Gå til innhold

Hvilken madrassbeskytter har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sovet så dårlig som jeg har gjort etter at jeg fikk for meg at det var lurt med madrassbeskytter. Den første jeg prøvde var en tykk en fra jysk. Jeg skled rundt på madsrassen og svettet som fy. Prøvde en tynnere en fra jysk. Svetter fortsatt som fy og den klamrer seg fast til kroppen min gjennom lakenet og jeg sklir fortsatt litt rundt. Jeg sliter med å sovne og våkner mye. Er helt svett og seig og ekkel.

Anonymkode: 9dbce...475

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En tynn en fra Jysk, som fungerer helt topp

Anonymkode: dfcee...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har aldri sovet så dårlig som jeg har gjort etter at jeg fikk for meg at det var lurt med madrassbeskytter. Den første jeg prøvde var en tykk en fra jysk. Jeg skled rundt på madsrassen og svettet som fy. Prøvde en tynnere en fra jysk. Svetter fortsatt som fy og den klamrer seg fast til kroppen min gjennom lakenet og jeg sklir fortsatt litt rundt. Jeg sliter med å sovne og våkner mye. Er helt svett og seig og ekkel.

Anonymkode: 9dbce...475

Den gamle utgått typen fra Tempur. 

Anonymkode: d8e85...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Har en fra Jensen, kjøpt hos Bohus. Sånn konvolutt-løsning. Skulle gjerne likt at den var litt tynnere, men jeg blir på ingen måte svett og klam av den. Gjør jobben. 

Anonymkode: 2ef0b...4a6

AnonymBruker
Skrevet

Personlig så kjøper jeg aldri noe fra jysk. Alt jeg har kjøpt fra jysk har vært mildt sagt søppel. 

Har fra kid. Blir ikke svett, og jeg svetter ufattelig lett (sover med tynn sommerdyne hele året) Den sitter godt på grunn av stroppene på kantene. Jeg sover urolig, men har aldri opplevd at den har løsnet eller rørt på seg. 
https://www.kid.no/soverom/madrassbeskytter-og-putebeskytter/madrassbeskytter/soft-madrassbeskytter-hvit?v=210291200000

Anonymkode: 7d567...29b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En tynn fra jysk, husker ikke akkurat hvilken. 

Da jeg var høygravid og redd for at vannet skulle gå mens jeg sov, prøvde jeg meg på å sove med tisselaken. Fy fader, aldri mer. Noe så klamt og svett! Jeg sov utrolig dårlig og badet i svette. 

Etter den opplevelsen droppet jeg tisselaken i babysenga, det der unner jeg ingen babyer.

Så sjekk at det ikke er tisselaken du har kjøpt.

Anonymkode: 561e2...fc5

AnonymBruker
Skrevet

Vil madrassbeskytter også sørge for at cum fra sex ikke går gjennom til selve madrassen?

Anonymkode: 83877...141

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vil madrassbeskytter også sørge for at cum fra sex ikke går gjennom til selve madrassen?

Anonymkode: 83877...141

Hvis det er plast på undersiden, så slipper ingenting gjennom.

Anonymkode: 92aae...cb4

Skrevet

Har vanntett beskyttelse laken fra IKEA ( grusnarv beskyttelselaken). Den er ikke klam. Jeg kaster den til vask ukentlig når jeg skifter på senga. Kjøpte ett lignende laken på kid, fytti det var bortkastet penger. En ting den kostet en hel del siden det var til 180cm seng, og det var som å ligge rett på plastikk. Var gjennomsvett og ikke minst klam. Bråkte gjorde den også. Våkna om natta fordi jeg snudde meg. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...