Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På jobben er det en mellomleder som er ganske kjekk. På sommeravslutningen danset jeg med han og det var ikke tvil om at han fikk boner. Litt senere spurte jeg om å danse mer men da sa han nei. Spiller hard to get? Nå er det gått flere dager og jeg har ikke hørt noe selv om jeg la ham til på insta.

Anonymkode: 23b6b...b67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert i det samme som deg. 

Anonymkode: c0690...1c1

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

En leder danset på en jobb-sommerfest, merket ereksjon og takket for dansen. Sa senere nei til mer dans. Holder avstand.

Han oppfører seg altså helt riktig. Det er du som tenker feil ved å liksom skulle følge opp dette. En ereksjon kan komme, den er ikke kritikkverdig. At en leder med personalansvar deretter trekker seg unna og unngår situasjonen viser at han er seriøs og ansvarlig. Ligg derfor unna! Kanskje han til og med er gift eller er i et forhold.

• Liker 18
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde ikke bare noe i lomma da? Den feilen har jeg gjort noen ganger 😂  

Anonymkode: 83b2b...7bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du merket boner? Gnir du deg inntil folk, når du danser med de?

Antagelig derfor han trakk seg unna.

Anonymkode: c82c6...1f2

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også om du var så nærgående at du kjente på skrittet til mannen at du har trådd lang over grensene til hva som er sømmelig på en arbeidsplass og jeg skjønner godt han tar avstand til deg. 

Ingen som har fortalt deg at dette ikke er greit? 

Anonymkode: 7d3cd...996

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hørt om Jørn Eggum i LO??

Denne fyren burde ikke dansa med deg om han er i lederstilling, om dette ikke er trolling bør du vurdere å varsle oppover i systemet. Dette er ikke greit.

Anonymkode: 1acdd...eb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Denne fyren burde ikke dansa med deg om han er i lederstilling, om dette ikke er trolling bør du vurdere å varsle oppover i systemet. Dette er ikke greit.

Virket mer som at hun siklet etter ham og kanskje vil komme seg videre opp i "systemet" på jobb? Feil vei å gå tenker jeg og helt rett av ham å ikke danse mer med henne.

Anonymkode: b1124...329

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Virket mer som at hun siklet etter ham og kanskje vil komme seg videre opp i "systemet" på jobb? Feil vei å gå tenker jeg og helt rett av ham å ikke danse mer med henne.

Det er uansett han som har ansvaret her. Han har trådd over en grense, ikke ts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

På jobben er det en mellomleder som er ganske kjekk. På sommeravslutningen danset jeg med han og det var ikke tvil om at han fikk boner. Litt senere spurte jeg om å danse mer men da sa han nei. Spiller hard to get? Nå er det gått flere dager og jeg har ikke hørt noe selv om jeg la ham til på insta.

Anonymkode: 23b6b...b67

Begynte han å bone gulvet med deg? 

Anonymkode: b198f...5f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er uansett han som har ansvaret her. Han har trådd over en grense, ikke ts.

Hæ ?

Han fikk en boner og valgte å ikke danse med henne mer, selv når hun spurte. Tror ikke han kunne styre denne boneren så lett, men fornuften i ham tok tak👏

Hun har i tillegg lagt ham til på Insta.

Tydelig at hun er ute etter noe, men han opptrer korrekt etter min mening.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (11 timer siden):

En leder danset på en jobb-sommerfest, merket ereksjon og takket for dansen. Sa senere nei til mer dans. Holder avstand.

Han oppfører seg altså helt riktig. Det er du som tenker feil ved å liksom skulle følge opp dette. En ereksjon kan komme, den er ikke kritikkverdig. At en leder med personalansvar deretter trekker seg unna og unngår situasjonen viser at han er seriøs og ansvarlig. Ligg derfor unna! Kanskje han til og med er gift eller er i et forhold.

Sannsynligvis den mest fornuftige lederen jeg har hørt om på lang lang tid. Foruten meg selv som praktiserte samme filosofi den tiden jeg var mellomleder. Som leder ble jeg enda mer kjedeligere. 

Drakk alltid med måte, og gikk alltid først fra festen. 

Anonymkode: 92493...740

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (23 timer siden):

Dette! Og husk også at menn kan få ereksjon uten at de er tent på deg. Siden du merket den har dere danset tett, og friksjonen er nok til at sånt kan skje. Det kunne også skjedd om han hadde danset med ei gammel tante (skjønt hun hadde neppe klemt seg så mye inntil). Han har oppført seg korrekt her. Som leder er han i en farlig posisjon om noen skulle tro han la an på deg. Dette skal du la gå. Det kan være greit å date kollegaer, men ikke om en av partene har en lederstilling og den andre ikke.

Anonymkode: f3be7...879

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

M66: Hvorfor burde han ikke danset med TS? Han fikk, påstår TS, ereksjon, noe som kan skje uten videre, og han trakk seg unna. Klok mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og dere kvinner lurer på hvorfor menn trekker seg unna? Rapportere oppover i systemet fordi han fikk ereksjon under en dans.😮 Vet du i det hele tatt noe som helst om menn sin seksualitet og hvordan eller hvorfor en ereksjon oppstår?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 8.31):

hard to get?

Bokstavelig talt 🤣

Anonymkode: df5d9...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...