Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ett kvinnfolk sagt til meg at hun og mannen pleide ligge å kose på sofaen, hadde jeg sagt jeg satt pris på at hun sa fra om det.

En slik søplemann vil jeg ikke ha, så da regner jeg med at han kan flytte inn til deg.

Da må du hjelpe han med bleier og ungen ect også da han har 50% samvær.

Har du bilstol? Ungen må ha soverom også. Regner med at dere deler utgiftene ect.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selv hvis du tar utroskap helt ut av ligningen, er dette uakseptabelt. Når man har et lite barn går man ikke på fylla i to dager og blir umulig å kontakte. Så du kan trygt gjøre det slutt bare på grunn av det. Med damestyr i tillegg er saken glassklar for meg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har vært sammen over 2 år nå og har akkurat fått et barn sammen. Han er veldig glad i å ta seg en fest og har tidligere hatt en tendens å bli borte hele helgen på grunn av en « to dagers fylla».

At du valgte å få barn med denne gutten er helt uforståelig. 

Anonymkode: 5a3d7...369

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor få barn med en så umoden dust, bli gravid og velge få barn med en du har vært i forhold med såpass kort tid. Og festingen begynte han vel ikke med etter du ble gravid?

Stakkars barnet midt i dette, umoden far og en mor som finner seg i alt

Anonymkode: 6055d...3b0

Nei festingen begynte ikke når jeg ble gravid. Han har alltid likt å ta seg en fest og er kjent for å være der festen er. Han har, etter han har kommet hjem, beklaget seg og angret for at han har blitt borte så lenge uten å gi lyd fra seg. 
Han er 10 år eldre enn meg, jeg er i midten av 20 årene. Har pratet med han tidligere om at dette må endre seg når barnet kommer til verden. Han har klart å kutte ned helge festingen, er en gang i blant han drar ut og fester med venner. Så små endringer har skjedd siden barnet ble født. Innlegget mitt omhandler situasjonen jeg fant meg i med venninnen under svangerskapet mens han var på fylla. Og hvordan jeg eventuelt skal gå videre med dette.

Jeg og barnet mitt klarer oss fint om det bare skulle vært meg og henne, jeg har egen leilighet, god økonomi, bil og fast jobb. Så jeg vil ikke si at jeg ikke var klar for barn, og folk får støtt og stadig barn med idioter, trolig er jeg en av dem dessverre. Men når jeg får sjangs å snakke med han i samme rom, så skal jeg legge ting hardt mot hardt å spørre han om denne situasjonen venninnen påstår er tilfelle normal vennskaps aktiviteter for dem. Om han forteller meg sannheten ser jeg jo raskt, da han er en forferdelig dårlig løgner. Er det sant at de holder på slik bak min rygg, så går jeg fra ham. Kaster han ut og går null kontakt med fyren. Jeg finner meg ikke i å bli behandlet slik, derfor det er fint og få andres synspunkt på dette så jeg kan se at jeg ikke virker gal for å ta dette opp med ham å at det er en grunn til reaksjon fra min side. 

Takk til alle for svar og synspunkter på saken. Setter pris på at dere har delt deres meninger, får ta en samtale med mannfolket når han kommer hjem fra jobben. 

-TS 

Anonymkode: a63b3...ee0

• Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei festingen begynte ikke når jeg ble gravid. Han har alltid likt å ta seg en fest og er kjent for å være der festen er. Han har, etter han har kommet hjem, beklaget seg og angret for at han har blitt borte så lenge uten å gi lyd fra seg. 
Han er 10 år eldre enn meg, jeg er i midten av 20 årene. Har pratet med han tidligere om at dette må endre seg når barnet kommer til verden. Han har klart å kutte ned helge festingen, er en gang i blant han drar ut og fester med venner. Så små endringer har skjedd siden barnet ble født. Innlegget mitt omhandler situasjonen jeg fant meg i med venninnen under svangerskapet mens han var på fylla. Og hvordan jeg eventuelt skal gå videre med dette.

Jeg og barnet mitt klarer oss fint om det bare skulle vært meg og henne, jeg har egen leilighet, god økonomi, bil og fast jobb. Så jeg vil ikke si at jeg ikke var klar for barn, og folk får støtt og stadig barn med idioter, trolig er jeg en av dem dessverre. Men når jeg får sjangs å snakke med han i samme rom, så skal jeg legge ting hardt mot hardt å spørre han om denne situasjonen venninnen påstår er tilfelle normal vennskaps aktiviteter for dem. Om han forteller meg sannheten ser jeg jo raskt, da han er en forferdelig dårlig løgner. Er det sant at de holder på slik bak min rygg, så går jeg fra ham. Kaster han ut og går null kontakt med fyren. Jeg finner meg ikke i å bli behandlet slik, derfor det er fint og få andres synspunkt på dette så jeg kan se at jeg ikke virker gal for å ta dette opp med ham å at det er en grunn til reaksjon fra min side. 

Takk til alle for svar og synspunkter på saken. Setter pris på at dere har delt deres meninger, får ta en samtale med mannfolket når han kommer hjem fra jobben. 

-TS 

Kan du holde oss oppdatert? 

Anonymkode: ac8f7...683

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du holde oss oppdatert? 

Anonymkode: ac8f7...683

Gir en oppdatering på hvordan det går 😊

-TS

• Liker 4
Skrevet

Dere har barn sammen, og han går på todagers fylla uten å ta kontakt?

Du ser han er hos venninnen?

Venninnen sier de liker å ligge på sofaen å kose? 

Hvis dette er sannheten, hadde jeg flytta for lengst, 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
makkapakka skrev (1 minutt siden):

Dere har barn sammen, og han går på todagers fylla uten å ta kontakt?

Du ser han er hos venninnen?

Venninnen sier de liker å ligge på sofaen å kose? 

Hvis dette er sannheten, hadde jeg flytta for lengst, 

Altså... Dette er jo det de sier. 

Sannheten er nok enda verre. 

Anonymkode: 41a75...79c

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel også mye yngre enn han som deg?

Anonymkode: b2a39...cec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er vel også mye yngre enn han som deg?

Anonymkode: b2a39...cec

Nei hun er like gammel som ham. 

-Ts

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres akkurat ut som min ex. Kunne dra på en fest fredag og slo av mobilen for så å komme hjem nett til mandag eller etter arbeidstid mandag. Det ble aldri bedre til tross for mange løfter. Han hadde alt å skjule og alle mine mistanker + litt til stemte,  heldigvis fikk vi aldri barn samme.

Det er bare å takk for seg først som sists. Slike menn forandrer seg aldri og det er sjeldent røyk uten ild.

Anonymkode: 77f1b...e22

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har sett meg for blind og forelsket igjennom dette forholdet. Har liksom aldri nektet han å feste når han vil dra ut med kompiser og aldri begrenset han i å gjøre ting han liker å gjøre. Innser jo sakte men sikkert at dette har gitt han litt vell frie tøyler til å gjøre hva enn han måtte føle for om han har gått så langt som utroskap. Vondt har jeg av tanken på det, om det er tilfelle. Og blir kvalm og nervøs for å ta dette opp med ham, men jeg vil ikke la meg selv bli lurt slik og gjort til latter av disse to om de faktisk har en greie med hverandre. 

Vet han ikke hadde godtatt at jeg hadde forsvunnet slik i helgene. For om jeg har vært ute med venninner og kjærestene deres og nachspielet har vart til klokken 7 på morgenen så har han ringt telefonen min varm, prøvd å guilt trippe meg hjem og sier han vil ha kvalitetstid sammen. Han vet hvor jeg er, hvem jeg er med,  jeg snakker med han i tlf og på melding og oppdaterer han gjennom tiden min på fest. Dette var da tiden før jeg ble gravid. Jeg er ikke typen til å feste ofte, liker meg best hjemme eller ute i naturen. Men samme gjelder nå etter vi fikk barn. Hadde jeg planlagt å dra ut med en venninne på vin kveld, ikke noe store greier og skulle komme hjem før byen ble proppet med fullt av mennesker. Da klarte han å få meg til å bli hjemme med han og ungen fremfor å dra til venninnen min fordi han ville vi skulle bruke tid sammen som en familie og kjærester. Føler meg bare mer og mer dum som ikke har tenkt noe mer på dette annet enn nå når jeg sitter her og skriver det ned til totalt fremmede på nett.. Får hvertfall en god realitets sjekk om ikke annet.

-ts 

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror jeg har sett meg for blind og forelsket igjennom dette forholdet. Har liksom aldri nektet han å feste når han vil dra ut med kompiser og aldri begrenset han i å gjøre ting han liker å gjøre. Innser jo sakte men sikkert at dette har gitt han litt vell frie tøyler til å gjøre hva enn han måtte føle for om han har gått så langt som utroskap. Vondt har jeg av tanken på det, om det er tilfelle. Og blir kvalm og nervøs for å ta dette opp med ham, men jeg vil ikke la meg selv bli lurt slik og gjort til latter av disse to om de faktisk har en greie med hverandre. 

Vet han ikke hadde godtatt at jeg hadde forsvunnet slik i helgene. For om jeg har vært ute med venninner og kjærestene deres og nachspielet har vart til klokken 7 på morgenen så har han ringt telefonen min varm, prøvd å guilt trippe meg hjem og sier han vil ha kvalitetstid sammen. Han vet hvor jeg er, hvem jeg er med,  jeg snakker med han i tlf og på melding og oppdaterer han gjennom tiden min på fest. Dette var da tiden før jeg ble gravid. Jeg er ikke typen til å feste ofte, liker meg best hjemme eller ute i naturen. Men samme gjelder nå etter vi fikk barn. Hadde jeg planlagt å dra ut med en venninne på vin kveld, ikke noe store greier og skulle komme hjem før byen ble proppet med fullt av mennesker. Da klarte han å få meg til å bli hjemme med han og ungen fremfor å dra til venninnen min fordi han ville vi skulle bruke tid sammen som en familie og kjærester. Føler meg bare mer og mer dum som ikke har tenkt noe mer på dette annet enn nå når jeg sitter her og skriver det ned til totalt fremmede på nett.. Får hvertfall en god realitets sjekk om ikke annet.

-ts 

For en gjøk. Hvem er han til å snakke om kvalitetstid sammen? 

Det er bra du begynner å se det litt utenfra selv, det er første steg. Kjærlighet gjør blind, men når tåken letter så ser man alt klart. Skriv det ut her, få reaksjonene fra oss fremmede, les gjennom det du har skrevet selv, og se hvilken komplett idiot og egoist han er. 

Jeg synes det at han forsvinner på todagers uten å melde fra, og bare "koser" med venninna, er nok grunn til å gå. Jeg vil jo tippe de har gått langt over grensa for "vennekos" også, men det spiller nesten ikke noen rolle, det er ille nok bare det du vet. Når han i tillegg er så dobbeltmoralsk og kontrollerende ovenfor deg, det er dråpen. Og er det ikke klassisk da, at han som er utro selv, er han som er mest sjalu - for han vet hva som skjer når han er på fest.

Anonymkode: 6b9e6...722

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

For en gjøk. Hvem er han til å snakke om kvalitetstid sammen? 

Det er bra du begynner å se det litt utenfra selv, det er første steg. Kjærlighet gjør blind, men når tåken letter så ser man alt klart. Skriv det ut her, få reaksjonene fra oss fremmede, les gjennom det du har skrevet selv, og se hvilken komplett idiot og egoist han er. 

Jeg synes det at han forsvinner på todagers uten å melde fra, og bare "koser" med venninna, er nok grunn til å gå. Jeg vil jo tippe de har gått langt over grensa for "vennekos" også, men det spiller nesten ikke noen rolle, det er ille nok bare det du vet. Når han i tillegg er så dobbeltmoralsk og kontrollerende ovenfor deg, det er dråpen. Og er det ikke klassisk da, at han som er utro selv, er han som er mest sjalu - for han vet hva som skjer når han er på fest.

Anonymkode: 6b9e6...722

👏👏👏

Skrevet

Er tydelig at hun er en elskerinne. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

-TS 

Ikke et eneste fiber i meg skjønner behovet du har for å ta den praten når han så tydelig har vist deg at du og barnet betyr mindre enn behovet for å feste som en fjortiss, men for all del - ditt valg. Og ja, du sier jo selv at du er blind og forelsket - så selvinnsikten skorter det jo ikke på i så måte så hvorfor dete behovet for å snakke om det?? 

Anonymkode: 5b885...f1e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

-ts 

Han kan gjøre akkurat som han vil når han vil det og du skal gjøre som han vil når han vil det. På tide at han skjønner at dere er to i dette forholdet og ikke ham alene.. Selv om det er noe han kan bli rimelig kjapt.

Han har null respekt for deg og viser ikke at han bryr seg om deg ved å holde på sånn.

Ved å ikke være i et forhold med denne mannen så slipper du å sitte og lure på hva han driver med og med hvem. Du kan gjøre det du vil, og du vil mest sannsynlig få bedre overskudd og bedre livskvalitet enn ved å ha han rundt deg.

Det ironiske (i mange tilfeller) er at de som er utro tror at partneren driver på med det samme og skal ha krampetak på partneren sin for å hindre det.

Og hadde hun bare vært en venninne så hadde hun nok ikke markert seg som hun gjør.

Håper at du setter deg og barnet deres først uansett hva som skjer. ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort. Han innrømmet at dette er tilfelle. Han pakker sakene sine og flytter hjem til foreldrene på gutterommet. Vi finner ut av foreldreansvar når ting og jeg har roet meg ned, er eitrende forbannet og skuffet. Føler meg som søppel og skitten. 

-ts

• Liker 1
  • Hjerte 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lang historie kort. Han innrømmet at dette er tilfelle. Han pakker sakene sine og flytter hjem til foreldrene på gutterommet. Vi finner ut av foreldreansvar når ting og jeg har roet meg ned, er eitrende forbannet og skuffet. Føler meg som søppel og skitten. 

-ts

Det er jo ikke du som er hverken skitten eller søppel her TS, så de følelsene må du kanalysere dit de hører hjemme først som sist. Du har vært godtroende og han har vært en dritt. 
<3 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

-ts

Jeg vet at dette er det siste du ønsker nå, men jeg anbefaler deg å ta en prat med elskerinnen. Det er så amnge av oss som ender opp med å angre på at vi aldri turte det, og flere år senere angrer jeg fremdeles inderlig.

Hun har nok blitt servert løgner om deg som person og hvordan du var mot han, og hvordan deres forhold var. En samtale kan koke ned løgnene hans på begge sider. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...