Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten skal på etterlengtet ferietur til Kreta om 11 dager. Vi har bestilt et pent all inclusive i 14 dager og gleder oss. I går fant vi ut at hans eks og deres felles barn på 15 år skal PÅ SAMME HOTELL 7 av de 14 dagene vi er der. Tilfeldigheten er sinnsyk. De visste ikke at vi skulle dit. De vet heller ikke enda at vi i utgangspunktet har tur dit 14 dager. HVA skal vi gjøre??? Verken jeg eller han er veldig fornøyd med dette, da det fører til at han raskt blir dradd i ulike retninger, og det vil være ødeleggende for vår ferie som par. HJELP!!!??? Vi reiser også med samme fly hjem…’

Anonymkode: e2409...260

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dere har jo en uke alene først, jeg synes dette høres topp ut :) etter en uke begynner man ofte å kjede seg litt, hadde digget å da få barna ned, og kunne få «nye» impulser. Dette tror jeg går helt fint, TS!

Endret av Snabeltann
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Snabeltann skrev (1 minutt siden):

Dere har jo en uke alene først, jeg synes dette høres topp ut :) etter en uke begynner man ofte å kjede seg litt, hadde digget å da få barna ned, og kunne få «nye» impulser. Dette tror jeg går helt fint, TS!

Men hun vil kanskje ikke ha hans barn der når hun ikke så det for seg.... Men jeg er enig med deg; etter 1 uke, hadde det vært kjekt med barna der :) 

Anonymkode: 4f7b6...324

Skrevet

jeg tenker også at dette kan være bra. Ei uke helt alene, og ei uke der dere kan være sammen med 15 åringen innimellom? Dere trenger jo ikke henge med eksen med mindre hun er hyggelig og dere har lyst. Men det kan jo være moro å gjøre noe sammen med barnet?

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt problemet. Det er snakk om en 15åring, ikke småbarn som oppfører seg som klistermerker. 

Anonymkode: 08ff8...43e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Måten du skriver på, virker som du er mye yngre og umoden. 

Anonymkode: f4123...7c2

• Liker 5
Skrevet (endret)

Dere har jo en uke først med kjæresteuke og så kommer barnet - hørtes perfekt ut spør du meg :)

Legg opp til utflukter og turer utenfor resorten til uke 2, så slipper dere å gå oppi hverandre om det er en bekymring.

God ferie!

Endret av firetoen
La til siste setning
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er altså "ikke fornøyd" med å få se sitt eget barn i hyggelige omgivelser og ferietid.

Lå denne karen helt i bunnen av restekassa eller var det den eneste som var oppi der?

Anonymkode: 232ad...43e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han visste sikkert at de skulle dit. Derfor han fikk dere til å bestille akkurat der.

Kanskje de snakket om det også.

Anonymkode: 2a8d6...908

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han er altså "ikke fornøyd" med å få se sitt eget barn i hyggelige omgivelser og ferietid.

Lå denne karen helt i bunnen av restekassa eller var det den eneste som var oppi der?

Anonymkode: 232ad...43e

Selvfølgelig er han ikke fornøyd med det. Han/de ser for seg avslapping, bare de to sammen. De er gjerne ny stormforelsket og vil bruke tiden alene. Ikke sammen med en ungdom med hormoner og en grå mus, eks. De vil bruke ferien sin på koselige morgener med morgen sex og sen frokost. Følgt med rolige ettermiddager kveld på solseng og cocktailer 🍹 og spise ute og snakke om fremtiden, sammen ❤️

Anonymkode: ad976...f1a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Selvfølgelig er han ikke fornøyd med det. Han/de ser for seg avslapping, bare de to sammen. De er gjerne ny stormforelsket og vil bruke tiden alene. Ikke sammen med en ungdom med hormoner og en grå mus, eks. De vil bruke ferien sin på koselige morgener med morgen sex og sen frokost. Følgt med rolige ettermiddager kveld på solseng og cocktailer 🍹 og spise ute og snakke om fremtiden, sammen ❤️

Bare tull. Han planla å møte eksen og barn der. Tror ikke noe på at "han ikke visste det".

Anonymkode: 2a8d6...908

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har uansett barn, og de finnes, også når det er ubeleilig. 

Anonymkode: 61dd3...bdf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnet er 15 år! Hvor krevende kan barnet være? Han kan bade alene og ligge å sole seg. Hadde vært verre og mer krevende med en 5åring. 

Anonymkode: f3d7a...3d7

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...