AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Hva vil menn egentlig oppnå, når de begynner med grisepraten? Ofte er det forkledd som en sjekk for å se om man passer sammen. Chattet hyggelig med en mann på over 60 forrige uke, så kom intime spørsmål. Skjønner de ikke at det er avskrekkende for kvinner? Eller er det mange kvinner som liker sånt? Anonymkode: c7e95...b56 10 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Det er et evig problem dessverre. De vil nok bare ha litt pirrende prat og forsøke å få deg med på det. Menn tenker helt annerledes enn oss og sjelden tenker de på om hva som passer seg eller hva vi liker. Kan godt si at mange av dem er ganske egoistiske.... Anonymkode: fb56f...309 12 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Jeg tror dessverre det er kalkulert og bevisst. De tenker at de er villige til å ta risikoen. De vet at du kan kutte all kontakt og tenke at de er griser, men de tenker at den sjansen er de villige til å ta, for kanskje er du den ene damen som kommer til å si ja. Da får de det de vil ha enkelt. Anonymkode: a4007...710 7 1
HMK Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli En mann på 60 som ikke har lært seg anstendig oppførsel er jo ikke noe å samle på, så vær glad han viste sitt sanne jeg. 13 6
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli De tar utgangspunkt i seg selv - det de selv ville likt å motta. Mao mangler evne til refleksjon og intelligens, litt som apekatter som bare lever, spiser og klør seg på balla. Anonymkode: c1012...112 5 11
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli En ting skal disse mennene ha, jeg har til gode å chatte med en mann 45+ som ikke avslører innen et par setninger hva han er ute etter. Hva søker du? er gjerne et av spørsmålene som kommer tidlig og til nå har svaret deres vært bare litt moro. De første gangene var jeg høflig og svare at jeg er ute etter noe som kan bli seriøst og ingenting annet. Da har jeg fått svar som f.eks. dater du noen nå? Du har vel behov, så da trer jeg bare til side når du finner noen. Nå blokkerer ellers sletter jeg samtalen uten noe mer svar fra meg. Gidder ikke å kaste bort tid på slikt. Anonymkode: 66d58...5ea 10 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli Disse mennene ønsker ikke forhold med deg. Hadde de gjort det ville de selvsagt oppført seg helt annerledes. De sender sexforespørsler til alle damer som gir dem like. De fleste leder ikke til noe, men suksessraten er antakeligvis bra nok. Dette er menn som er ettertraktede, enten du liker det eller ikke. De kan velge og vrake i damer. De fleste menn får ikke likes, dette er de mest attraktive mennene. Å påstå noe annet er en livsløgn. Om det er forhold de ønsker seg vil de være langt mer kresne. Anonymkode: d89c8...29f
AnonymBruker Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Disse mennene ønsker ikke forhold med deg. Hadde de gjort det ville de selvsagt oppført seg helt annerledes. De sender sexforespørsler til alle damer som gir dem like. De fleste leder ikke til noe, men suksessraten er antakeligvis bra nok. Dette er menn som er ettertraktede, enten du liker det eller ikke. De kan velge og vrake i damer. De fleste menn får ikke likes, dette er de mest attraktive mennene. Å påstå noe annet er en livsløgn. Om det er forhold de ønsker seg vil de være langt mer kresne. Anonymkode: d89c8...29f 😂 Flere av disse mennene ser ikke ut i måneskinn, og DU snakker om livsløgn. Sannheten er at kjekke, oppgående menn sjelden snakker slik, selv om de bare er ute etter sex. Fordi oppegående menn ville følt seg flau over seg selv da de har sosial intelligens. Men klart at dumskaller som tilfeldigvis også er kjekke kan holde på sånn. Anonymkode: c1012...112 5 16
AnonymBruker Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Flere av disse mennene ser ikke ut i måneskinn Menn som får likes og samtaler på datingapper er attraktive, ellers hadde de ikke kommet til det punktet. Anonymkode: d89c8...29f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #11 Skrevet 1. juli Jeg vokste fra teite hendvendelser til fremmede mennesker på nettet andre uka jeg hang på nett en gang for over to tiår siden. Jeg rakk å spamme en 40 - 50 stykker tror jeg. Hva de mennene som griseprater driver på med aner jeg ikke, men jeg kan ikke skjønne det om det er store mengder av det når folk raskt kan ta imot signaler på at det er dårlig oppførsel. Det er sånn, hallo? Er du dummere enn meg sosialt? Jeg er autist og litt treg, hva er din unnskyldning? Jeg har feilet og lært av det, hvordan utvikler du deg? Jeg hørte ellers nylig rykter om en mann som greide å griseprate seg gjennom hele den kvinnelige delen av kollegiale kontakter - og mistet jobben på det. Så denne oppførselen er ikke forbeholdt datingapper. Anonymkode: 2249b...5df 4 2
Druid Skrevet 1. juli #13 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva vil menn egentlig oppnå, når de begynner med grisepraten? Ofte er det forkledd som en sjekk for å se om man passer sammen. Chattet hyggelig med en mann på over 60 forrige uke, så kom intime spørsmål. Skjønner de ikke at det er avskrekkende for kvinner? Eller er det mange kvinner som liker sånt? Anonymkode: c7e95...b56 Det er veldig få kvinner som ikke blir avskrekket, men når mann er 60, har man strengt tatt ikke livstid igjen for andre typer kvinner. Veldig mange kvinner anser sex som sekundært, hvis jeg skulle ut å date nå, er det det eneste egentlige viktige : alt annet har jeg på stell. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #14 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Menn som får likes og samtaler på datingapper er attraktive, ellers hadde de ikke kommet til det punktet. Anonymkode: d89c8...29f På møteplassen kan de som har vip+ medlemskap sende melding til alle også ikke betalende medlemmer. De trenger heller ikke å få en liker fra noen før melding blir sendt. Anonymkode: 66d58...5ea 3
Gratis Skrevet 1. juli #15 Skrevet 1. juli (endret) Han håper vel at du skal nappe på. For alt du vet så kan det være årevis siden han fikk kjenne på en naken kvinne? Kvinner må forstå at menn på generelt grunnlag har en helt annen seksualitet enn dem selv. Her er vi på to forskjellige planeter. For en gjennomsnittlig mann vil alltid sex være topp 3 på en prioriteringsliste. For kvinner kan sex være langt mindre viktig. Endret 1. juli av Gratis
AnonymBruker Skrevet 1. juli #16 Skrevet 1. juli Gratis skrev (2 timer siden): Han håper vel at du skal nappe på. For alt du vet så kan det være årevis siden han fikk kjenne på en naken kvinne? Kvinner må forstå at menn på generelt grunnlag har en helt annen seksualitet enn dem selv. Her er vi på to forskjellige planeter. For en gjennomsnittlig mann vil alltid sex være topp 3 på en prioriteringsliste. For kvinner kan sex være langt mindre viktig. Jeg er uenig. Sex er superviktig. Og jeg har erfaring med at grisegubber fra nett ikke møter opp til avtaler eller har det som trengs for meg til at sexen blir god. Anonymkode: 2249b...5df 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #17 Skrevet 1. juli Gratis skrev (2 timer siden): Han håper vel at du skal nappe på. For alt du vet så kan det være årevis siden han fikk kjenne på en naken kvinne? Kvinner må forstå at menn på generelt grunnlag har en helt annen seksualitet enn dem selv. Her er vi på to forskjellige planeter. For en gjennomsnittlig mann vil alltid sex være topp 3 på en prioriteringsliste. For kvinner kan sex være langt mindre viktig. Sex er viktig, det. Noe av det viktigste er at man har det med noen man liker og er kåt på. Og grisete apekatter har jeg jeg problemer med å like og bli kåt på, altså. Men dersom jeg først liker fyren, så blir det mye og heftig sex. Så jeg tror det er litt der forskjellen mellom tankegangen til menn og kvinner ligger: menn liker kvinner de kan ha sex med, mens kvinner har sex med menn de liker. Anonymkode: 84e35...044 13 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #18 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 10.03): Hva vil menn egentlig oppnå, når de begynner med grisepraten? Ofte er det forkledd som en sjekk for å se om man passer sammen. Chattet hyggelig med en mann på over 60 forrige uke, så kom intime spørsmål. Skjønner de ikke at det er avskrekkende for kvinner? Eller er det mange kvinner som liker sånt? Anonymkode: c7e95...b56 Fordi jeg ønsker en kvinne som liker seksuell flørt, en med likt syn på slikt som meg. Og det funket veldig bra, første dirty melding innen et par timer, og kuken i munnen hennes 1t inn i første date, og fortsatt et godt forhold 3 år etter. Og egentlig veldig god erfaring generelt med å være fort frempå med seksuell flørt Anonymkode: b94ff...32a 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 10.03): Hva vil menn egentlig oppnå, når de begynner med grisepraten? Ofte er det forkledd som en sjekk for å se om man passer sammen. Chattet hyggelig med en mann på over 60 forrige uke, så kom intime spørsmål. Skjønner de ikke at det er avskrekkende for kvinner? Eller er det mange kvinner som liker sånt? Anonymkode: c7e95...b56 Fordi han kun er ute etter sex! Ikke etter å bli kjent med DEG.. Anonymkode: 8e48c...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 20.42): Menn som får likes og samtaler på datingapper er attraktive, ellers hadde de ikke kommet til det punktet. Anonymkode: d89c8...29f Det her stemmer ikke. Jeg faller for personlighet, ikke utseende. Så jeg trykker liker på de med bra tekst og glimt i øyet. Utseende på de varierer veldig. Og en av de jeg gikk på date med, var en som er ekstra uheldig med utseende, da han har et syndrom. Og jeg var ikke den eneste som datet han. Og han har dame nå, som han har møtt på nettdating. Og jeg er pen, så jeg blir kontaktet av mange. Anonymkode: 380de...967 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå