AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Min samboer vil ikke miste tidligere venn som har også hatt sex noen ganger… er det rart at jeg reagerer at han vil møtes med henne over en lunsj? Vi har små barn sammen er jeg gravid nå? Jeg vil gå fra han Anonymkode: c1d4d...67d
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Hvorfor fikk du flere barn med han da? tråden din blir nok stengt, pga for dårlig overskrift. Anonymkode: c9306...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Mine venner har også hatt sex tidligere i sitt liv, og jeg går ut fra at dem kommer til å ha sex flere ganger i fremtiden. Det er ikke noe jeg legger meg borti. Ønsker du å gå fra samboeren din så gjør du det, du har egen fri vilje. Anonymkode: 9785f...a57
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Jeg hadde reagert litt på det, ja. Anonymkode: 47ccf...4fa
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Det er litt spesielt ja. Men hvorfor får du flere barn med han? Er litt dårlig dømmekraft hos deg . Anonymkode: 7100c...ff3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Hva er årsaken til at du gjør noe sånt som å få flere barn med han egentlig? Anonymkode: 934f8...e7d
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Det hadde jeg aldri akseptert, men det er bare meg. Anonymkode: 1a156...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå