Gå til innhold

Winsor Pilates

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Tenkte å begynne med det. På reklamen sies det at etter 10 uker ser du en markant forskjell. Hvor ofte per uke er det da meningen at man skal trene pilates?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Finnes det en DVD som forklarer hvordan få viljestyrken til å ta av plasten på en sånn Pilates-DVD? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en DVD som forklarer hvordan få viljestyrken til å ta av plasten på en sånn Pilates-DVD? :klø:

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger sammen med fakturaen, som vanligvis sørger for gjennomføring av 1. treningsøkt. Deretter må du selv kjøpe viljestyrke, eller finne den i speilbildet. Det er også fullt mulig å trene motivasjonsmuskelen - den er også ofte forbundet med speilbildet. :sjarmor:

Jeg har i perioder brukt denne Pilatesvideoen ganske mye. Ikke så regelmessig at jeg kan påberope meg ny kropp etter 30 ganger, men jeg merker god forskjell etter to-tre ganger, og det synes godt på speilbildet, selv om det ikke gir store utslag på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Den ligger sammen med fakturaen, som vanligvis sørger for gjennomføring av 1. treningsøkt. Deretter må du selv kjøpe viljestyrke, eller finne den i speilbildet. Det er også fullt mulig å trene motivasjonsmuskelen - den er også ofte forbundet med speilbildet. :sjarmor:

Jeg har i perioder brukt denne Pilatesvideoen ganske mye. Ikke så regelmessig at jeg kan påberope meg ny kropp etter 30 ganger, men jeg merker god forskjell etter to-tre ganger, og det synes godt på speilbildet, selv om det ikke gir store utslag på vekta.

Da vet jeg løsningen. Jeg må legge på meg først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Hvorfor vil "alle" akkurat trene til Winsor Pilates?

Jeg har trent til den (dvd'n på 20 min) og syns ikke den var noe særlig til tess, men så kjøpte jeg en pilates-dvd hos fysioterapauten (som også varte i 20 min) og den syns jeg var mye hardere...

Skjønner ikke helt den "winsor-greia". :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...