AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Er i midten av 30-årene. Kan jeg være i tidlig overgangsalder? Kroppsvarmen min regulerer seg så dårlig. Anonymkode: b4a67...20c
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Kan være tidlig overgangsalder, eller tull med stoffskiftet, (eller andre ting).Har vekten endret seg ? En blodprøve er nok lurt. Anonymkode: d201f...7f0
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Er i midten av 30-årene. Kan jeg være i tidlig overgangsalder? Kroppsvarmen min regulerer seg så dårlig. Anonymkode: b4a67...20c Altfor mange på dette forumet har fått overgangsalderen på «hjernen». Det finnes rikelig med andre grunner til at kvinner føler seg i ulage. Og til ts, gå til legen din og få en kontroll. Kan like gjerne være stoffskiftet ditt eller noe helt annet som er årsaken her. Anonymkode: e70ea...7a4 2 1
Gaia Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Dette tror jeg nok det er best du går til legen med. Ikke vent for lenge med det. 👍 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Nattesvette kan du godt sjekke ut hos lege. Anonymkode: c8193...4b3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Altfor mange på dette forumet har fått overgangsalderen på «hjernen». Det finnes rikelig med andre grunner til at kvinner føler seg i ulage. Og til ts, gå til legen din og få en kontroll. Kan like gjerne være stoffskiftet ditt eller noe helt annet som er årsaken her. Anonymkode: e70ea...7a4 Jeg vil tippe at gjennomsnittsalder i hele kvinneguiden er mellom 40 og 50, så det er ikke rart mange skriver om dette her. Anonymkode: b7567...f42 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Altfor mange på dette forumet har fått overgangsalderen på «hjernen». Det finnes rikelig med andre grunner til at kvinner føler seg i ulage. Og til ts, gå til legen din og få en kontroll. Kan like gjerne være stoffskiftet ditt eller noe helt annet som er årsaken her. Anonymkode: e70ea...7a4 Det er fordi perimenopause gjør seg gjeldene for maaaange damer allerede fra 35 års alder. Mye som kunne vært unngått av sykemeldinger og forverringer om man hadde fått greie på at det kan faktisk handle om ubalanser i hormonene. Det betyr ikke at man skal sjekke seg for andre ting. Anonymkode: cf84a...318 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fordi perimenopause gjør seg gjeldene for maaaange damer allerede fra 35 års alder. Mye som kunne vært unngått av sykemeldinger og forverringer om man hadde fått greie på at det kan faktisk handle om ubalanser i hormonene. Det betyr ikke at man skal sjekke seg for andre ting. Anonymkode: cf84a...318 «Det betyr ikke at man IKKE skal sjekke seg for andre ting», skulle det stå😅 Anonymkode: cf84a...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå