Gå til innhold

Det perfekte par...

Fremhevede innlegg

Skrevet

40 cm høyere....kult!

:lol:

Mannen min er 20 cm høyere enn meg; han er 184 cm høy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 5 år yngre og ca 25 cm høyere enn meg :lol:

Den/de høyeste jeg har vært sammen med har vært ca 30-35 cm høyere enn meg. Er 159 cm selv :lol:

Skrevet

Ho-ho, morsom tråd :lol:

Sambisen min er 20cm høyere og 4 år eldre. Det synes selvfølgelig jeg er helt perfekt :P

Skrevet

For no'n SVÆRE mannfolk dere har! Skikkelig norske vikinger?????

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
For no'n SVÆRE mannfolk dere har! Skikkelig norske vikinger?????

Jeg liker ikke korte menn, de er som regel hissige også akkurat som italienske menn.

Milla

Skrevet

Vel, min må vel være verdens hyggeligste og mest tålmodige selv om han bare rager 173 cm over bakken.....

Gjest Chocolate
Skrevet
Jeg liker ikke korte menn, de er som regel både små og hissige akkurat som italienske menn.

Korte menn er som regel ganske små, ja! Smart du, Milla!!! :hoho:

Skrevet

Samboeren min er 9 cm høyere enn meg og 9 år ledre enn meg :)

Skrevet

Samboeren min er 18 år eldre enn meg og 30 cm høyere :kgsmil:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg liker ikke korte menn, de er som regel hissige også akkurat som italienske menn.

Milla

Egen "forskning" har vist meg at d gjelder samme gjelder for menn som m hunder; jo større jo roligere og enklere er de å ha m å gjøre.....

Gjest *Perser*
Skrevet

Mannen min er 30cm høyere enn meg, 5,5 år eldre :P

Skrevet

Hva synes dere er for stor aldersforskjell da? synes dere f.eks 15 år er mye i forskjell? Synes i grunnen det selv ....men hvis drømmemannen f. eks så mye eldre, så er det vel dumt å la det hindre en? eller?

Når det gjelder høyde, så synes jeg det ser litt rart ut med svært lave damer og enormt høye menn.....men kjærligheten lar seg jo ikke stoppe av høyden *ler*. Er selv 162, og en mann på 180 synes jeg er passe, føler meg veldig liten dersom han er mye høyere enn det....vil jo helst rekke opp å gi et kyss uten å måtte be ham bøye seg ned først :lol:

Lille Meg2

Skrevet

Min bestemor er 9 år eldre enn bestefar, han er til gjengjeld 20 cm høyere. Den andre bestemoren min var ca 5 cm høyere enn bestefar, men yngre enn han :wink:

Min kjæreste er både høyere og eldre enn meg.

Vibeke :briller:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Min til og fra-kjæreste (vi bor 200 mil fra hverandre, derfor er vi ikke kjærester, kun når vi møtes) er 183 høy og et halvt år eldre enn meg. Jeg er 171 høy. Helt perfekt! :D

Skrevet

Hm.. Synes diskusjonen er tåpelig, men kan ikke dy meg for å sende inn et svar likevel..

.. for min drømmemann er 5 cm kortere og 11 år eldre enn meg..

Og jeg synes små menn er fantastiske. Alle mine kjærester har vært mindre enn meg. Min erfaring er at små menn har utviklet evner til å kompensere for høyden: De er som regel kjappere, livligere og har mer humor og selvironi enn høye menn.

De verste elskerne og datene jeg har hatt, er høye, muskuløse menn. Min erfaring er at stereotypt pene menn er utrolig selvopptatte, konforme og litt forknytte.

Selvfølgelig representerer mine erfaringer ikke sannheten. Ville bare slå et slag for de små og nette mennene, jeg... med små, søte romper.. mmm.. for ikke å snakke om hvor deilig det er å bli kost på av små hender..

Ellers synes jeg betegnelsen "perfekt par" er litt skummel. De eneste som kan avgjøre om noe er perfekt eller ikke, er de som er i forholdet. Noen ganger når jeg sitter på bussen og ser et par som ser altfor "designet" ut (hun lys, han mørk, han litt eldre og høyere enn henne, begge ulastelig antrukket, småpratende om et eller annet overflatisk, trendy, som om de skulle gjøre inntrykk på noen fremmede) lurer jeg på om de er sammen fordi de elsker hverandre, eller fordi de signaliserer til omgivelsene at de er et perfekt par..

Mvh

Fløyel

Skrevet

At små menn vanligvis er hissige må være noe av det dummeste jeg har hørt :hoho: Selv har jeg en kjærste som er en del mindre enn meg, og det er nok jeg som er den hissige her :x Kan da godt forstå at mange kan synes det ser litt dumt ut av kvinnen er den høyeste, men min lille kjæreste er helt klart mannen i huset her allikevel. Ville ikke byttet han ut med en stor mann for alt i verden. Før jeg traff min nåværende kjæreste var nok "drømmemannen" like høy eller høyere enn meg selv, men når man virkelig treffer den store kjærligheten, spiller ikke høyde, alder etc noen rolle.

:D

Skrevet

Det mest perfekte par er vel de som holder ut med hverandre år etter år etter år, og allikevel klarer å beholde vennskapet seg imellom?

Hva høyde, vekt og alder har å gjøre med dette, er for meg komplett uforståelig...

Skrevet

Jeg er 1.78 cm høy og typen er 1.85 cm. Han er to år eldre enn meg, og det passer oss ganske bra! Kan gå med litt høye hæler uten at jeg føler at jeg ruver i terrenget ved siden av han... :D

Skrevet

Min forlovede er 7 år eldre enn meg, jeg er 183 cm og han er 180 cm...synes vi passer hverandre helt perfekt!! :D

Kunne ikke tenkt meg noen annen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...