Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva må menn gjøre for å unngå å bli friendzoned av kvinner?

Anonymkode: 8d152...9cc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må vise at hun er hans oppriktige prioritet. Det tror jeg mange kvinner setter pris på.

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg friendzoner dem jeg ikke ser på som potensielt noe annet. Så da er løsningen ... å være en annen person?

Anonymkode: f4fbf...42f

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du mener - hvordan kan menn slutte med å være ekle kryp som later som om de er en god venn av damer de egentlig har lyst på….?

Menn setter seg selv i ‘friend-zone’.

En må faktisk være litt frampå og be hun en har lyst til å bli bedre kjent med, og kanskje kjæreste med, ut på date.

Det innebærer risiko - hun kan si nei. Men mannfolk skal jo liksom være de mest risikovillige, har dere glemt det?

Om menn spiller rollen som en god venn, så kan de ikke bli fornærma og skylde på kvinnen om de faktisk blir oppfattet som en venn.

Anonymkode: 94df7...1f5

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva er det egentlig det spørsmålet? Friendzoned er ikke noe som gir særlig mening for meg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vise at han er villig til å adlyde henne og sette henne som sin førsteprioritet. Ikke bare når det passer han, men alltid. 

Kvinner er, det kjønnet med mest narsissistiske tendenser(hvis du ser bort fra den psykelige delen), så hvis du får kvinnen til  å føle seg som Kleopetra, da først får du låne henne. I hvertfall for en periode i livet ditt. 

Anonymkode: d94be...03f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er forhold du er ute etter og ikke bare sex, så tenker jeg at hvis fundamentet er bygget på et vennskap, hvor dere trives godt, har det gøy samme, kanskje har noen ting tilfelles som kan knytte dere sterkere. Det kan faktisk være en god ting, og komme gode ting ut av det. 

Anonymkode: 4036e...611

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær kjekk. 

Anonymkode: bd052...bd9

• Nyttig 2
Skrevet

Det går ikke. Det er ingen måter å sikre seg på at det andre kjønn vil være tiltrukket av deg med 100% garanti. Dessverre må du nok innse at de aller aller fleste ikke finner deg attraktiv. 

Sånn er det for oss alle sammen. Ingen er tiltrekkende for alle.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg friendzoner dem jeg ikke ser på som potensielt noe annet. Så da er løsningen ... å være en annen person?

Anonymkode: f4fbf...42f

Støtter denne. Har man kjemi med noen gidder man ikke å kun vurdere de som en venn. 

Anonymkode: 33750...6bc

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det å ha god selvtillit kommer lang vei! Lettere sagt enn gjort, jeg sliter med dårlig selvbilde. Har ikke 6-pack og alt det der, men etter at jeg begynte å trene muskler, føler jeg meg mye bedre. Kan være en type placebo siden jeg smiler mer og er glad generelt, men føler jeg får bedre kontakt med folk når jeg føler meg bra selv.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vise at han er villig til å adlyde henne og sette henne som sin førsteprioritet. Ikke bare når det passer han, men alltid. 

Kvinner er, det kjønnet med mest narsissistiske tendenser(hvis du ser bort fra den psykelige delen), så hvis du får kvinnen til  å føle seg som Kleopetra, da først får du låne henne. I hvertfall for en periode i livet ditt. 

Du høres ikke lykkelig gift/samboende ut for å si det mildt. 

Oppegående folk ønsker en tilsvarende oppegående partner, ikke en meningsløs nikkedukke.

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vær høy og kjekk pluss mystisk og badass. 

Anonymkode: 28fc8...32e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis det er forhold du er ute etter og ikke bare sex, så tenker jeg at hvis fundamentet er bygget på et vennskap

Slik tenker nok egentlig menn flest. Og man skulle tro det naturlige er å starte med vennskap. Men:

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du mener - hvordan kan menn slutte med å være ekle kryp som later som om de er en god venn av damer de egentlig har lyst på….?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det å ha god selvtillit kommer lang vei! Lettere sagt enn gjort, jeg sliter med dårlig selvbilde. Har ikke 6-pack og alt det der, men etter at jeg begynte å trene muskler, føler jeg meg mye bedre. Kan være en type placebo siden jeg smiler mer og er glad generelt, men føler jeg får bedre kontakt med folk når jeg føler meg bra selv.

Veldig godt sagt! Viktig for en mann å føle at han er på vei mot noe. En bedre versjon av seg selv. Det å tørre å lete etter øyekontakt for å gi et smil, er små drypp som kan løfte oss mer enn vi aner.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kleopatra er oppskrytt 😂 Får du henne til å føle seg som hun her...Da har du virkelig gjort det...

👇

Screenshot_20250701-210331.png

Anonymkode: fb0de...674

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

"Friend zone" er først og fremst en konstruksjon som gutter snakker om når de ikke har sjans på damer og får høre at de "godt kan være venner" . 

Det har blitt big business å overbevise tullinger om at hvis de bare sier og gjør de rette knepene så faller damene på sine knær. Sånn er det naturligvis ikke. (normalt ikke , i hvert fall) 

De fleste damer føler seg bare romantisk eller seksuelt tiltrukket av et fåtall av de menn de treffer. Det er helt naturlig. Menn faller ikke for alle damer de heller. Mens det finnes visse typer damer som ligger med de fleste, så finnes det damer som tiltrekkes av nesten ingen. Det er altså store forskjeller. (næmmen!!!) 

Sånn er det bare. Aksepter naturen. Ikke gå rundt og tro du kan ha draget på alle. Vær mest mulig deg selv slik at de skjønner hvem du er. 

Eneste unntaket er simper som spiller et "nice guy" spill i den tro at de kan smiske seg innpå damer og få kjærlighet eller sex som belønning for alt det snille de gjør. De fleste oppegående mennesker misliker sånt. Det å stå opp for seg selv viser mer maskulinitet og er mer tiltrekkende. Men dessverre er det mange menn som oppfører seg som r**sshøl i frykt foe å være simp og det er jo ennå værre. 

Integritet er stikkordet. 

Endret av BobTheNoob
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

Han må vise at hun er hans oppriktige prioritet. Det tror jeg mange kvinner setter pris på.

Konseptet Friendzone handler om personer som behandler en annen person som kjærester og gir dem 110% oppmerksomhet, og partneren  aksepterer oppmerksomheten «som min BFF». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær mer attraktiv enn dama = potensiell partner

Vær like attraktiv eller mindre enn dama = friendzone 

Anonymkode: 9a057...be6

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Støtter denne. Har man kjemi med noen gidder man ikke å kun vurdere de som en venn. 

«Kjemi» = seksuell attraktiv

Anonymkode: 9a057...be6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...