Gå til innhold

Anstrengt/støl under hake, nedover på framsiden av halsen..flere som har det slik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har over flere dager nå kjent på denne følelsen..det er skikkelig ubehagelig! Kjennes ut som noen tar kvelertak på meg.. svelger normalt og puster normalt..er nok ikke noe galt på innsiden av halsen..har heller ikke spist noe uvanlig. 
svelgemuskulaturen er så øm og stiv..veldig tilstedeværende 🙈 plages litt med stress/angst..kan det komme av det? 
fastlegen kjente på skjoldbruskkjertelen for et par uker siden..den var fin. Har fått en liten dobbelhake i vår pga vektøkning. Blir gal av denne følelsen..blir værre når jeg tenker på det også. Er det bare muskler som er stive? Hva kan hjelpe?😊

Anonymkode: 7c42b...308

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har over flere dager nå kjent på denne følelsen..det er skikkelig ubehagelig! Kjennes ut som noen tar kvelertak på meg.. svelger normalt og puster normalt..er nok ikke noe galt på innsiden av halsen..har heller ikke spist noe uvanlig. 
svelgemuskulaturen er så øm og stiv..veldig tilstedeværende 🙈 plages litt med stress/angst..kan det komme av det? 
fastlegen kjente på skjoldbruskkjertelen for et par uker siden..den var fin. Har fått en liten dobbelhake i vår pga vektøkning. Blir gal av denne følelsen..blir værre når jeg tenker på det også. Er det bare muskler som er stive? Hva kan hjelpe?😊

Der er ingenting i halsen din som fysisk skulle tilsi at symptomtrykket ditt er fysisk. 
Når du puster, spiser og drikker uten besvær så sitter problemet mellom ørene. 
Ut og gå en tur hver dag!

Anonymkode: 17eba...00f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Der er ingenting i halsen din som fysisk skulle tilsi at symptomtrykket ditt er fysisk. 
Når du puster, spiser og drikker uten besvær så sitter problemet mellom ørene. 
Ut og gå en tur hver dag!

Anonymkode: 17eba...00f

Eneste at jeg kjenner stølheten blir litt værre mens jeg spiser, og sitter i litt etterpå, men ikke noe ellers nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet noe som virker for å få bort denne følelsen?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...