aline Skrevet 29. november 2002 #41 Del Skrevet 29. november 2002 kjæresten er åtte år eldre en meg, høydemessig er vi vel ganske så jevne, han er muligens litt lavere. Med en gang vi tar på oss sko er nok jeg litt høyere. synes ikke det nødvendigvis ser dumt ut når hun er høyere en ham, det kommer helt an på hvordan de fører seg det! Har hatt både høye menn, lave menn og middels menn, og har ikke sett noen antydning på at lave er mer hissige en høye! Alder... har også variert, siste x'en var 13 år eldre... han ble en salig blanding av for gammel og for ung på en måte! Jeg omgåes stort sett menn som er eldre en meg, så tror det er derfor de stort sett alltid har vært eldre en meg. (vil da ikke tro jeg har krav om at de skal være det liksom...) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 29. november 2002 #42 Del Skrevet 29. november 2002 Min forlovede og samboer er 10 cm høyere enn meg (virker mindre pga mine skohæler), og 1 år yngre. Vi er i allefall perfekte for hverandre i våre egne øyne :blunke: Tror lykke verken måles i alder, centimeter eller kilo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 29. november 2002 #43 Del Skrevet 29. november 2002 Hva er dette med at gutten skal være eldre enn jenta???? Det er kanskje noe av det mest irriterende jeg hører.... Hvor har di fått dette i fra. Jeg snakka med ei en gang som fortalte meg at det var det værste hu viste når gutten var yngst. JEG BLIR RASEND av slike ting :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. november 2002 #44 Del Skrevet 29. november 2002 Han er yngre enn meg og høyere (ikke vanskelig å finne menn som er høyere enn meg da..). Har aldri vært sammen med noen som er mye eldre enn meg jeg. Men en gang var jeg sammen med en på nesten to meter.. uwæææ! Og det var den hissigste og minst medgjørlige gutten jeg har møtt. Min nåværende samboer er ca 20 cm høyere enn meg og vi er ganske like i fargene og sånt. Dessuten har vi fått noen irriterende "gammelt ektepar"-greier. Det finnes ikke noen perfekte par mht alder og høyde tror jeg, men da jeg var yngre var det stas med litt eldre gutter. Høyden var også litt viktigere den ganger... akkurat som resten av utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 30. november 2002 #45 Del Skrevet 30. november 2002 forloveden min er nesten et år yngre enn meg, og høyere enn meg. ett år er ikke så mye, men det kan fort bli det, i den sammenheng at feks jeg ble veldig tidlig moden for både barn, bryllup og baby, mens han ble det ikke. han har endelig sagt ja til å prøve på baby (da vi ikke vet hvor lang tid det kan ta og flere av våre venner har slitt lenge). vi har snart vært sammen i 6 år. ei venninne av meg er sammen med en som er et par år eldre, men MYE lavere, jeg må innrømme det ser litt komisk ut med de to ved siden av hverandre men de er jo søte da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #46 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei min samboer er 3.5år eldre og 27cm høyere enn meg,jeg er 150cm og jeg har aldri vært sammen med noen lavere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 2. desember 2002 #47 Del Skrevet 2. desember 2002 Han er ca 30 cm høyere og 12år eldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 2. desember 2002 #48 Del Skrevet 2. desember 2002 Her havnet jeg ubevisst under standard-målene!! Det var ikke noen av faktorene jeg tenkte på da jeg ble forelsket i samboeren min, men mulig at samfunnet er formet slik at mannen skal være eldst og høyest.... ++ Ikke alle følger dette,men det henger litt igjen,selv om man beynner å bli mer avslappet til slike ting i forhold til før!! Jeg er iallefall 174 cm, han er 182 cm og i tillegg så er jeg nesten 3 år yngre......... Pytt-pytt!!!! Vi hadde nok hatt det like bra om det var omvendt!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 2. desember 2002 #49 Del Skrevet 2. desember 2002 Kjærsten min er 5-6 år eldre enn meg, og 13 cm lavere enn meg. Vi er så søte når vi er ute og går atte. Jeg slipper til og med å gå i rennesteinen, men jeg får en kommentar om jeg tar på meg veldig høyhælte sko. Og jeg elsker høyhælte sko! Men de bruker jeg da mest på jobb. Vi er det perfekte par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. desember 2002 #50 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har aldri tenkt så mye over det, men samboeren min er like gammel som meg, 2 måneder eldre bare :D Og han er 15 cm høyere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå