Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi traff hverandre på en fest og danset. Vi gikk på et rom da hun sa at hun hadde lyst til å kline, men forklarte at hun ikke ville ha sex. Så vi la oss og klinte, som for henne inkluderte tafsing. Underveis kneppet hun opp og runket meg mens vi kysset. Da jeg nærmet meg krøp hun ned og tok meg i munnen. Altså ikke sex, liksom. Deretter mer dansing, før hun forsvant i taxi. Oppdager dagen etterpå venneforespørselen på - av alle ting - Facebook. Så, hva skal jeg kalle dette? Festroting? Starten på noe mer?

Det skjedde natt til søndag. Sendte en messengermelding mandag ettermiddag, men har ikke fått svar hittil. 

Anonymkode: 52ee0...44e

AnonymBruker
Skrevet

Neppe starten på noe mer.

Men ja, folk har ulik definsjon på «sex». For noen er det kun penetrering med penis som er sex. &nbsp
Det kan jo også hende at hun gikk lengre enn det hun hadde tenkt på forhånd. 

Anonymkode: 3c45a...16e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var rart, personlig mener jeg at runking er en del av sex, men folk er forskjellige. Ville ikke håpet på at det blir noe mer

Anonymkode: 53164...b08

AnonymBruker
Skrevet

Mulig hun ombestemte seg også? 

Anonymkode: ba473...e5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper hun spurte om lov først før hun begynte å runke og suge deg. Ellers har hun voldtatt deg og må anmeldes og kastes i fengsel.

Anonymkode: ff002...80a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke sex. Da har jeg i så fall hatt sex med 300+ kvinner. 

Anonymkode: 915e9...109

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper hun spurte om lov først før hun begynte å runke og suge deg. Ellers har hun voldtatt deg og må anmeldes og kastes i fengsel.

Det var vel før 1. juli, natt til 30. juni så samtykkeloven gjaldt ikke da. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle hva du kaller det, da?

Anonymkode: cee26...3b9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I en slik situasjon vil alt som inkluderer kjønnsdeler defineres som sex. I min bok, vel å merke. 

Anonymkode: e1ca5...8e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det var vel før 1. juli, natt til 30. juni så samtykkeloven gjaldt ikke da. 

Har den ikke tilbakevirkende kraft? Uansett om loven er i kraft eller ikke så er i hvert fall prinsippet det samme: med mindre hun har innhentet hans entusiastiske og vedvarende samtykke før og mens hun runket og sugde han så er hun en voldtektskvinne.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt spesielt å tro at dette ikke er sex 😅

Anonymkode: 525a4...b9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun hadde mensen? 😆 

Anonymkode: e6382...2f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama er dum rett og slett. Hold deg unna henne.

Anonymkode: 3e724...f0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har den ikke tilbakevirkende kraft? Uansett om loven er i kraft eller ikke så er i hvert fall prinsippet det samme: med mindre hun har innhentet hans entusiastiske og vedvarende samtykke før og mens hun runket og sugde han så er hun en voldtektskvinne.

Paragraf 97 i Norges Grunnlov bestemmer at ingen lover kan vedtas med tilbakevirkning. Ikke at det stopper tyrannene i H/AP og dommerne deres som praktiserer ideologi over jus. 

Anonymkode: 0d91a...85f

AnonymBruker
Skrevet

Dere er tydeligvis ikke så gamle.. Men hun er nok litt ekstra brød i huet. Hun kommer sikkert til å være på Tinder med 3 løsunger om 5 år. 

Anonymkode: 9b052...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...