AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Skal kjøpe en bursdagsgave 😊 Tenker rundt 500 kr. Anonymkode: c3c90...506
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Kjenner ei på 18 som er veldig glad i pandora-armbåndet sitt, men det blir dyrere enn du har tenkt.. Hvis hun har selve armbåndet fra før så kan du kjøpe en charm til det? Anonymkode: 99bcc...c74 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Hvis man er 20 år så er man kvinne, ikke jente. Anonymkode: 64ac2...047 2
Lili-S Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis man er 20 år så er man kvinne, ikke jente. Anonymkode: 64ac2...047 Jævlig bra tips du kommer med, da…🙄 Vet du om hun er «gull»- eller «sølv»-jente? Jeg ville gå etter et veldig enkelt et. Et som evt. kan kombineres med andre. Her er evt. noen forslag: 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Pandora, men noe dyrere enn 500kr. Anonymkode: ea6f2...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Maanesten er veldig populært. Anonymkode: f498f...2bc 1
skruf Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli Armbåndet Nomination er veldig populært, det i sølv koster ca 200kr. Det er leddet, så man kan samle på ledd i ulike figurer/symboler sånn at man bygger på etter hvert ved at man bytter ut de vanlige leddene og lager et personlig armbånd:) Passer til alle aldersklasser vil jeg si. Har et selv, det er ikke komplett enda da jeg har valgt å ikke kjøpe til nye ledd selv, men ønsker meg ledd i gaver; blir mere personlig synes jeg når jeg får ledd i gaver fra venner og familie. https://www.lillegullkorn.no/products/nomination-classic-base-armband-13-links-solv?gad_source=1&gad_campaignid=17423669261&gbraid=0AAAAADNJiudSsBFBqiTPGagBTQxQHqLNh&gclid=CjwKCAjwsZPDBhBWEiwADuO6yzpqAfD0iD2nPlqrNh86Dhl5vUOV4V6twF_HUwgh0SXHTNX8araHvxoCakQQAvD_BwE Linkene varierer i pris, men hvis du kjøper selve armbåndet og en link så blir det sikkert rundt 500kr (tror dette armbåndet var veldig populært på 90-tallet også ) 1 1
LilleVy94 Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli skruf skrev (11 minutter siden): Armbåndet Nomination er veldig populært, det i sølv koster ca 200kr. Det er leddet, så man kan samle på ledd i ulike figurer/symboler sånn at man bygger på etter hvert ved at man bytter ut de vanlige leddene og lager et personlig armbånd:) Passer til alle aldersklasser vil jeg si. Har et selv, det er ikke komplett enda da jeg har valgt å ikke kjøpe til nye ledd selv, men ønsker meg ledd i gaver; blir mere personlig synes jeg når jeg får ledd i gaver fra venner og familie. https://www.lillegullkorn.no/products/nomination-classic-base-armband-13-links-solv?gad_source=1&gad_campaignid=17423669261&gbraid=0AAAAADNJiudSsBFBqiTPGagBTQxQHqLNh&gclid=CjwKCAjwsZPDBhBWEiwADuO6yzpqAfD0iD2nPlqrNh86Dhl5vUOV4V6twF_HUwgh0SXHTNX8araHvxoCakQQAvD_BwE Linkene varierer i pris, men hvis du kjøper selve armbåndet og en link så blir det sikkert rundt 500kr (tror dette armbåndet var veldig populært på 90-tallet også ) Whaaat??! Er disse populære nå igjen? Nostalgien traff meg hardt nå 🥹 Jeg hadde et på 2000-tallet og elsket det!! Maste 4evaaahhh om nye ledd, men det ble aldri noe av. Ahh. 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli skruf skrev (7 timer siden): Armbåndet Nomination er veldig populært, det i sølv koster ca 200kr. Det er leddet, så man kan samle på ledd i ulike figurer/symboler sånn at man bygger på etter hvert ved at man bytter ut de vanlige leddene og lager et personlig armbånd:) Passer til alle aldersklasser vil jeg si. Har et selv, det er ikke komplett enda da jeg har valgt å ikke kjøpe til nye ledd selv, men ønsker meg ledd i gaver; blir mere personlig synes jeg når jeg får ledd i gaver fra venner og familie. https://www.lillegullkorn.no/products/nomination-classic-base-armband-13-links-solv?gad_source=1&gad_campaignid=17423669261&gbraid=0AAAAADNJiudSsBFBqiTPGagBTQxQHqLNh&gclid=CjwKCAjwsZPDBhBWEiwADuO6yzpqAfD0iD2nPlqrNh86Dhl5vUOV4V6twF_HUwgh0SXHTNX8araHvxoCakQQAvD_BwE Linkene varierer i pris, men hvis du kjøper selve armbåndet og en link så blir det sikkert rundt 500kr (tror dette armbåndet var veldig populært på 90-tallet også ) Tips til ts, sjekk om hun allerede har dette og kjøp evt ledd til det. Dette har vært populært siden i fjor, så mulig det er på vei ut. Anonymkode: 45197...9c3
norw Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Hva som er "in" i betydningen "hva skal jeg i hvert fall ikke kjøpe"?
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli skruf skrev (7 timer siden): Armbåndet Nomination er veldig populært, det i sølv koster ca 200kr. Det er leddet, så man kan samle på ledd i ulike figurer/symboler sånn at man bygger på etter hvert ved at man bytter ut de vanlige leddene og lager et personlig armbånd:) Passer til alle aldersklasser vil jeg si. Har et selv, det er ikke komplett enda da jeg har valgt å ikke kjøpe til nye ledd selv, men ønsker meg ledd i gaver; blir mere personlig synes jeg når jeg får ledd i gaver fra venner og familie. https://www.lillegullkorn.no/products/nomination-classic-base-armband-13-links-solv?gad_source=1&gad_campaignid=17423669261&gbraid=0AAAAADNJiudSsBFBqiTPGagBTQxQHqLNh&gclid=CjwKCAjwsZPDBhBWEiwADuO6yzpqAfD0iD2nPlqrNh86Dhl5vUOV4V6twF_HUwgh0SXHTNX8araHvxoCakQQAvD_BwE Linkene varierer i pris, men hvis du kjøper selve armbåndet og en link så blir det sikkert rundt 500kr (tror dette armbåndet var veldig populært på 90-tallet også ) Jeg hadde slik et på slutten av 90 tallet. Jeg har hatt det med meg alle år. Så når det ble populært igjen så finner jeg det ikke. Er så forbanna typisk. Håper jeg finner det når jeg flytter no. For det er ikke så mange år siden jeg så den sist. Anonymkode: c11ac...95e
skruf Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli LilleVy94 skrev (14 timer siden): Whaaat??! Er disse populære nå igjen? Nostalgien traff meg hardt nå 🥹 Jeg hadde et på 2000-tallet og elsket det!! Maste 4evaaahhh om nye ledd, men det ble aldri noe av. Ahh. Flere jeg kjenner har vært i smykkeskrinet sitt og funnet frem det de brukte på 90-tallet Det er så mange fine ledd å få kjøpt, og perfekt gave med et ledd til en som har et Nomination-armbånd siden de kommer i ulike prisklasser + personlig å gi et ledd med et symbol på som minner deg om den man gir det til
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Lili-S skrev (På 1.7.2025 den 10.34): Jævlig bra tips du kommer med, da…🙄 Vet du om hun er «gull»- eller «sølv»-jente? Jeg ville gå etter et veldig enkelt et. Et som evt. kan kombineres med andre. Her er evt. noen forslag: Tenåringen min (16) ønsket seg veldig det hvite marmor kløver smykket, den og lignende er noe venninnene har også som kjeder osv. Synes selv de er tidløse og fine. Anonymkode: c413c...fd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå