet 2. juli Hadde vært dealbreaker for meg, kyssing og klining er for meg nesten viktigere enn sex. Nesten hehe. Anonymkode: dfab7...c8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå