AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Jeg har vært i et to års langt situationship som har fungert godt for begge parter Vi har vært frem og tilbake, og det er perioder der han ønsker mer og omvendt. Nå merker jeg at jeg ønsker noe mer seriøst. Helst med han. Men han har mye som skjer med jobb og familie nå så dersom jeg gir han et ultimatum så ryker jeg. For en måned siden ønsket han å bli kjærester, og nå omtaler han meg som en venninne til andre. Jeg merker at jeg hoppet på kjærestetoget da han tok det opp sist, så nå klarer jeg ikke helt være han «venn». Burde jeg bare gå her? Anonymkode: 69029...fe8
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå merker jeg at jeg ønsker noe mer seriøst. Helst med han. Men han har mye som skjer med jobb og familie nå så dersom jeg gir han et ultimatum så ryker jeg. For en måned siden ønsket han å bli kjærester, og nå omtaler han meg som en venninne til andre. Tydelig at det var dette du falt for. Si det til han. Anonymkode: f29f0...429 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Valget mitt er å fortsette med situationship eller gå. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. For jeg ønsker han som kjæreste, klarer ikke gå tilbake til uforpliktende. Vet at ved et «krav» fra meg nå (dårlig timing) så vil han trekke seg fordi han har så mye på hjemmebane. Anonymkode: 69029...fe8
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Valget mitt er å fortsette med situationship eller gå. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. For jeg ønsker han som kjæreste, klarer ikke gå tilbake til uforpliktende. Vet at ved et «krav» fra meg nå (dårlig timing) så vil han trekke seg fordi han har så mye på hjemmebane. Anonymkode: 69029...fe8 Du har allerede skrevet dette. Det endrer ikke rådet mitt. De færreste menn (og kvinner) liker drama. Det å være ærlig og rett frem = ikke drama. Det å ikke være ærlig, men å gjøre ting i håp om å sette i gang ting, forutse hans trekk, slik du beskriver her = drama. Anonymkode: f29f0...429 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): For en måned siden ønsket han å bli kjærester, og nå omtaler han meg som en venninne til andre. Anonymkode: 69029...fe8 Hva har han omtalt deg som før? Anonymkode: 3f089...369
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Så merkelig at folk driver på den måten. Skjønner ikke hvorfor dere ikke bare kan være kjærester. Og hvorfor har dere begge sagt nei til det hver gang den andre har villet? Anonymkode: 34ab8...dd9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå