Gå til innhold

Oralsex

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kvinnene søker etter en slikker på anonyme forum, jeg kommer og utfører gladelig tjenesten. Det hender jeg får oralt tilbake, men det er ingen forutsetning. Alt er uforpliktende og bare helt nydelig.

Anonymkode: b29cc...c79

Hvilket forum? 

Anonymkode: 11474...027

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilket forum? 

Sorry, man røper aldri en god fiskeplass.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Joda, men både de og jeg tester oss jevnlig.

Det testes jo ikke for hpv og herpes. 

Anonymkode: ef0a7...00c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha ca 10 år siden, men bare en gøy opplevelse. Jo, vi begge ville det. Men siden han var jomfru, tenkte jeg kanskje det var lurest å vente. Vi hadde faktisk tenkt til å gjøre det, men akkurat da vi skulle sette i gang ble vi avbrutt siden vi var på hjemmefest. 

kjipt dere ble avbrutt

Anonymkode: 4b333...a5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

i hvilke situasjoner? du har ikke savnet å knulle i de settingene?

Anonymkode: 4b333...a5b

Hadde en ff som er delvis impotent, man venner seg til det også. 

Skrevet

Var på cruising i mannemiljø og sugde en mann og han sugde meg. Han kom i munnen min og jeg kom i han. Forstår ikke kvinner som synes dette er så ille. Litt rar konsistens, men i situasjonen så var det veldig opphissende. Er ikke homofil, men litt bifil kanskje. Kjenner at ting skjer om jeg ser en mann med kul og eller erigrert.

Anonymkode: 2dc53...2dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var på cruising i mannemiljø og sugde en mann og han sugde meg. Han kom i munnen min og jeg kom i han. Forstår ikke kvinner som synes dette er så ille. Litt rar konsistens, men i situasjonen så var det veldig opphissende. Er ikke homofil, men litt bifil kanskje. Kjenner at ting skjer om jeg ser en mann med kul og eller erigrert.

Anonymkode: 2dc53...2dd

De fleste damer jeg har hatt sex med svelger eller tar i det minste satsen i munnen, så vet ikke hva du refererer til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...