AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Hei. Dere som har vært utro eller som har opplevd utroskap fra nåværende partner (dere er vitende om det som har skjedd og fortsetter forholdet). Partner som har blitt forrådt: Tenker du ofte på det? Går disse tankene utover mye av hverdagen? Hvordan er det å fortsatt være sammen med denne personen? Hvorfor fortsetter du å være med personen? Har du vurdert å reise? Hvordan er partner mot deg i ettertid? Partner som har vært utro: Har du dårlig samvittighet? Hvorfor gjorde du det? Hvorfor velger du å være sammen med den du har forrådt? Pga dårlig samvittighet? Tenker du at du kommer til å reise en dag eller er du for å bli? Merker du partner «næger» mer etter det? Tar hun/han det ofte opp i en krangel? Og hvordan kommer dere gjennom det? Anonymkode: e34a9...8a1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Bare gå med en gang, er mitt beste forslag. Iallfall om det har vært mye løgn og manipulasjon for å skjule gjentakende utroskap. Det er veldig vanskelig å la det slippe taket fra bakhodet, så man bærer en vond klump i halsen hver gang partner overnatter annet sted eller jobber sent etc. Og jeg er emosjonelt stabil med sunne reaksjonsmønstre og hadde spesialisthjelp fra psykolog gjennom hele - likevel var det vanvittig vanskelig. Jeg måtte til slutt gå, og angret på de årene jeg kastet bort på å prøve. Å leges fra slikt svik er mye lettere og raskere når man ikke fremdeles har vedkommende tett på sitt liv. Anonymkode: edcc1...db2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå