AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Dette skjedde meg i helgen og jeg har sånn smerter fortsatt Har blåmerke og. Tok t-banen hjem på lørdag fra byen og plutselig syklet det inn en dame i full fart rett inn i kneet mitt. Jeg har artrose og mye smerter fra før, og dette gjorde det ikke bedre. Det skjedde så fort så jeg rakk ikke beskytte kneet heller. Jeg skjelte henne ut og sa hun må vise hensyn, og at jeg har artrose og store smerter. Var såpass at jeg gråt, men hun bare lo. "Det var ikke med vilje daaa." Jævla drittdame. Er vel ikke stort som kan gjøres som behandling heller? Jeg har generelt dårlig råd og ny runde med fysio har jeg ikke penger til nå. Er livredd for knærne mine nå, hvis jeg tar offentlig transport må jeg jo konstant beskytte de med hendene mine. Flere som har opplevd dette? Hvorfor kan ikke folk vise hensyn? Det samme har skjedd før også, med el-sparkesykkel. En drittunge som syklet meg ned rett utenfor en butikk. Har brukt masse penger på fysio pga det. Anonymkode: b10b8...5fa 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Dette skjedde lørdag og fremdeles er du så sint? Det høres veldig slitsomt ut. Jeg tenker at mennesker gjør ikke slikt med vilje og at du har vært veldig uheldig. Anonymkode: a1ddd...aae 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette skjedde meg i helgen og jeg har sånn smerter fortsatt Har blåmerke og. Tok t-banen hjem på lørdag fra byen og plutselig syklet det inn en dame i full fart rett inn i kneet mitt. Jeg har artrose og mye smerter fra før, og dette gjorde det ikke bedre. Det skjedde så fort så jeg rakk ikke beskytte kneet heller. Jeg skjelte henne ut og sa hun må vise hensyn, og at jeg har artrose og store smerter. Var såpass at jeg gråt, men hun bare lo. "Det var ikke med vilje daaa." Jævla drittdame. Er vel ikke stort som kan gjøres som behandling heller? Jeg har generelt dårlig råd og ny runde med fysio har jeg ikke penger til nå. Er livredd for knærne mine nå, hvis jeg tar offentlig transport må jeg jo konstant beskytte de med hendene mine. Flere som har opplevd dette? Hvorfor kan ikke folk vise hensyn? Det samme har skjedd før også, med el-sparkesykkel. En drittunge som syklet meg ned rett utenfor en butikk. Har brukt masse penger på fysio pga det. Anonymkode: b10b8...5fa Tror ikke du trenger å bekymre deg for å bli syklet på, når du tar offentlig transport 😂😂. Selv om du påstår at dette vsr det som skjedde denne gangen, så tror jeg ikke det er vanlig. Er begrenset hvor stor fart man får inne i en t-bane vogn også 😂😂. Du får nok holde deg hjemme heretter. Anonymkode: d9f0d...7ba
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Jeg har blitt truffet en 4-5 ganger av sykler og elsparkesykler, men alle har feid videre så fort at jeg ikke har rukket å si noe. Hvis jeg en gang er rask nok når det er leiesykkel eller ståmoped, skal jeg prøve å ta bilde av QR-koden. For ikke så lenge siden var det fem gutter som duret rundt på sånne her og terroriserte et helt nabolag, de fikk vi klaget inn til selskapet da de hadde parkert ståmopedene. Men om det skjer noe er jo en annen sak. Anonymkode: afa09...6a4
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Jeg hadde reist på legevakta og fått det sjekket ut og registrert. Og jeg hadde bedt om å få navn og telefonnummer til den som kjørte på meg, i tilfelle det skulle bli en sak med forsikring eller noe. Både hvis jeg ble påkjørt av stå-moped eller av sykkel. Anonymkode: a7b69...bc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har blitt truffet en 4-5 ganger av sykler og elsparkesykler, men alle har feid videre så fort at jeg ikke har rukket å si noe. Hvis jeg en gang er rask nok når det er leiesykkel eller ståmoped, skal jeg prøve å ta bilde av QR-koden. For ikke så lenge siden var det fem gutter som duret rundt på sånne her og terroriserte et helt nabolag, de fikk vi klaget inn til selskapet da de hadde parkert ståmopedene. Men om det skjer noe er jo en annen sak. Anonymkode: afa09...6a4 Men ikke inne på offentlig kommunikasjon som t-bane, trikk o.l regner jeg med 😅 Anonymkode: d9f0d...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Gå til fysioterapeut med driftsavtale fra Helfo. Anonymkode: 3d073...848 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men ikke inne på offentlig kommunikasjon som t-bane, trikk o.l regner jeg med 😅 Anonymkode: d9f0d...7ba Jeg har sett folk sykle eller mopedere inn på t-banen, men ennå ikke blitt påkjørt av disse. På buss har jeg blitt overkjørt av barnevogn noen ganger 😛 de monstrene er sjokkerende tunge. Aldri fått noen unnskyldning, men skulle jo tro de merket at de kjørte over noe, og kunne forstått at det var en fot. Anonymkode: afa09...6a4
AnonymBruker Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gå til fysioterapeut med driftsavtale fra Helfo. Anonymkode: 3d073...848 Jepp, har helseforsikring via jobben. Heldigvis. Men utrolig kjedelig at jeg hinker rundt her og har sykt vondt Anonymkode: b10b8...5fa
Hmmmmmm Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli Bruk reiseforsikring på det. Jeg datt og brakk armene en gang. Brukte reiseforsikringen. Får igjen for alle egenandelene. Men når det er sagt, hadde jeg blitt sur jeg også 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli Jeg anbefaler deg faktisk å anmelde. Det blir garantert henlagt, men du kan dokumentere skade fra lege og hvis det skulle bli større konsekvenser kan du søke erstatning. Skulle det skje igjen, navn/nummer, eventuelt bilde av vedkommende. Anonymkode: 862a2...7eb 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå