AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Hvilket er finest i ett hus? Male alle rom i grønne toner eller alle rom i blå toner? Anonymkode: d3ecb...54e
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Ta blå om du liker blå. Liker du grønt så tar du grønt. Anonymkode: c818c...052 3
AprilLudgate Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli (endret) Jeg varierer mellom begge, samt grønnblå (med grått i) osv. Har: Soft mint+hvitt i stue Linblå+ hvitt (det hvite blir nok washed linen etterhvert) i gang+voksensoverom. Mulig det endres til en mer grålig blåtone. Nordic Breeze barnerom Disse ovennevnte passer i samme palett. Vil ha grønt på kjøkken Kjesker på dyp bruntone på noe (kanskje ytterdør innvendig) og Soft Teal sånn generelt. Hadde blitt sprø i nøtta av en fargetone i ALLE rom. Det må brytes opp av noe. Vi har for mye bilder til å ha farge overalt. Og jeg orker ikke gul undertone, bare beige osv. Men Kalk og Frostrøyk er veldig fine og 😇 Endret 1. juli av AprilLudgate
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Blåtoner, helt klart! Kan ikke fordra grønntoner. Anonymkode: 45ff0...43a
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Jeg liker variasjon, kunne aldri hatt bare blåtoner eller bare grønntoner. Fint med noe som bryter som harmonerer og komplimenterer. Viktig å finne riktige nyanser i forhold til gulv, lysforhold og interiør. Jeg personlig liker best grønntoner fordi det gir mer liv, men hadde som sagt måttet hatt andre farger også for å balansere det grønne (eller blå) Anonymkode: c1f7f...335
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Kommer an på huset, hvilke omgivelser er det, hva slags lys har du naturlig. Anonymkode: c1651...f04
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli Blå og grønn går fint i hverandre, det finnes mange fine blågrønne og grønnblå farger, så man får vekslet litt. Men om jeg skulle valgt bare en av de, så ville jeg gått for grønt tror jeg. Anonymkode: cf02d...d55
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli Vi har begge deler i hele huset. grønn stue/kjøkken, 2 grønne barnerom, 1 blå-ish barnerom, 2 beige ungdomsrom, blå kontor. valgt annen farge på bad, ganger og trapp for å bryte opp. sendte bilder av rom og møbler til jotun med ønsker før vi begynte, og fikk tips og råd. Fikk en fargepalett som passet sammen med eksperten der og er superfornøyd! Anonymkode: 062d6...b51
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli jeg har en nøytral tone på veggene, samme i alle rom og så endrer jeg hvordan rommet oppfattes ved hjelp av gardiner, puter osv heller enn å endre veggene Anonymkode: 5f2db...f96
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli Nå liker jeg best nøytrale farger som beige og brun, men hvitt/offwite til. Men har litt farger også, og da er det alltid grønn. Grønn er yndlingsfargen min, og da tenker jeg på olivengrønn, eller helt dus lys grønn. Kan like blå også, men ikke i stue, kjøkken eller gang. Blå for meg blir i så fall på et soverom. Anonymkode: 41c75...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå