Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) er det noen her som har pcos og bruker wegovy? Fungerer det hos dere? Hva spiser dere sammen med wegovy? Jeg startet 19 juni og gått ned 4.5 kg hittil. Det som plager meg mest av alt er dobbelthaka :( hilsen dame på 40.

Anonymkode: c7e3e...64b

Skrevet (endret)

Jeg har PCOS og bruker wegovy ja :nikke: Raser ikke ned i vekt, men det er heller ikke målet (-12 kg på nesten ett års bruk nå). Tikker sakte men sikkert ned hver måned. Som du sikkert vet kan man ikke "punktslanke seg", men dersom du går ned i vekt fremover så vil nok hele deg føles smalere, også i ansiktet.

Jeg spiser helt vanlig mat mens jeg går på wegovy (også snacks/godteri i helgene), men jeg spiser små porsjoner. 

Endret av Amatariel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (11 timer siden):

Jeg har PCOS og bruker wegovy ja :nikke: Raser ikke ned i vekt, men det er heller ikke målet (-12 kg på nesten ett års bruk nå). Tikker sakte men sikkert ned hver måned. Som du sikkert vet kan man ikke "punktslanke seg", men dersom du går ned i vekt fremover så vil nok hele deg føles smalere, også i ansiktet.

Jeg spiser helt vanlig mat mens jeg går på wegovy (også snacks/godteri i helgene), men jeg spiser små porsjoner. 

Jeg har nå gått ned 6 kg på under 3 uker . Men får så å si ikke i meg mat og merker det veldig på formen.hilsen ts

Anonymkode: c7e3e...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...