Gå til innhold

Har du hatt sex med en på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre ganger har jeg hatt seksuell omgang med en på Kvinneguiden. To lovlige og frustrerende. En ulovlig, berikende og avsluttet alt for tidlig. Hun svarte at hun ikke har sagt noe da jeg spurte. Hun har blitt fortalt at jeg drømmer om henne. Hun svarte at hun drømmer om meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Village skrev (3 minutter siden):

Tre ganger har jeg hatt seksuell omgang med en på Kvinneguiden. To lovlige og frustrerende. En ulovlig, berikende og avsluttet alt for tidlig. Hun svarte at hun ikke har sagt noe da jeg spurte. Hun har blitt fortalt at jeg drømmer om henne. Hun svarte at hun drømmer om meg.

Ulovlig gitt😬 Jeg blir så sinnsykt nysgjerrig når folk skriver sånn som du gjør her😅

Jeg har ihvertfall hatt sex med ett par eller 10+ menn og kvinner. Men tror faktisk ikke at jeg har avtalt å møte noen via denne siden også ble det sex ut av det etterpå. Husker jaggu ikke men tror ikke det. Ut fra hva jeg kan huske har jeg bare truffet 1 fyr via denne siden men ble ikke noe sex ut av det. Men jeg vet at flere jeg har truffet opp igjennom OG som jeg har hatt sex med som har eller har hatt profil her. Jeg har bare ikke tellinga🤣 Uff😅

Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Ulovlig gitt😬 Jeg blir så sinnsykt nysgjerrig når folk skriver sånn som du gjør her😅

Jeg har ihvertfall hatt sex med ett par eller 10+ menn og kvinner. Men tror faktisk ikke at jeg har avtalt å møte noen via denne siden også ble det sex ut av det etterpå. Husker jaggu ikke men tror ikke det. Ut fra hva jeg kan huske har jeg bare truffet 1 fyr via denne siden men ble ikke noe sex ut av det. Men jeg vet at flere jeg har truffet opp igjennom OG som jeg har hatt sex med som har eller har hatt profil her. Jeg har bare ikke tellinga🤣 Uff😅

Jeg har ikke truffet henne eller vet hvem hun er her. Deg kan det ikke være ut fra beskrivelsen din.

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om det, en dame som er femi og liker å bruke kjole , også under sexen. Aller helst en brudekjole.

Anonymkode: 4602d...f08

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, men hadde en veldig hyggelig date og fant ut at det kunne bli med den.

Skrevet

Ja, mannen min. ;)

• Liker 1
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Må være kvinne mellom 18-32 da. 

Anonymkode: e3dda...93f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må være kvinne mellom 18-32 da. 

Anonymkode: e3dda...93f

Aldersmessig treffer hun langt utenfor intervallet ditt. Så da er hun enten langt yngre enn 18 år eller langt eldre enn 32. Som er en sterk indikasjon på at jeg er en gris, eller at jeg ikke alltid er det.

AnonymBruker
Skrevet

Yepp

Anonymkode: 9daf8...4ff

AnonymBruker
Skrevet

ikke ennå, men det hadde vært moro

Anonymkode: 78039...cac

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han jeg er sammen med hadde profil her og har skrevet her. Men vi møttes ikke her. 

Ironisk nok skrev han om råd om daværende dame. Nå er han min.

Anonymkode: 9064f...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med ei nydelig dame fra KG. 🤩
Ikke nok med det, vi har blitt kjærester nå. Med en unik god match mellom oss. 👩‍❤️‍👨

Jeg er så heldig som har klart å finne ei så fantastisk dame gjennom et så trangt nåløye som KG, av alle plasser i verden.
Hurra for oss. 🥰

Anonymkode: e2b49...a3b

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har hatt sex med ei nydelig dame fra KG. 🤩
Ikke nok med det, vi har blitt kjærester nå. Med en unik god match mellom oss. 👩‍❤️‍👨

Jeg er så heldig som har klart å finne ei så fantastisk dame gjennom et så trangt nåløye som KG, av alle plasser i verden.
Hurra for oss. 🥰

Anonymkode: e2b49...a3b

Gratulerer 🥳🥳🥳🥳 Hurra for kjærligheten ❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Garantert. 

Anonymkode: 702c9...fd3

• Liker 1
Skrevet

Nei har ikke hatt det, men hadde vært spennende å møte noen her inne;)

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (11 timer siden):

Ja, mannen min. ;)

Møtte du mannen din HER på kvinneguiden?

Anonymkode: 904ff...956

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Møtte du mannen din HER på kvinneguiden?

Anonymkode: 904ff...956

Nei, Tinder. 

Skrevet

Har mistanke om det, men vet ikke sikkert. Og har ikke tenkt å spørre heller. Det var for øvrig veldig bra😊

AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg jo ikke, fordi jeg vet jo ikke hvem folk er her inne, og jeg spør jo ikke folk irl hva som er nicket deres på KG akkurat. Strengt tatt vet jeg jo ikke om mannen min er på KG engang heller??

For alt jeg vet er du broren min eller sjefen min, min første ungdomskjæreste eller min gamle fwb fra 20 år siden.

Anonymkode: fea73...005

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært spennende å møte noen her ifra. Har tidligere møtt menn på andre måter flere ganger

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...