AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Hei! Jeg hentet bilen min i dag etter en ukes opphold på bilverksted. Bilen min fikk plutselig problemer med å skifte gir i fart, og jeg sendte beskrivelse av problemet til verkstedet. De tok inn bilen og ringte meg etter noen dager med beskjed om at de ønsket å skifte girkasse. De hadde funnet en brukt kasse hos en leverandør de pleier å bruke, og kunne bestille denne. De lurte samtidig på om de skulle fikse noen ulyder i forstillinga på bilen. Dette sa jeg ja til. Skuffelsen var stor da jeg hentet bilen i dag og oppdager at det fortsatt er problemer med å skifte gir. Ulydene i forstillinga er borte, så det er bra, men det var ikke hovedgrunnen til at vi satte den på verksted i utgangspunktet. Jeg har sendt en epost og forklart at problemet fortsatt er der, men jeg lurer på hva jeg har av rettigheter her? Hvis det ikke er girkassa som er problemet, så var det helt unødvendig å skifte den. Totalpris på denne jobben ble på rundt 30 000, så det er liksom ikke snakk om noen få tusenlapper heller. Jeg er ikke en person som liker å klage på utførte tjenester, men feilen jeg ba om å få rettet er jo ikke rettet, og her sitter jeg 30 000 kroner fattigere... Anonymkode: f02d3...b8b
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Spør om de ikke har prøvekjørt bilen. Anonymkode: ebdcd...57e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Reklamasjon ! og få bilen ordnet utan omkostninger Anonymkode: 00e76...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg hentet bilen min i dag etter en ukes opphold på bilverksted. Bilen min fikk plutselig problemer med å skifte gir i fart, og jeg sendte beskrivelse av problemet til verkstedet. De tok inn bilen og ringte meg etter noen dager med beskjed om at de ønsket å skifte girkasse. De hadde funnet en brukt kasse hos en leverandør de pleier å bruke, og kunne bestille denne. De lurte samtidig på om de skulle fikse noen ulyder i forstillinga på bilen. Dette sa jeg ja til. Skuffelsen var stor da jeg hentet bilen i dag og oppdager at det fortsatt er problemer med å skifte gir. Ulydene i forstillinga er borte, så det er bra, men det var ikke hovedgrunnen til at vi satte den på verksted i utgangspunktet. Jeg har sendt en epost og forklart at problemet fortsatt er der, men jeg lurer på hva jeg har av rettigheter her? Hvis det ikke er girkassa som er problemet, så var det helt unødvendig å skifte den. Totalpris på denne jobben ble på rundt 30 000, så det er liksom ikke snakk om noen få tusenlapper heller. Jeg er ikke en person som liker å klage på utførte tjenester, men feilen jeg ba om å få rettet er jo ikke rettet, og her sitter jeg 30 000 kroner fattigere... Anonymkode: f02d3...b8b Bli medlem hos naf eller tilsvarende som hjelper de deg. Anonymkode: 6dd25...a99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå