Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 Hei! Har lest litt rundt på nettet, men det er ikke lett å bli klok. Jeg søker en dagkrem til ansiktet, som jeg skal ta på om morgenen og ha litt pudder over. Jeg kan bli litt blank i pannen, og har småkviser rundt haken, samt hudormer under øyne og på nese. Jeg renser huden med rensevann fra Loreal, Pure Zone Purifying Clarifying Toner ( blå flaske, lukter alkohol). Tips mottas med takk! PS: Jeg er 20 år gammel
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #2 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har gode erfaringer fra dermalogica. Du kan kanskje prøve et prøvekit fra lookfantastic. Varer i ca 3 uker og på den tiden ser du om det passer til din hud. Hudkremmen active moist er utrolig god. Mye fuktighet, men med svært lite fett. http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2691 Ellers er mange glade i shiseido purness serien.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har ett godt tips: Bruk produkter fra samme serie. Altså både renseprodukter og kremer. Det er det beste for huden. Har hørt at dermalogica skal være bra. Men litt dyrt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå