Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakker ikke om de store tingene nødvendigvis. Bare små ting i hverdagen.

For oss er kos veldig viktig. Jeg passer på at kjæresten min føler seg ivaretatt ved å holde han veldig tett og la han hvile inntil meg. Det setter han veldig stor pris på.

Han passer på at han alltid legger seg sammen med meg (ligger i armkrokene til hverandre), selv om han ikke er trøtt selv og kanskje også står opp igjen etterpå. Det vet han er viktig for meg. 

Hva gjør dere for hverandre i hverdagen for å vise og gi omsorg og kjærlighet? 

Anonymkode: 8c192...5f1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før da jeg hadde partner. Skryte av ham, vise at jeg lytter og er interessert i han, livet hans, hans tanker og drømmer. Stiller oppfølgingsspørsmål, trå til er jeg kan. Har dessverre alltid valgt menn som gir altfor lite av det tilbake.

Anonymkode: 50fb2...c2d

Skrevet

Nå er jeg ikke blitt sammen med han jeg dater enda, men jeg er svært opptatt av at han skal ha det bra. Forteller han hver dag hvor glad jeg er i han 🥰 At han er verdifull og bra nok som han er. Og at jeg er takknemlig for å ha han i livet mitt 😊 

Når vi er fysisk sammen, så vil jeg gjerne kose mest mulig med han. Stryke han på ryggen og bare være god med han 🥰 Han betyr utrolig mye for meg ❤️ 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lager mat til han, lytter til han, viser han at han er sett, motiverer, støtter, har forståelse, gir og viser omsorg. Og ikke minst - får han til å le. 

Anonymkode: 4cb29...f19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi sier fine ting til hverandre ❤️

Jeg er glad for at jeg traff deg, du er snill og god, du er sexy, søt, jeg tenker på deg, savner deg. Hun gjør det samme, og det varmer. Jeg passer på å kjøpe inn ting hun liker, gir av og til gaver. Vi klemmer og kysser mye, og sitter i armkroken til hverandre, eller hviler hodene mot hverandre. Ellers ler og smiler vi mye. Og prater om det aller meste, både stort og smått. 

Trolig glad i henne, hun er fantastisk 😍

Anonymkode: 19170...b7b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er flinke til å skryte av hverandre og vise med ord og handling at vi verdsetter og setter pris på hverandre.

Vi er flinke til å stoppe opp og bare gi hverandre en god lang klem.

Er den ene sliten tar den andre automatisk over mht barna etc.

Vi koser, klår og tar på hverandre hele tiden. Og uansett hvor slitne vi er så er det sjeldent vi klarer å la være å ha sex når vi ligger under dynen sammen 🤭

Anonymkode: e5ed8...495

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg forteller han hvor flink far han er hver eneste dag, siden eksen hans prøvde å bryte han ned og fremstille han som en dårlig far. Som ikke er sant, han er helt fantastisk flink med sin sønn med spesielle behov. Han har gått gjennom ild og vann for sitt barn, og da fortjener han å høre hvor god far han er. Hans psykisk voldelige eks skal ikke få lov til å bestemme hva han er eller ikke er. 

Han forteller meg at jeg er en fantastisk mor. Som ufrivillig barnløs er det godt å høre.

Jeg behandler hans barn som sitt eget. For han er det en stor lettelse og glede, vet jeg. Jeg tar meg av sønnen hans nå i sommerferien der jeg har ferie, og han har hjemmekontor. Ellers måtte han ha søkt pleiepenger osv (barnets mamma kan ikke ha barnet, og må selv ha avlastning når hun har barnet). Jeg prøver å være en like aktiv part i sønnens liv som en hvilken som helst mor. Men, det er tøft med et barn med store pleiebehov, så til neste år må vi gjøre noen grep slik at også jeg/vi/han får avlastning.

Mannen min slipper meg til, slik at jeg får lov til å være mor til hans barn. 

Vi forteller at vi elsker hverandre hver eneste dag.

Vi er intime hver dag, på den ene eller den andre måten. Kos, kyss og klem er viktig.

Vi gjør våre favorittaktiviteter ofte og flere ganger i uka, som å spille brettspill eller lese bøker hver for oss sammen. 

Jeg lager gjerne mat/middag hjemme, slik at mannen min får mest mulig tid med barnet sitt (som var noe av det som gjorde vanskelig for han tidligere, da mye samvær gikk til matlaging - barnet trenger en del spesialtilpasset mat). Blir mer krevende å kombinere matlaging og barnet, siden barnet har såpass store hjelpebehov som det har. Det å gjøre dette, gjør at far og sønn får mye mer kvalitetstid sammen, er noe som settes stor pris på. Da kan de gå turer, til svømmehall, trampolinepark eller andre ting sammen, som far og sønn får mye glede av. Siden jeg elsker å lage mat, er det en win-win for min del, for da får jeg litt fred i huset, kan høre på en podcast og lage mat. :) 

Vi legger oss alltid samtidig, og snakker alltid sammen om dagen. Vi legger oss aldri som uvenner.

• Hjerte 2
Skrevet

Gir rom og nok avstand

Gir klemmer og holder ham inntil meg

Sier at han kan dele hvis han vil

Ler og spøker mye

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja

Endret av Tubaluba
AnonymBruker
Skrevet
Tubaluba skrev (1 minutt siden):

Jeg har bestilt via Expedia, og finner ikke billettene når jeg logger inn på sas sine sider. Kun inne i Expedia, og med meget begrenset info.

TS

Denne tror jeg nok du postet i feil tråd.

Anonymkode: e48ce...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...