AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Hvilken metode synes du er best for å fjerne ansiktshår? Det finnes jo både små, spesielle barbermaskiner, voksing, napping, krem, «pussepapir», små kniver, vanlig barberhøvel. Hva skal jeg velge? Anonymkode: 132d4...1d4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Det kommer vel litt an på hvor mange og kraftige hår du har. Selv foretrekker jeg pinsett. Fjerner på overleppa og enkelt hår på haka. Men om du skal fjerne i hele ansiktet fungerer vel ikke det like bra. Anonymkode: 7ff76...998
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Mest fornøyd med voksing hos hudpleier. Da varer det lenge og ikke får brennmerker . Og rød hud i flere dager. Anonymkode: ad828...5ab
Whistler Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Gå til en herrefrisør fra midtøsten. Napping med bomullstråd.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Jegvhar gitt opp pinsett og gått over til epilator. Jeg blir så rød av å nappe. Anonymkode: 33b3a...e0e
Helene Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Jeg synes pinsett er vondt. Bruker det innimellom på enkelte hår. Ellers bruker jeg skalpell. Skjærer bort hår. Prøvde profesjonell hjelp. Hos en frisør. Jeg ble brendt. Fikk skader i øynenbrynene. Gjør ikke dette igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli Bruker denne: https://www.vita.no/hudpleie/harfjerning-til-ansikt/flawless-face Anonymkode: fa9e7...36e 2
mlifjeld Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Mørke hår på nedre del av ansiktet kan du fjerne permanent om du er flink til å bruke en ipl laser jevnlig over en lengre periode. Jeg har Braun silk pro 5 og er fremdeles hårløs på armer, bein, bikinilinjer og ansikt 4 år etter at jeg sluttet å bruke den. Jeg har lys hud og pcos så jeg hadde kraftig mørk hårvekst. Har ikke eid en barberhøvel på lenge nå.. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 11.56): Bruker denne: https://www.vita.no/hudpleie/harfjerning-til-ansikt/flawless-face Anonymkode: fa9e7...36e Den bruker jeg, også. Funker som bare det på overleppe hvor jeg har lyse hår. Bruker den vel ca en gang pr uke og det tar bare noen sekunder. Anonymkode: 30c31...287 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli mlifjeld skrev (5 minutter siden): Mørke hår på nedre del av ansiktet kan du fjerne permanent om du er flink til å bruke en ipl laser jevnlig over en lengre periode. Jeg har Braun silk pro 5 og er fremdeles hårløs på armer, bein, bikinilinjer og ansikt 4 år etter at jeg sluttet å bruke den. Jeg har lys hud og pcos så jeg hadde kraftig mørk hårvekst. Har ikke eid en barberhøvel på lenge nå.. Jeg har også brukt den, og er superfornøyd når det gjelder hår på bein og bikinilinje, men den har ikke fungert på ansiktshår hos meg. Jeg må nok til en riktig laserklinikk for å fjerne hårene i ansiktet. Anonymkode: 25915...307
AnonymBruker Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den bruker jeg, også. Funker som bare det på overleppe hvor jeg har lyse hår. Bruker den vel ca en gang pr uke og det tar bare noen sekunder. Anonymkode: 30c31...287 Jeg har titta på denne på vita.no og ser den har veldig bra anmeldelser, men jeg skjønner ikke - hva slags maskin er det? Epilator, barbermaskin, annet? Anonymkode: b29e0...08a
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har titta på denne på vita.no og ser den har veldig bra anmeldelser, men jeg skjønner ikke - hva slags maskin er det? Epilator, barbermaskin, annet? Anonymkode: b29e0...08a Det er en barbermaskin. Jeg har den også, og anbefaler den også 🙂 Anonymkode: 786cd...a14
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 2.20): Jegvhar gitt opp pinsett og gått over til epilator. Jeg blir så rød av å nappe. Anonymkode: 33b3a...e0e Jeg har også kjøpt meg ansiktsepilator. Bruker den et par ganger i måneden. I mellom dette tar jeg hår som kommer på overleppa og haka med pinsett. Anonymkode: a52f5...44e
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli Hva er den sprayen som ble vist på diverse SoMe som skulle gjøre alt av hår synlig i ansiktet? Kunne tenkt meg. Anonymkode: 1dd51...877
Mariss@68 Skrevet 19. juli #18 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 22.51): Jeg har også kjøpt meg ansiktsepilator. Bruker den et par ganger i måneden. I mellom dette tar jeg hår som kommer på overleppa og haka med pinsett. Anonymkode: a52f5...44e Hvilken har du kjøpt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå