Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken metode synes du er best for å fjerne ansiktshår?

Det finnes jo både små, spesielle barbermaskiner, voksing, napping, krem, «pussepapir», små kniver, vanlig barberhøvel. Hva skal jeg velge?

Anonymkode: 132d4...1d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel litt an på hvor mange og kraftige hår du har. Selv foretrekker jeg pinsett. Fjerner på overleppa og enkelt hår på haka. Men om du skal fjerne i hele ansiktet fungerer vel ikke det like bra.

Anonymkode: 7ff76...998

AnonymBruker
Skrevet

Mest fornøyd med voksing hos hudpleier. Da varer det lenge og ikke får brennmerker . Og rød hud i flere dager.

Anonymkode: ad828...5ab

Skrevet

Gå til en herrefrisør fra midtøsten.  Napping med bomullstråd.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips! 🙏

Anonymkode: 132d4...1d4

AnonymBruker
Skrevet

Jegvhar gitt opp pinsett og gått over til epilator.

Jeg blir så rød av å nappe.

Anonymkode: 33b3a...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker pinsett. 

Anonymkode: 898a8...5d5

AnonymBruker
Skrevet

Pinsett!

Anonymkode: 3afad...6be

Skrevet

Jeg synes pinsett er vondt. Bruker det innimellom på enkelte hår. Ellers bruker jeg skalpell. Skjærer bort  hår. Prøvde profesjonell hjelp. Hos en frisør. Jeg ble brendt. Fikk skader i øynenbrynene. Gjør ikke dette igjen. 

Skrevet

Mørke hår på nedre del av ansiktet kan du fjerne permanent om du er flink til å bruke en ipl laser jevnlig over en lengre periode. Jeg har Braun silk pro 5 og er fremdeles hårløs på armer, bein, bikinilinjer og ansikt 4 år etter at jeg sluttet å bruke den. Jeg har lys hud og pcos så jeg hadde kraftig mørk hårvekst. Har ikke eid en barberhøvel på lenge nå.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 11.56):

Den bruker jeg, også. Funker som bare det på overleppe hvor jeg har lyse hår. Bruker den vel ca en gang pr uke og det tar bare noen sekunder. 

Anonymkode: 30c31...287

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mlifjeld skrev (5 minutter siden):

Mørke hår på nedre del av ansiktet kan du fjerne permanent om du er flink til å bruke en ipl laser jevnlig over en lengre periode. Jeg har Braun silk pro 5 og er fremdeles hårløs på armer, bein, bikinilinjer og ansikt 4 år etter at jeg sluttet å bruke den. Jeg har lys hud og pcos så jeg hadde kraftig mørk hårvekst. Har ikke eid en barberhøvel på lenge nå.. 

Jeg har også brukt den, og er superfornøyd når det gjelder hår på bein og bikinilinje, men den har ikke fungert på ansiktshår hos meg. Jeg må nok til en riktig laserklinikk for å fjerne hårene i ansiktet. 

Anonymkode: 25915...307

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den bruker jeg, også. Funker som bare det på overleppe hvor jeg har lyse hår. Bruker den vel ca en gang pr uke og det tar bare noen sekunder. 

Anonymkode: 30c31...287

Jeg har titta på denne på vita.no og ser den har veldig bra anmeldelser, men jeg skjønner ikke - hva slags maskin er det? Epilator, barbermaskin, annet? 

Anonymkode: b29e0...08a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har titta på denne på vita.no og ser den har veldig bra anmeldelser, men jeg skjønner ikke - hva slags maskin er det? Epilator, barbermaskin, annet? 

Anonymkode: b29e0...08a

Det er en barbermaskin. Jeg har den også, og anbefaler den også 🙂

Anonymkode: 786cd...a14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 2.20):

Jegvhar gitt opp pinsett og gått over til epilator.

Jeg blir så rød av å nappe.

Anonymkode: 33b3a...e0e

Jeg har også kjøpt meg ansiktsepilator. Bruker den et par ganger i måneden. I mellom dette tar jeg hår som kommer på overleppa og haka med pinsett. 

Anonymkode: a52f5...44e

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den sprayen som ble vist på diverse SoMe som skulle gjøre alt av hår synlig i ansiktet? 
Kunne tenkt meg.

Anonymkode: 1dd51...877

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 22.51):

Jeg har også kjøpt meg ansiktsepilator. Bruker den et par ganger i måneden. I mellom dette tar jeg hår som kommer på overleppa og haka med pinsett. 

Anonymkode: a52f5...44e

Hvilken har du kjøpt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...