AnonymBruker Skrevet 5. juli #41 Skrevet 5. juli Air bnb fordi jeg ofte reiser med hund, og det er deilig med mulighet til å hente mat og spise i leilighet, i stedet for å måtte ha den i bilen eller alene på ukjent rom. Anonymkode: adb14...2cf
AnonymBruker Skrevet 5. juli #42 Skrevet 5. juli Jeg synes Airbnb er uproblematisk i Norge, hvor man leier hytter el som folk uansett har, men ikke alltid bruker. Har sluttet å bruke det i utlandet pga alle konfliktene med lokalbefolkningen som presses ut av områder i byene. Synes det er deilig med leilighet når man reiser med små barn. Hotell er jo en helt ny type stress med små barn når du ikke ønsker å vekke hele hotellet halv fem, eller servere et rykende raserianfall i restauranten 😅 Anonymkode: 229ea...ae4
AnonymBruker Skrevet 5. juli #43 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes Airbnb er uproblematisk i Norge, hvor man leier hytter el som folk uansett har, men ikke alltid bruker. Har sluttet å bruke det i utlandet pga alle konfliktene med lokalbefolkningen som presses ut av områder i byene. Synes det er deilig med leilighet når man reiser med små barn. Hotell er jo en helt ny type stress med små barn når du ikke ønsker å vekke hele hotellet halv fem, eller servere et rykende raserianfall i restauranten 😅 Anonymkode: 229ea...ae4 Igjen, dette "utlandet".. Som er så skummelt for mange nordmenn. Det er det samme mange andre steder i verden. Ofte enda bedre. Ikke sekundærboliger en gang. Men landeiere, bønder, med mer, som har bygd enheter på egen tomt. Sikrer ekstra inntektskilde, og spredning av turisme. Anonymkode: 9d63f...2db
AnonymBruker Skrevet 5. juli #44 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 17.26): Mafia-tilstander som skyver ut den lokale befolkningen. Anonymkode: 2607c...24a Det er et stort problem, selv i Norge. Bruker ikke airbnb lenger. Og etter at trump ble valgt, tok jeg det siste steget og slettet hele profilen da det er et amerikansk selskap. Anonymkode: d9835...61e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå