AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:46 #1 Skrevet tirsdag kl 20:46 Hei, vi er et par som søler potensielt en ekstra mann. Det er plenty med innlegg her om størrelse på penis, men der er jo snittet 20cm. Hvor finner vi menn med normale peniser - min mann har 17 og den er viril og god, men der er jo 17 som liten tass. Her er den over norm, samme som min erfaring fra sexlivet før min nåværende. Hva skjer, kåt undrende og eksperimenterende par pluss 50 Anonymkode: e8dd8...84d
Blindfold69 Skrevet tirsdag kl 21:20 #2 Skrevet tirsdag kl 21:20 Hei, vi er et par som har hatt med extra mann, normalt utstyrt, spiller ingen rolle så lenge den ikke er mikro
Snok1 Skrevet onsdag kl 10:01 #3 Skrevet onsdag kl 10:01 Vi har en ekstra mann som vi fant på en nettside som ikke i utganspunktet er for å treffe sexpartnere. Jeg sendte ham en melding og spurte om han er bi og interessert, og det er han. Det har vært en fantastisk reise for alle tre. Vi virkelig nyter det. Han er en flott mann og elsker for oss begge. Vi prøver oss litt fram på egen hånd også, men ingen er som vår felles venn (som vi pga logistikk treffer altfor sjelden). 1 1
feliek54 Skrevet torsdag kl 09:30 #4 Skrevet torsdag kl 09:30 AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 22.46): Hei, vi er et par som søler potensielt en ekstra mann. Det er plenty med innlegg her om størrelse på penis, men der er jo snittet 20cm. Hvor finner vi menn med normale peniser - min mann har 17 og den er viril og god, men der er jo 17 som liten tass. Her er den over norm, samme som min erfaring fra sexlivet før min nåværende. Hva skjer, kåt undrende og eksperimenterende par pluss 50 Anonymkode: e8dd8...84d jeg tror noen lyver lit på sin størrelse. Gjennomsnitt på penis er vel fortsatt 15cm. Min er lit over og syns det er helt fint. Hadde nok gjerne blidt med der for å gi dama mer nytelse.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:05 #5 Skrevet torsdag kl 10:05 feliek54 skrev (34 minutter siden): jeg tror noen lyver lit på sin størrelse. Gjennomsnitt på penis er vel fortsatt 15cm. Min er lit over og syns det er helt fint. Hadde nok gjerne blidt med der for å gi dama mer nytelse. Snittet er 13. Anonymkode: 246aa...95a 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:59 #6 Skrevet torsdag kl 10:59 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Snittet er 13. Anonymkode: 246aa...95a Alder har mye å si. Snittet for 20-åringer er langt større enn snittet for 50-åringer. Anonymkode: 83e70...c03
Giftmann47 Skrevet torsdag kl 12:40 #7 Skrevet torsdag kl 12:40 (endret) Vi ser også etter en ekstra mann. Men på nett så ble det overload med tilbud og muligheter. Så tenker at kjemien er veldig viktig? Normal til stor penis er ok bare den er hard. Endret torsdag kl 12:41 av Giftmann47
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:10 #8 Skrevet torsdag kl 13:10 Hvorfor ha med ekstra mann om ikke han har stor? Anonymkode: 28475...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå