AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:43 #1 Skrevet tirsdag kl 16:43 Hva synes dere? Jeg synes de er fine, dritfine egentlig. Men det er dyrt for noe som ikke har en egentlig verdi, alle sånne smykker som ikke er "ekte" de har jo ikke noen varig verdi. Anonymkode: 231d6...a3b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:49 #2 Skrevet tirsdag kl 16:49 Til forveksling likt mye av det som er fra Pilgrim, Snö of Sweden, Safira og Timi. Og de ligger litt lavere i pris ☺️ Anonymkode: e99f7...309
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:16 #3 Skrevet tirsdag kl 17:16 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Til forveksling likt mye av det som er fra Pilgrim, Snö of Sweden, Safira og Timi. Og de ligger litt lavere i pris ☺️ Anonymkode: e99f7...309 ja det er veldig mye sånne typer smykker nå. ganske godt utvalg i smykker nå. jeg har ikke brukt ørepynt på flere år men har startet nå siste årene fordi det er så mye fint. Anonymkode: 231d6...a3b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:55 #4 Skrevet tirsdag kl 17:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva synes dere? Jeg synes de er fine, dritfine egentlig. Men det er dyrt for noe som ikke har en egentlig verdi, alle sånne smykker som ikke er "ekte" de har jo ikke noen varig verdi. Anonymkode: 231d6...a3b Synes de er dritfine selv, synes ikke de er dyre Anonymkode: 54a3c...14e 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:14 #5 Skrevet tirsdag kl 18:14 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Synes de er dritfine selv, synes ikke de er dyre Anonymkode: 54a3c...14e jeg synes også det, synes de er litt mer solide og har mer "kant" enn mye av det andre. Hvilke liker du best? Anonymkode: 231d6...a3b 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:25 #6 Skrevet tirsdag kl 18:25 Jeg synes ikke de så særlig bra ut helt ærlig. De ser veldig masseproduserte og billige ut. Legg merke til hvordan feks ørestikker og klørne på steinene er satt. Hvordan tingene fotograferes og ikke minst hville detaljer som ikke vises. Man finner ting i samme stil men av bedre håndverk og kvalitet til sammenlignbar pris på feks etsy eller hvilket som helst marked der det selges håndlagde smykker. Anonymkode: 38bab...054
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:49 #7 Skrevet tirsdag kl 18:49 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): jeg synes også det, synes de er litt mer solide og har mer "kant" enn mye av det andre. Hvilke liker du best? Anonymkode: 231d6...a3b Har disse 2 foreløpig https://camillaohrling.no/products/hennie-earrings https://camillaohrling.no/products/glam-pearl-hoops Anonymkode: 54a3c...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå