Gå til innhold

Har du hatt sex med en på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hadde jeg oppdaget at en mann hang fast her inne hadde det vært et soleklart no go. For å si det forsiktig 😂

Anonymkode: a6112...864

Tja, synes det er en del oppegående menn her inne jeg, som bidrar til å nyansere og utfordre i debatten? Synes det er en større utfordring at så mange velger å være anonyme. Bør være modig nok til å ikke være det er min mening..

Endret av Langline
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde jeg oppdaget at en mann hang fast her inne hadde det vært et soleklart no go. For å si det forsiktig 😂

Anonymkode: a6112...864

Skriver under på den! 😅 Soleklart no go!

Anonymkode: aec27...e65

Skrevet

Nei. 

Eller det vet jeg faktisk ikke.. det kan jo hende en av mine tidligere, eller nåværende partner er her uten at jeg vet det 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sånn tenker jeg også. Jeg vil heller død enn å bli tatt for å være her inne… Ville aldri røpet meg ved å spørre andre.

Anonymkode: d90fb...417

INGEN vet at jeg er her inne. Hadde det kommet ut ville jeg vært redd for min sjelelige helse.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 12.26):

Jeg har hatt sex med ei nydelig dame fra KG. 🤩
Ikke nok med det, vi har blitt kjærester nå. Med en unik god match mellom oss. 👩‍❤️‍👨

Jeg er så heldig som har klart å finne ei så fantastisk dame gjennom et så trangt nåløye som KG, av alle plasser i verden.
Hurra for oss. 🥰

Anonymkode: e2b49...a3b

Jeg kan ikke se for meg de jeg har datet har sittet på KG, men hvem vet? Jeg kan se for meg noen, andre ikke. 😄

Anonymkode: b86a6...4b2

Skrevet

Har nok ikke det.  Kunne vært artig om kjæresten min var game for det og vi fant den riktige, feminine varmblodige kvinnen imellom 25-40....

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Alle? er det inkl. deg selv? Eller er du en trivelig person, som bare utdyper en frustrasjon? 🤔
Muligheten med å bruke anonkode på nettet, er det som faktisk gjør at folk blir rasshøl.. 
Hvis KG forlaget kunne brukt samme system som Instagram og verifisering, så har "rasshøl" ikke overlevd dagen. 

Men de med brukernavn på KG er noe helt annet.. "Vi" har folkeskikk og bruker forumskikk. Altså, stikk motsatt av "rasshøl"

Jeg har hatt mye kontakt med trivelige kvinner fra KG, og vi har sjelden tatt diskusjonen om å møtes på privaten. Og de få gangene det har skjedd, så har avstanden mellom oss satt en stopper. Vi flørter og fjaser hva vi skulle ha gjordt med hverandre ja.. Men det anser vi jo som gøy, for å få en munter stemning🥰

De fleste menn her inne er jo ikke vel bevart og oppfører seg som rasshøl. 

Er jo veldig spesielt at menn bruker dette forumet aktivt. 

Ytterst få kvinner ville syns det var et pluss om mannen hun datet sa han var aktiv på KG.

Flagget kan liksom ikke bli rødere eller større.🏃🏻‍♀️🚩🚩🚩

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvor mange som er på Kvinneguiden, har jeg sikkert hatt sex med noen som er her (uten at vi har snakket om det). 

Men jeg har aldri avtalt å møte noen via denne siden.

Forteller ikke til noen IRL at jeg er her heller. Dette er min hemmelige, private guilty pleasure. 

Anonymkode: 2c94c...f61

AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg anser som en veldig stor pluss blant menn er at han klarer å formulere seg, skrive og har et godt språk. Jeg tar det som et tegn på at han er intelligent og reflektert. Så derfor er sånnsett alle menn på KG allerede gjennom et nåløye for min del. På den andre siden er det skummelt å se hvor ofte sårbare tråder blir spammet med nedlatende drittkommentarer. Slike der man ser at avsender har sett et sårbart punkt hos en tilfeldig person, og bare MÅ legge igjen noe kritisk kun for å såre. Ingenting konstruktivt i kommentaren, kun et hån. I det virkelige liv har jeg enda ikke opplevd kvinnehat eller en generell negativ holdning til meg som kvinne, men her på KG ser jeg det. Men jeg håper det kun er noen få, som må innom KG og legge fra seg litt dritt for å føle seg bedre selv. 

Anonymkode: 1d5c8...144

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ytterst få kvinner ville syns det var et pluss om mannen hun datet sa han var aktiv på KG.

Og hvorfor i huleste skal det være forskjell på menn og kvinner her? 

Kaster du ikke stein i glasshus nå?

Anonymkode: 26b9b...17d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hvorfor i huleste skal det være forskjell på menn og kvinner her? 

Kaster du ikke stein i glasshus nå?

Jeg har vel sett forskjellen selv🙈 Det er en forskjell. Det er vel en grunn til at kvinner ikke syns det er så veldig attraktivt at menn har konto på KG. Tror du ikke? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vel sett forskjellen selv🙈 Det er en forskjell. Det er vel en grunn til at kvinner ikke syns det er så veldig attraktivt at menn har konto på KG. Tror du ikke? 

Personlig så synes jeg det er kjempebra at det er menn på KG. Du har et veldig viktig poeng. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriver under på den! 😅 Soleklart no go!

Helt enig, creepy og desperat når halvgamle menn henger på et kvinneforum.

Anonymkode: c5f56...92b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Personlig så synes jeg det er kjempebra at det er menn på KG. Du har et veldig viktig poeng. 

Men kunne du datet en mann fra KG?

Skrevet

Dette har jo ikke noe med meg å gjøre🤭

Skrevet

Det går bra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men kunne du datet en mann fra KG?

Det kommer helt an på mannen, akkurat som det kommer an på andre mennesker. Jeg diskriminerer ikke på bakgrunn av kjønn.

Det er et eneste stort 🚩 for meg. 

Skrevet
AprilLudgate skrev (11 timer siden):

Ok, så utnyttende og creepy da.

Hvorfor det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...