AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Har spist lite og måtte holde meg til diett planen som gjorde at jeg klarte å nå måle mitt. Har gått ned en god del men nå ser jeg tegn på fine linjer/rynker. Fikk høre at det er fordi at jeg mistet underhudsfett. Lurer på om underhudsfettet vil komme tilbake når jeg begynner å spise som før? Anonymkode: 72de9...7ce
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Legger du på deg får du mer fett. Så ja og nei. Anonymkode: 1e8f2...25e
Uanonym bruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Lavere vekt = mindre underhudsfett. Så det underhudsfettet du har mista, kommer ikke tilbake med mindre du går opp i vekt igjen. Det er jo en del som foretrekker å ikke være så tynne når de blir middelaldrende/eldre, nettopp av den grunnen du beskriver. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Fettcellene er jo der uansett, og legger du på deg igjen blir de større (dvs. underhundsfettet kommer tilbake). Anonymkode: 73aa7...0d2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Fettcellene er jo der uansett, og legger du på deg igjen blir de større (dvs. underhundsfettet kommer tilbake). Anonymkode: 73aa7...0d2 Takk Anonymkode: 72de9...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå