AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:54 #21 Skrevet onsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kvinnene søker etter en slikker på anonyme forum, jeg kommer og utfører gladelig tjenesten. Det hender jeg får oralt tilbake, men det er ingen forutsetning. Alt er uforpliktende og bare helt nydelig. Anonymkode: b29cc...c79 Hvilket forum? Anonymkode: 11474...027
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:03 #22 Skrevet onsdag kl 18:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket forum? Anonymkode: 11474...027 Sorry, man røper aldri en god fiskeplass. Anonymkode: b29cc...c79
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:31 #23 Skrevet onsdag kl 18:31 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Joda, men både de og jeg tester oss jevnlig. Anonymkode: b29cc...c79 Det testes jo ikke for hpv og herpes. Anonymkode: ef0a7...00c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:15 #24 Skrevet onsdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha ca 10 år siden, men bare en gøy opplevelse. Jo, vi begge ville det. Men siden han var jomfru, tenkte jeg kanskje det var lurest å vente. Vi hadde faktisk tenkt til å gjøre det, men akkurat da vi skulle sette i gang ble vi avbrutt siden vi var på hjemmefest. Anonymkode: 11474...027 kjipt dere ble avbrutt Anonymkode: 4b333...a5b
Miss91 Skrevet onsdag kl 19:26 #25 Skrevet onsdag kl 19:26 AnonymBruker skrev (12 timer siden): i hvilke situasjoner? du har ikke savnet å knulle i de settingene? Anonymkode: 4b333...a5b Hadde en ff som er delvis impotent, man venner seg til det også.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:38 #26 Skrevet onsdag kl 19:38 Var på cruising i mannemiljø og sugde en mann og han sugde meg. Han kom i munnen min og jeg kom i han. Forstår ikke kvinner som synes dette er så ille. Litt rar konsistens, men i situasjonen så var det veldig opphissende. Er ikke homofil, men litt bifil kanskje. Kjenner at ting skjer om jeg ser en mann med kul og eller erigrert. Anonymkode: 2dc53...2dd
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:46 #27 Skrevet onsdag kl 20:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var på cruising i mannemiljø og sugde en mann og han sugde meg. Han kom i munnen min og jeg kom i han. Forstår ikke kvinner som synes dette er så ille. Litt rar konsistens, men i situasjonen så var det veldig opphissende. Er ikke homofil, men litt bifil kanskje. Kjenner at ting skjer om jeg ser en mann med kul og eller erigrert. Anonymkode: 2dc53...2dd De fleste damer jeg har hatt sex med svelger eller tar i det minste satsen i munnen, så vet ikke hva du refererer til? Anonymkode: b29cc...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå