AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Det gjør så vondt og er verre enn å føde. Jeg skulle snu meg så var det akkurat som om nakken kom ut av ledd. Nå ligger jeg her og alt gjør vondt. Jeg kom meg nesten ikke ut av senga. Fysio idag eller vente litt ? Hvorfor skjer dette? Det tok MR av nakken, alt var fint men tror det kommer fra ryggen. Hjelp meg... smerter 😪 Anonymkode: 20585...db8
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Fastlegen først. En kjapp undersøkelse og så medisiner. Du skal ikke trene eller tøye i den akutte fasen nå, det må vente til du ikke har så vondt lenger. Anonymkode: f46ac...9e6
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fastlegen først. En kjapp undersøkelse og så medisiner. Du skal ikke trene eller tøye i den akutte fasen nå, det må vente til du ikke har så vondt lenger. Anonymkode: f46ac...9e6 Var sist til fastlegen men det var til ingen nytte. Merker det hjelper å gå, å ligge er helt forferdelig! Er så lei dette. Anonymkode: 20585...db8
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli fastlegen kan jo minimalt om sjelettet.. jeg ville valgt kiropraktor, manuellterapeut eller naprapat.. Fysio er for muskler, så hvis det ikke funker er det neppe muskulært Anonymkode: b1cc6...981
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): fastlegen kan jo minimalt om sjelettet.. jeg ville valgt kiropraktor, manuellterapeut eller naprapat.. Fysio er for muskler, så hvis det ikke funker er det neppe muskulært Anonymkode: b1cc6...981 Jeg aner ikke hva det er. Jeg hadde akkurat dette i desember, måtte sykemelde. Ble bedre etter 5-6 dager. Jeg får en vridning i nakken som et "pang" eller smell, akkurat der og da gjør det ikke så vondt, men minuttene etterpå er tortur. Jeg finner ingen god stilling og må helst stå oppe verst å ligge. Da jeg fikk det idag gikk jeg en tur etter å ha kjempet med å få på tøyet. Dro også på jobb, siden jeg ikke klarer å være i ro nå. Er så dyrt med kiropraktor og akkurat nå er jeg lutfattig. Frem til lønn 😌 Anonymkode: 20585...db8
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var sist til fastlegen men det var til ingen nytte. Merker det hjelper å gå, å ligge er helt forferdelig! Er så lei dette. Anonymkode: 20585...db8 Hvis du ikke ønsker betennelsesdempende eller muskelavslappende, ikke skal ha sykemelding og ikke lurer på om du har skadet deg så kan du la det være. Da er det bare å vente til det går over og så eventuelt ta en time hos fysioterapeut når du er bedre. Å styrke muskulaturen vil hjelpe deg på sikt, men akkurat nå må du bare vente. Anonymkode: f46ac...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå