Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hvordan er en normal kjæreste hverdag for dere? har vært i 2 langvarige forhold tidligere på til sammen 8år, etter 1år som singel har eg fått meg en ny kjæreste. I starten var det sex fra vi kom inn døra til vi la oss, før det var sex igjen før vi reiste på jobb. Har nesten glemt hvordan det er å være vanlige kjærester i hverdagen.  Hvordan er kjæreste hverdagen deres? Kjenner litt på redselen for å bli dumpet, no som den mest intense og dyriske forelskelsen har dempet seg litt..

Anonymkode: 88d5b...b4e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Bor dere sammen?

Anonymkode: 812d0...de1

Skrevet

Vi har vært gift i snart ett år, sammen i snart 4 år. 

Følelsene er like sterke som du vi ble sammen, men nå er det i tillegg til forelskelse, også at man elsker hverandre. Man føler dypere fra hverandre. 

Det er jo jobb, hverdag og barn, men det er også koselige kvelder, gode samtaler og et deilig intimt samliv. Vi gjør mye sammen, og er hverandres bestevenner. Vi bruker mye tid på å reise når vi har mulighet og barnefri. :)

AnonymBruker
Skrevet

En står opp en times tid før den andre og har dratt på jobb da den andre står opp.

Hjemme omtrent samtidig de dagene begge jobber dagtid. Da er det rett i gang med middagslaging, lekser med unga, spising av middag, følge opp diverse aktiviteter unga driver med, mens den andre drar og trener. Dette bytter vi på. Hjemme til kveldsmat og legging av unger.

Etter det har vi 1 times tid der vi ligger på hver vår sofa før det er natta.

Når den ene av oss jobber kveld, så sees vi noen ganger på morgenen når den som jobber tidlig drar. Så sees vi igjen en times tid før det er natta.

Anonymkode: dbfc3...4a3

Skrevet

Kjærestehverdag? Skoler den seg fra annen hverdag? 

Vi har vært sammen I over 20 år. Vi har det fint. Tilbringer det meste av vår tid sammen med hverandre og barna våre. Går som regel tur sammen hver dag, helst i skogen. Vi snakker og  diskuterer og holder på med tingene våre.

AnonymBruker
Skrevet

sex? Hva er det?? 😝 Jeg står opp kl 05.30, tre pluss timer før mannen i huset og når han står opp er jeg nesten halveis gjennom arbeidsdagen.. Når jeg er ferdig er det jeg som evt handler og tar huset osv osv og lager middag til han kommer hjem forhåpentligvis før 18, kommer han senere får han varme maten sin selv.. Så har jeg tre timer hvor jeg kan trene, se venner, vi kan prate eller finne på noe sammen eller bare chille før jeg er så trøtt og sliten at jeg stuper i seng mens han er oppe og jobber hjemmefra noen timer til - når han så endelig legger seg er det kast i kast i senga mens han scroller før han sovner rundt 01 om jeg er heldig og da starter sagverket og traktoren, motorsykkelen og hele lurvelevenet snorkingen er som gjør at jeg rømmer inn på gjesterommet sånn rundt 03 før jeg må opp igjen kl 05.30 og sånn går no dagene 🤣 

Men humor tilside, jeg ville ikke byttet for alt i verden ❤️ 

Anonymkode: bdea4...379

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i litt over 2 år. Vi har ingen barn.

Samboeren min jobber turnus, så han er en uke på og en uke av. Når han jobber og om han da jobber i nærheten, så blir det lite tid sammen, men vi spiser middag sammen. Så prater vi litt osv, men han er ofte veldig sliten etter en lang dag. I perioder har han jobbet lenger unna, men da ringer vi hverandre hver dag og prater litt. 

Når han har fri, så koser vi oss sammen og er mye sammen. Det blir ikke så mye sex i arbeidsuken, men i friuken blir det mer. Vi prater sammen, koser oss med en serie eller film på tv og har det fint sammen. Så gjør vi ting hver for oss også. Av og til diskuterer/krangler vi, men vi løser det alltid og prater om det.

For oss fungerer dette godt. Jeg måtte venne meg til at han ikke var så tilgjengelig i arbeidsuken i begynnelsen, men nå fungerer det bra. Jeg trives i mitt eget selskap og det gjør han også. Når han er på jobb, så får jeg gjort mer her hjemme også, men klart jeg savner han når han er borte. 

Anonymkode: 94421...a76

AnonymBruker
Skrevet

Sover sammen. Ser serier. Jobber på prosjekter sammen. Koser så mye vi kan. Sees annen hver uke. 

Anonymkode: 812d0...de1

Skrevet

Hvor ofte vi har sex varierer, i gode perioder har vi sex 3-5 ganger i uken, i dårligere perioder kan det gå 1-2 uker uten sex. Jeg er kronisk syk, så jeg kan ha perioder hvor jeg omtrent bare sover. Utenom dette gjør vi mye for oss selv, men vi er flinke til å prioritere at vi spiser middag ved matbordet, ikke foran TV-en. Titt og ofte kan vi sitte sammen og snakke i flere timer, all oppmerksomhet rettet mot hverandre, uten distraksjoner. Utenom grillsesongen er vi flinke til å hjelpe hverandre med å lage middag. Jeg er introvert og har en sosialt krevende jobb, så jeg syns det er veldig deilig å ha en kjæreste som jeg kantareller sammen med, uten å føle at vi MÅ gjøre noe sammen. Vi har ikke barn, og er veldig takknemlige for det livet vi kan dele sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...