AnonymBruker Skrevet 1. juli 2025 #1 Skrevet 1. juli 2025 Har du gitt eller fått oralsex av noen du ikke har pult? Kjønn? Hvorfor kun oralsex? Gav eller fikk du? Eller begge deler? Jeg har ikke dette. Har ikke oral utenom i forhold. Tenker på smittefaren. Anonymkode: 4b333...a5b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2025 #2 Skrevet 1. juli 2025 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har du gitt eller fått oralsex av noen du ikke har pult? Kjønn? Hvorfor kun oralsex? Gav eller fikk du? Eller begge deler? Jeg har ikke dette. Har ikke oral utenom i forhold. Tenker på smittefaren. Anonymkode: 4b333...a5b Ja, flere ganger i swingerssammenhenger, blant annet i glory hole. Mann Anonymkode: c187a...01e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2025 #4 Skrevet 1. juli 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Anonymkode: 6267a...d76 Jeg er kvinne, siden du lurte. Anonymkode: 6267a...d76
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2025 #5 Skrevet 1. juli 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er kvinne, siden du lurte. Anonymkode: 6267a...d76 ok, takk. ikke redd for bli smittet med noe? glemte å spørre om alder. Anonymkode: 4b333...a5b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2025 #6 Skrevet 1. juli 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ok, takk. ikke redd for bli smittet med noe? glemte å spørre om alder. Anonymkode: 4b333...a5b ser jeg svarte til feil person. Anonymkode: 4b333...a5b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2025 #7 Skrevet 1. juli 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): ser jeg svarte til feil person. Anonymkode: 4b333...a5b Kanskje litt. Men jeg er mer redd for at jeg ikke spiser og lever sunt nok generelt. For å ha blitt for ofte solbrent. Det engster jeg meg for. Sjansen for å få en virkelig alvorlig sykdom av å bli sugd tror jeg er relativt liten. Det betyr ikke at jeg anbefaler folk å gjøre det samme. Folk må gjøre sine egne risikovurderinger. Det er et par år siden nå. Det er blant de deiligste seksuelle opplevelsene jeg har hatt. Fantaserer masse om det enda. Anonymkode: c187a...01e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2025 #8 Skrevet 1. juli 2025 Ja, kommer aldri til å glemme dette haha. Var en fyr jeg ble kjent med på vgs, vi var rundt 16-18 år da det skjedde. Husker vi var ganske keen på hverandre på et event for ungdommer og gikk på do. Jeg trodde vi skulle ta en kjapp en, men han sa han kunne slikke meg. Jeg var litt nølende og spurte om han var sikker. Og han gjorde det og var veldig flink. Fikk vite senere at han var jomfru. Han gjorde det enda en gang etter dette på en fest. Husker jeg var så sjenert etterpå da jeg møtte han. Sikkert fordi han hadde vært der nede og vi kjente hverandre ikke så godt. Men herregud jeg hadde det gøy da jeg var yngre Anonymkode: 11474...027 1
Bamseklemmer Skrevet 2. juli 2025 #9 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du gitt eller fått oralsex av noen du ikke har pult? Kjønn? Hvorfor kun oralsex? Gav eller fikk du? Eller begge deler? Jeg har ikke dette. Har ikke oral utenom i forhold. Tenker på smittefaren. Anonymkode: 4b333...a5b Ja.. jeg delte ei leilighet med ei ung frøken, et skoleår for mange år siden. Hun onanerte omtrent hver morgen, etter skoletid og om kveldene. Hun tente på at jeg onanerte, mens jeg hørte på at hun onanerte. Vi var godt kjent i fra før.. så vi hadde diskutert hva vi tente på, lenge før vi delte leilighet. Vi ble enige om oral, og at vi onanerte sammen og med hverandre. Vi bestemte oss til å bli flink.. vi var bare veldige gode venner, så forhold var ikke aktuellt uansett❣️ Ja.. Nesten daglig i 8 måneder. Mann. Hun mente penetrerende sex førte til følelser, og følelser i vennskap førte til sjalusi og drama. Vi satte iallefall grensa der i enighet.. Og jeg vet hun hadde rett, for vi er fremdeles gode venner etter 30 år. Begge deler.. vi elsket oralen, kombinert med å onanere hverandre.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #11 Skrevet 2. juli 2025 Ja, har flere ganger kommet nødne kvinner til unnsetning med slikkehjelp. Noe av det beste jeg vet. M57 Anonymkode: b29cc...c79
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #13 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, kommer aldri til å glemme dette haha. Var en fyr jeg ble kjent med på vgs, vi var rundt 16-18 år da det skjedde. Husker vi var ganske keen på hverandre på et event for ungdommer og gikk på do. Jeg trodde vi skulle ta en kjapp en, men han sa han kunne slikke meg. Jeg var litt nølende og spurte om han var sikker. Og han gjorde det og var veldig flink. Fikk vite senere at han var jomfru. Han gjorde det enda en gang etter dette på en fest. Husker jeg var så sjenert etterpå da jeg møtte han. Sikkert fordi han hadde vært der nede og vi kjente hverandre ikke så godt. Men herregud jeg hadde det gøy da jeg var yngre Anonymkode: 11474...027 hvilket år omtrent? og savnet du ikke å knulle med ham? Anonymkode: 4b333...a5b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #14 Skrevet 2. juli 2025 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Ja.. jeg delte ei leilighet med ei ung frøken, et skoleår for mange år siden. Hun onanerte omtrent hver morgen, etter skoletid og om kveldene. Hun tente på at jeg onanerte, mens jeg hørte på at hun onanerte. Vi var godt kjent i fra før.. så vi hadde diskutert hva vi tente på, lenge før vi delte leilighet. Vi ble enige om oral, og at vi onanerte sammen og med hverandre. Vi bestemte oss til å bli flink.. vi var bare veldige gode venner, så forhold var ikke aktuellt uansett❣️ Ja.. Nesten daglig i 8 måneder. Mann. Hun mente penetrerende sex førte til følelser, og følelser i vennskap førte til sjalusi og drama. Vi satte iallefall grensa der i enighet.. Og jeg vet hun hadde rett, for vi er fremdeles gode venner etter 30 år. Begge deler.. vi elsket oralen, kombinert med å onanere hverandre. aldri savnet å gli inn i musa hennes? Anonymkode: 4b333...a5b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #15 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, har flere ganger kommet nødne kvinner til unnsetning med slikkehjelp. Noe av det beste jeg vet. M57 Anonymkode: b29cc...c79 i hvilke settinger? Anonymkode: 4b333...a5b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #16 Skrevet 2. juli 2025 Miss91 skrev (1 time siden): Ja, flere ganger. i hvilke situasjoner? du har ikke savnet å knulle i de settingene? Anonymkode: 4b333...a5b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #17 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): i hvilke settinger? Anonymkode: 4b333...a5b Kvinnene søker etter en slikker på anonyme forum, jeg kommer og utfører gladelig tjenesten. Det hender jeg får oralt tilbake, men det er ingen forutsetning. Alt er uforpliktende og bare helt nydelig. Anonymkode: b29cc...c79
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #18 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kvinnene søker etter en slikker på anonyme forum, jeg kommer og utfører gladelig tjenesten. Det hender jeg får oralt tilbake, men det er ingen forutsetning. Alt er uforpliktende og bare helt nydelig. Anonymkode: b29cc...c79 ikke redd for smitte? Anonymkode: 4b333...a5b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #19 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): ikke redd for smitte? Anonymkode: 4b333...a5b Joda, men både de og jeg tester oss jevnlig. Anonymkode: b29cc...c79
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #20 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): hvilket år omtrent? og savnet du ikke å knulle med ham? Anonymkode: 4b333...a5b Haha ca 10 år siden, men bare en gøy opplevelse. Jo, vi begge ville det. Men siden han var jomfru, tenkte jeg kanskje det var lurest å vente. Vi hadde faktisk tenkt til å gjøre det, men akkurat da vi skulle sette i gang ble vi avbrutt siden vi var på hjemmefest. Anonymkode: 11474...027
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå