Gå til innhold

Er det bare jeg som har blitt litt lei av Airbnb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Air bnb fordi jeg ofte reiser med hund, og det er deilig med mulighet til å hente mat og spise i leilighet, i stedet for å måtte ha den i bilen eller alene på ukjent rom.

Anonymkode: adb14...2cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Airbnb er uproblematisk i Norge, hvor man leier hytter el som folk uansett har, men ikke alltid bruker. Har sluttet å bruke det i utlandet pga alle konfliktene med lokalbefolkningen som presses ut av områder i byene. Synes det er deilig med leilighet når man reiser med små barn. Hotell er jo en helt ny type stress med små barn når du ikke ønsker å vekke hele hotellet halv fem, eller servere et rykende raserianfall i restauranten 😅

Anonymkode: 229ea...ae4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes Airbnb er uproblematisk i Norge, hvor man leier hytter el som folk uansett har, men ikke alltid bruker. Har sluttet å bruke det i utlandet pga alle konfliktene med lokalbefolkningen som presses ut av områder i byene. Synes det er deilig med leilighet når man reiser med små barn. Hotell er jo en helt ny type stress med små barn når du ikke ønsker å vekke hele hotellet halv fem, eller servere et rykende raserianfall i restauranten 😅

Anonymkode: 229ea...ae4

Igjen, dette "utlandet"..  Som er så skummelt for mange nordmenn. 

Det er det samme mange andre steder i verden. Ofte enda bedre. Ikke sekundærboliger en gang. Men landeiere, bønder, med mer, som har bygd enheter på egen tomt. Sikrer ekstra inntektskilde, og spredning av turisme. 

Anonymkode: 9d63f...2db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 17.26):

Mafia-tilstander som skyver ut den lokale befolkningen. 

Anonymkode: 2607c...24a

Det er et stort problem, selv i Norge. Bruker ikke airbnb lenger. Og etter at trump ble valgt, tok jeg det siste steget og slettet hele profilen da det er et amerikansk selskap. 

Anonymkode: d9835...61e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...