Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har levd ett ganske innholdsrikt liv med mye oppturer og nedturer, utfordringer og sett livet blitt totalt snudd på hodet. Jeg har blitt sterk fysisk og psykisk ifht når jeg var 18/19, og jeg merker med meg selv hvor  mer moden enn jeg var som nybakt "voksen". Når en blir litt eldre forstår man ansvar mer, hva det innebærer å bære seg selv og andre. Og jeg ønsker meg inn i militæret og prøve meg på sesjon. 

Ja jeg ble spurt som 18 åring isj, men da var jeg utrent, umoden og hadde ikke ønske om å inn i militæret. Jeg ser en må ta sesjon før man fyller 25. Dette er ett sterkt ønske, noen tips?

Anonymkode: 6c4a8...7ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid visdom kommer med alderen, for å si det sånn. 

Anonymkode: 70fb3...fc8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dro inn da jeg var 22. Helt greit det, men jeg valgt en tjeneste jeg var nysgjerrig på.

Anonymkode: 56918...ded

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke alltid visdom kommer med alderen, for å si det sånn. 

Anonymkode: 70fb3...fc8

Kommer fra å møte livet og faktisk har opplevd og sett utfordringer i eget og andres liv. Deal with it, learn and keep moving.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dro inn da jeg var 22. Helt greit det, men jeg valgt en tjeneste jeg var nysgjerrig på.

Hvordan funket det? Var du på sesjon før du var 22?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva slags tjenester er det? Har sett det er mye ulikt, men vil gjerne ha den "orginale" opplevelsen med trening og militær opplæring

AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at 18 åringer brukes som soldater, de fleste er ikke modne nok til å tenke selv samtidig som de er på topp fysisk. 

Anonymkode: 88d59...f26

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke de slipper deg inn. Virker som en hardt-inn-i-høyregrøfta (politisk sett) kandidat som vil ha action, "spenning" og alt det der. Selv om Forsvaret skal vokse fremover, så er det viktig å være ekstra kritisk til det å gi hvite menn med spesielle politiske meninger på høyresiden både opplæring i våpen og alt det der. 

Tror ikke du hadde greid å bli politi en gang. Du søker etter "spenning og makt" og måten du svarer syrlig på, høres ut som Tate + narkisen Peterson shit. 

Anonymkode: f1a67...fc4

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Ingenting er som et år i militæret for å få deg til å innse at alle andre plasser er bedre en å ha 20 åringer uten hårvekst med 3 striper skrike til deg i 3 måneder.

Endret av NakenPanda
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Håper ikke de slipper deg inn. Virker som en hardt-inn-i-høyregrøfta (politisk sett) kandidat som vil ha action, "spenning" og alt det der. Selv om Forsvaret skal vokse fremover, så er det viktig å være ekstra kritisk til det å gi hvite menn med spesielle politiske meninger på høyresiden både opplæring i våpen og alt det der. 

Tror ikke du hadde greid å bli politi en gang. Du søker etter "spenning og makt" og måten du svarer syrlig på, høres ut som Tate + narkisen Peterson shit. 

Leste vi samme tråd? 

• Liker 1
Skrevet
Bokormsen skrev (2 minutter siden):

Leste vi samme tråd? 

Jeg tror at det er en del av denne tråden som bare finnes i hodet til Anonymkode: f1a67...fc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en 24-åring i troppen på rekruttskolen, den gang alle måtte avtjene verneplikt. Husker hvordan han – som hadde levd fem år som student – slet voldsomt med å innordne seg og å akseptere å bli herset med at korporal og sersjant som var et par år yngre. Det fungerte skikkelig dårlig og ble mye drama, for å si det mildt...

Han var rett og slett blitt for "moden" og selvstendig, og ikke som alle oss andre 19-åringer i saueflokken.

Anonymkode: 320da...a24

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂 du er ett godt troll, det skal du ha.. fikk meg til å le godt der😂😂👍🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi hadde en 24-åring i troppen på rekruttskolen, den gang alle måtte avtjene verneplikt. Husker hvordan han – som hadde levd fem år som student – slet voldsomt med å innordne seg og å akseptere å bli herset med at korporal og sersjant som var et par år yngre. Det fungerte skikkelig dårlig og ble mye drama, for å si det mildt...

Han var rett og slett blitt for "moden" og selvstendig, og ikke som alle oss andre 19-åringer i saueflokken.

Anonymkode: 320da...a24

Jeg har ingenting imot å bli hersket og slengt rundt☺️ Bare positivt det👍🏻 er der for å lære og vokse. Bli ett bedre mennesk

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan funket det? Var du på sesjon før du var 22?

Ja halvt år før. Dette er 20 år siden, måtte gi beskjed om at jeg ville på sesjon. Er kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ingenting imot å bli hersket og slengt rundt☺️ Bare positivt det👍🏻 er der for å lære og vokse. Bli ett bedre mennesk

Nja. Mye rart i militæret. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja halvt år før. Dette er 20 år siden, måtte gi beskjed om at jeg ville på sesjon. Er kvinne.

Måtte du ringe til noen spesielle?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her var det mange som mest sannsynlig ikke har vært i militæret som hakker på andre😵‍💫 Setter pris på ekte svar, takk til du☺️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...