AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Jeg lurer på hva andre kvinner gjør, når de får slike spørsmål. Svarer dere på det, eller? Liker du å suge? Liker du å bli dominert? Barberer du musa? Liker du oralsex? Anonymkode: 713a3...5c2
visp Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Det er apestadiet. Ville aldri svart på noe sånt. Jeg regner med at dette er noen man aldri har møtt engang? Det er veldig typisk en viss type mannfolk da; du er nok ikke den eneste som blir spurt:) 22 8
Mardina Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Jeg svarer på det ja. Men vil helst ikke ha sånne spørsmål etter 3-4 meldinger med en mann jeg ikke kjenner. Om jeg har kjent vedkommende en stund, så kan jeg fint svare på slike spørsmål 😊 Bedre å være ærlig, enn å ikke si noe. 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli ?? Du må jo kjenne etter selv om du vil svare. Er du kåt, så blir det vel dirtytalk, er du på jakt etter noe annet, er det bare lame. Tror ikke det finnes en situasjon hvor jeg hadde giddet å ha en relasjon til vedkommende etter denne typen spørsmål. For meg er det totalt uinteressant med noe som helst mer hvis de styrer samtalen inn på sex på den måten. Jeg er en kåtpeis, men for meg er dette direkte avtennende. Sist jeg sexchatta var jeg 14 på et forum eller noe. Anonymkode: 1e6cf...dc8 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli visp skrev (2 minutter siden): Det er apestadiet. Ville aldri svart på noe sånt. Jeg regner med at dette er noen man aldri har møtt engang? Det er veldig typisk en viss type mannfolk da; du er nok ikke den eneste som blir spurt:) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kleint Anonymkode: 4a855...8b3 Dette. Anonymkode: 1e6cf...dc8 4 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Herregud, får dere slike spørsmål nå til dags? I min tid var det hvilken musikk liker du, har du være noe ute og reist, hva leser du for tida? Anonymkode: 7fa30...e70 11 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli "Har du to eller tre sultne hull"? Dette spørsmålet fikk visst en dame her på KG på tinder 😂 Anonymkode: 913cc...e64 6 1
visp Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli Snart kommer det en mann hit og kommenterer på at det er bra å snakke om sex før man vet om man skal gidde å investere 16 5
HMK Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli "Jeg hater sex og mannlige kjønnsorganer." Meget effektivt svar. 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli #11 Skrevet 1. juli På den seriøse siden - det er svært viktig for menn å unngå å havne i friendzone. Det er antakeligvis langt mer suksessfult å dreie over på det seksuelle raskt enn å ikke gjøre det. Menn som havner i vennefella gjør alt "riktig", men resultatet er null. Med mindre de er veldig høye og kjekke selvsagt, men da betyr ingenting noe. Dette er da i den virkelige verden og ikke i "sånn ønsker jeg at virkeligheten var"-verden. Anonymkode: 913cc...e64 5 2
visp Skrevet 1. juli #12 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På den seriøse siden - det er svært viktig for menn å unngå å havne i friendzone. Det er antakeligvis langt mer suksessfult å dreie over på det seksuelle raskt enn å ikke gjøre det. Menn som havner i vennefella gjør alt "riktig", men resultatet er null. Med mindre de er veldig høye og kjekke selvsagt, men da betyr ingenting noe. Dette er da i den virkelige verden og ikke i "sånn ønsker jeg at virkeligheten var"-verden. Anonymkode: 913cc...e64 Ja, der kom det Det er faktisk ingenting seksuelt i å spørre "liker du å suge" til helt fremmede mennesker. Menn som gjør dette ødelegger for sin egen suksess. 18 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli #13 Skrevet 1. juli Hvis han åpner samtalene med med en av de spørsmålene som nevnt i HI, da skjønner jeg ihvertfall at han ikke er ute etter noe seriøst. Da er han kun ute etter sex. En som er seriøs ville ikke stilt de spørsmålene der i bli kjent fasen. Da ville jeg sagt takk for meg og blokkert vedkommende ASAP. Anonymkode: 7a649...5a7 8 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #14 Skrevet 1. juli Nei, stort sett kommer slike dumme spørsmål veldig kjapt og jeg har aldri vært interessert i tilfeldig sex, så jeg har ikke svart på sånt. Anonymkode: 893fa...f6f 5 3
enkefru Skrevet 1. juli #15 Skrevet 1. juli Nei, svarer ikke på sånt - og fyren blir ignorert fremover 9 5
GrønnNellik68 Skrevet 1. juli #16 Skrevet 1. juli har fått de spørsmåla ørten ganger, hvem gidder å svare, men ser jo hvor stor prosent andel av menn på nett som faktisk holder på sånn det er faktisk veldig veldig mange. 4 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli #17 Skrevet 1. juli visp skrev (1 minutt siden): Ja, der kom det Det er faktisk ingenting seksuelt i å spørre "liker du å suge" til helt fremmede mennesker. Menn som gjør dette ødelegger for sin egen suksess. Hvorfor det egentlig? Kan noen være så snill å forklare meg hvorfor disse spørsmålene er så problematiske? Alle disse spørsmålene knytter seg til noe kvinner typisk har helt klare preferanser på, og ikke ønsker å tilpasse seg på: hva er poenget med å utsette å snakke om viktige ting? Hva lærer du av hvilken musikk jeg liker og hvor jeg har reist? Det er dette tåpelige pisset her som gjør at jeg har det bedre som singel! Anonymkode: 4bf83...fae 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #18 Skrevet 1. juli visp skrev (3 minutter siden): Ja, der kom det Det er faktisk ingenting seksuelt i å spørre "liker du å suge" til helt fremmede mennesker. Menn som gjør dette ødelegger for sin egen suksess. Man må nok finne balansen. Å spørre "liker du å suge" rett etter å ha sagt hei er å dra det for langt. Poenget er at menn som hører på kvinners formaninger alltid havner i friendzone (med mindre de er veldig kjekke). Man får ingen medaljer for å ha gjort alt etter læreboka, tvert imot. I virkelighetens verden har menn som styrer samtalen bort fra vennefella MYE større suksess enn menn som gjør slik de blir fortalt at kvinner liker. Den sikreste måten for menn å forbli enslige er å høre på kvinner på dette punktet. Anonymkode: 913cc...e64 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #19 Skrevet 1. juli Jeg synes det høres platt og flaut ut. Ingen tar vell en mann som sier slikt før et møte seriøst? Det kan være poenget! Er han en som matcher med flere, så kan han teste ut ting over melding først, og dermed kanskje unngå en bomtur i den virkelige verden. Det er ligging som er målet, ikke den store kjærligheten. Anonymkode: 806e0...fdd 7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #20 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg lurer på hva andre kvinner gjør, når de får slike spørsmål. Svarer dere på det, eller? Liker du å suge? Liker du å bli dominert? Barberer du musa? Liker du oralsex? Anonymkode: 713a3...5c2 Jeg omgås ikke menn som spør om slikt. Det kommer frem når og hvis den tid kommer og vi tar en prat rundt grenser, lyster etc. De som spør om slikt, blir blokkert 😂 Anonymkode: 29347...cf7 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå