Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har samboer som er mye borte i forbindelse med studier.

Selv om jeg er alene ligger jeg på MIN side av dobbelsenga. Av og til kan jeg ligge litt på skrå slik at benene er på hans side av senga.

Hva gjør dere andre - ligger dere på deres "plass" eller bruker dere hele senga? :sjenert::sjenert:

Dette betyr jo ingenting, men jeg bare lurte på hvordan dere gjør......

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Når jeg sover alene bruker jeg hele senga :)

Skrevet

Jeg ligger sammentrykt på min egen side uansett, er noe med vanen det der. Greier ikke å sove hvis jeg ikke ligger "riktig".

Dessuten benytter ungene ofte anledningen til å snike seg opp i senga vår og bruke den ledige plassen, så stort sett er det trangere i senga når han er borte enn når han er hjemme. Og det synes jeg bare er koselig, liker ikke å ligge alene jeg.

Skrevet

Ligger på min side uansett....som det vanedyret jeg er :sjarmor: men jeg har dyna hans over mi dyne da blir det som et lite hi....jeg går nesten i dvale...spørs om jeg kommer til å gjøre det fremover :klø: det kan jo bli veeldig varmt :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ligger på min egen plass, men dyna hans knabber jeg! (I tillegg til min egen.)

Det er ubehagelig å ligge midt i / på skrå i ei kontinentalseng med "komfortsoner" og delt madrass.

Skrevet

De få gangene jeg sover alene i dobbeltsenga holder jeg meg stort sett på "min" side, og pusekatten sover da på min samboers side i stedet for i fotenden av senga.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ligger fortsatt på min del, men merker at beina mine strekker seg over på hans del.

Gjest Binna
Skrevet

Jeg legger meg på "min side" men når jeg våkner ligger jeg helt uti kanten på hans.. Er vel fordi jeg ikke finnern?

Skrevet

Bytter litt på. Av og til ligger jeg på hans side, av og til bruker jeg hele senga, men for det meste ligger jeg på min side.

Knabber dyna hans for jeg synes det blir så kaldt når han ikke er der...

Gjest lilletroll
Skrevet (endret)
Når jeg sover alene bruker jeg hele senga :)

Me too :)

(Av og til bruker jeg hele senga når jeg ikke er alene også, når jeg tenker meg om :sjenert: )

Endret av lilletroll
Skrevet

Jeg starter som regel på min side, men stikker av med dyna hans (det er så kaldt alene i senga... :) ) og ofte våkner jeg på hans side eller i midten.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg sover på min side, også tar jeg hunden opp i senga så da ligger hun på hans side. Hadde vi ikke hatt henne hadde jeg nok krøpet rundt i søvne og lett etter noen jeg også...

Skrevet

Jeg ligger midt i senga, med begge dynene oppå meg. Men dere snakker om "MIN SIDE"???? Har alle dere en side hver fast? Jeg ligger på begge sidene av senga, når vi sover sammen, det gjør han også.avhegi av hvem som legger seg først, osv. Så vi har egentlig ikke noen fast side...

Skrevet

Ja, vi har fast "plass", og det er fordi han er nødt til å ligge på venstre side ellers får han ikke sove.

Jeg ligger nærmest mulig midten, men fortsatt på min side.

Gjest Binna
Skrevet
Jeg ligger midt i senga, med begge dynene oppå meg. Men dere snakker om "MIN SIDE"???? Har alle dere en side hver fast? Jeg ligger på begge sidene av senga, når vi sover sammen, det gjør han også.avhegi av hvem som legger seg først, osv. Så vi har egentlig ikke noen fast side...

vi har "hver vår side", det hender at vi bytter av praktiske grunner. Men vi har forskjellige hodeputer og på mitt nattbord står det krem, bøker ol som jeg vil ha lett tilgjengelig.

Før hadde vi sengen inni et hjørne, så jeg måtte ligge ytterst, dette fordi han sover svært lett og jeg sover som en stein. Jeg står opp midt på natta for å gå på do, da er det greit at han slipper å våkne.

Gjest Chrizzy
Skrevet

På hans side. Men det er også fordi at gutten kommer og legger seg lammi meg når sambo er borte. Og det handler også om at jeg ser på Star Trek på senga som nattbok, og hans side er nærmest tvèn :plystre: Sovner veldi godt til Star Trek jeg, fantastisk nattlektyre. Prøve å se Frustrerte fruer (sesong 1 box) på senga, det endte med at jeg lå våken HELE natta og kom på jobb helt hvit i ansiktet og svart under øynene :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...