AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Katten min er utekatt, og i dag så jeg at han haltet litt og tok ikke forpoten ned i underlaget . Når han satt holdt han poten litt opp fra gulvet, og når jeg tok på poten for å undersöke, mjauet han og bet etter meg. Kan ikke se hva som er under poten da han ikke tillater det, men det er ikke noe blod, hevelse eller sår å se utenifra. Kan han ha blitt stukket av en bie? Er det noe som går over eller bør jeg ta han til dyrlegen i morgen? Anonymkode: 70156...57a
Maskinfører Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Kanskje han har stukket seg eller vært i slosskamp ? Se det an litt hadde en pus på eiendommen som haltet gikk over etter ett par dager er ofte de sloss på sommeren
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Han er ikke "litt halt" når han hopper rundt på tre bein... Hadde katten min hoppet på tre bein, og ikke ville satt poten i gulvet når den satt, og i tillegg bitt meg når jeg prøvde undersøke, så hadde jeg ikke vært i tvil engang. Jeg hadde ringt veterinær asap. Anonymkode: ad784...323 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Hadde en katt en gang som kom hjem og var halt. Kunne ikke trå på ene forbenet. Viste seg å være et lite brudd inne i poten. Men beinet var så lite at dyrlegen kunne ikke gjøre så mye, måtte bare vente til det grodde av seg selv. Men pus fikk smertestillende Anonymkode: 6bc34...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er ikke "litt halt" når han hopper rundt på tre bein... Hadde katten min hoppet på tre bein, og ikke ville satt poten i gulvet når den satt, og i tillegg bitt meg når jeg prøvde undersøke, så hadde jeg ikke vært i tvil engang. Jeg hadde ringt veterinær asap. Anonymkode: ad784...323 Han hopper ikke rundt på tre bein, men halter litt når han går, dvs belaster ikke fullt den ene poten. (Jeg skrev litt klønete i HI) Ts Anonymkode: 70156...57a
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli TS her. Katten min var på do to ganger i natt og gravde med begge potene i sanden, og i dag tidlig ville han ut selv om han haltet bittelitt, men haltingen var mye bedre i dag enn i går kveld, så regner med dette går over. Anonymkode: 70156...57a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. Katten min var på do to ganger i natt og gravde med begge potene i sanden, og i dag tidlig ville han ut selv om han haltet bittelitt, men haltingen var mye bedre i dag enn i går kveld, så regner med dette går over. Anonymkode: 70156...57a Men fikk du undersøkt poten?? Anonymkode: ad784...323
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men fikk du undersøkt poten?? Anonymkode: ad784...323 Nei men han mjauet ikke da jeg tok på den i dag, bare trakk til seg poten, men det gjör han alltid. Han liker ikke å bli tatt på hvis han ikke inviterer til det selv. I sted gikk han nesten normalt ute Ts Anonymkode: 70156...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå