AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Google sier plutselig at jeg må dokumentere at jeg er over 13 år og ber meg legge ut bilde av kredittkort, førerkort eller pass. Jeg kommer ikke inn på gmail lenger. Har Word på PCen, men får ikke lagret noe der. Tror at jeg har blitt hakcket. Eller er det slik at jeg må jeg legge ut bilde av ID? Hvorfor ber de ikke om bankID, slik at jeg kan bruke kodebrikke? Er det noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 67d00...680
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Neineinei, dette er svindel!!! Anonymkode: 44e98...bb9 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Tror det blir i større grad https://www.privately.eu/ og facial reckognition, ettersom de fleste sider ikke kan garantere at informasjon som blir gitt blir misbrukt. Ja, det vil bli misbrukt og det er lett å omgå, men det er bedre enn ja/nei spørsmål omkring alder. Anonymkode: 6e80a...34b
TBL12 Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Google sier plutselig at jeg må dokumentere at jeg er over 13 år og ber meg legge ut bilde av kredittkort, førerkort eller pass. Jeg kommer ikke inn på gmail lenger. Har Word på PCen, men får ikke lagret noe der. Tror at jeg har blitt hakcket. Eller er det slik at jeg må jeg legge ut bilde av ID? Hvorfor ber de ikke om bankID, slik at jeg kan bruke kodebrikke? Er det noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 67d00...680 Google ber ikke om bilder av kredittkort, førerkort eller pass. Word er et Microsoft produkt. Google sin variant heter Google Docs. Benytter du Microsoft Word er lisens mulig utløpt? Eksempelvis om lisens var tilknyttet skole eller annen utdanning? BankID benyttes bare i Norge. De store internasjonale leverandørene som Google og Microsoft benytter andre løsninger som kan benyttes internasjonalt. Endret 1. juli av TBL12
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli TBL12 skrev (6 timer siden): Google ber ikke om bilder av kredittkort, førerkort eller pass. Nei vel?: https://support.google.com/accounts/answer/10071085?sjid=1493663196716941000-EU#zippy= Hvorvidt TS har fått et legitimt krav om aldersverifisering fra google eller om det er et svindelforsøk er umulig å bedømme ut fra opplysningene som er gitt. Anonymkode: 5d0d7...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå