AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:41 #1 Skrevet tirsdag kl 20:41 Jeg opplevde dessverre en voldsom styrtfødsel som endte med at jeg mistet 3,3 liter blod. Ble naturligvis sendt inn til operasjon og jeg husker at jeg sakte mistet bevisstheten. Når jeg ble kjørt mot operasjonssalen fikk jeg en ro over meg og en tanke om at dette går fint. Jeg våknet og husket veldig klart at jeg hadde vært i ett kjempe stort rom, med tak så høyt at jeg ikke kunne se det og jeg vekslet mellom å se meg selv ovenfra og å ligge ned og se oppover med flere skikkelser rundt meg. Det er ikke ett skummelt minne, det jeg husker at jeg følte var egentlig en helt ro. Hva var denne opplevelsen? Jeg husker det like klart som hva jeg gjorde i går og er selvsagt mange flere detaljer i hele opplevelsen. Jeg er ikke religiøs. Anonymkode: 709b5...41f 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:45 #2 Skrevet tirsdag kl 20:45 Helt vanlig å hallusinere når man er døden nær. Anonymkode: 9dbf9...ff9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:00 #3 Skrevet tirsdag kl 22:00 Jeg syns det høres ut som en nær-døden-opplevelse, uten at jeg har hatt en selv altså. Noe som kjennetegner slike opplevelser er at man føler en stor ro, og at man husker alt veldig klart, mye klarere enn drømmer, og jeg tror man kan huske mer etter hvert også. Jeg har hørt på og lest mange historier, og kjenner en som har hatt en nær-døden-opplevelse. Noen bøker jeg kan nevne er Døden ga meg Livet av Anita Moorjani, Saved by the Light av Dannion Brinkley og Himmelen Finnes av Eben Alexander. Youtube-kanaler med ekte historier som jeg kan anbefale er Be the Light of your own Healing, IANDS og Anthony Chene Productions. Anonymkode: a598c...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg syns det høres ut som en nær-døden-opplevelse, uten at jeg har hatt en selv altså. Noe som kjennetegner slike opplevelser er at man føler en stor ro, og at man husker alt veldig klart, mye klarere enn drømmer, og jeg tror man kan huske mer etter hvert også. Jeg har hørt på og lest mange historier, og kjenner en som har hatt en nær-døden-opplevelse. Noen bøker jeg kan nevne er Døden ga meg Livet av Anita Moorjani, Saved by the Light av Dannion Brinkley og Himmelen Finnes av Eben Alexander. Youtube-kanaler med ekte historier som jeg kan anbefale er Be the Light of your own Healing, IANDS og Anthony Chene Productions. Anonymkode: a598c...e4a Merkelig at du skriver akkurat dette, da jeg husker denne opplevelsen helt klart og den er mye klarere enn noen drøm jeg har hatt. Det oppleves som noe som har skjedd og ikke noe jeg har drømt. Takk for tips til bøker og YouTube ❤️ Anonymkode: 709b5...41f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå