Kvinne50pluss Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Hei, jeg elsker å gi kjæresten min oral behandling men han kommer mye og ganske ofte kan jeg ta det som et kompliment når han grynter som, vrir seg og presser seg inn i munnen min for 3de gang på 24t. Han blir hel febrilsk og rister etter jeg har sugd han og kost litt med skrukken og anus. Er dette normalt for for par midt 50 ? undrende kvinne 1 2
Flintis Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli (endret) Oral og å komme er vel normalt, hyppigheten er kanskje over normalen? Endret 2. juli av Flintis 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Dette bør du snakke med ham om. God sex fordrer god kommunikasjon. ❤️ Anonymkode: 6976b...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Han har det neppe plagsomt, 3 ganger på 2 t er jo paradis. Bare å fortsette på heldiggrisen 😎 Anonymkode: 93fbe...88b
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Det er normalt for meg og min, men vi er ikke i femtiårene (tredveårene) Anonymkode: 0115d...d56
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Høres ut som en drømmesituasjon… Anonymkode: 34cc5...a65 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli En uke på sperm får deg i form. Få sommerkroppen på vann og sperm. Spis ofte, og husk å drikke mye vann. . Anonymkode: 867df...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå