Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en litt kjip opplevelse i går. 
Jeg og ei venninne var ute å spiste, så møtte vi på kollegaen til venninnen min på gata etterpå. Denne kollegaen snakket kun med min venninne, jeg prøvde flere ganger å bli en del av samtalen men oppdaget rask at det ikke var ønskelig. Denne kollegaen er venninne med min tidligere venninne som jeg er uvenn med. 
synes det er så kjipt at folk tar parti utifra å ha hørt en siden av saken. Hun må tro at jeg er skikkelig kjip og trollete på bakgrunn av det min tidligere venninne har fortalt. Følte meg så ekskludert. Jeg har aldri kjent henne, men møtt henne på sosiale settinger før og er mer bekjente. 
Får så lyst å bare; jeg skjønner at du er avvisende pga alt du har hørt om meg via «Kari» men du skal vite det finnes flere sider av denne saken. Men kan liksom ikke det heller. 

Anonymkode: 44471...cd1

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo det kan du

Anonymkode: 8636e...adc

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg og ei venninne var ute å spiste, så møtte vi på kollegaen til venninnen min på gata etterpå. Denne kollegaen snakket kun med min venninne, jeg prøvde flere ganger å bli en del av samtalen men oppdaget rask at det ikke var ønskelig. Denne kollegaen er venninne med min tidligere venninne som jeg er uvenn med. 
synes det er så kjipt at folk tar parti utifra å ha hørt en siden av saken. Hun må tro at jeg er skikkelig kjip og trollete på bakgrunn av det min tidligere venninne har fortalt. Følte meg så ekskludert. Jeg har aldri kjent henne, men møtt henne på sosiale settinger før og er mer bekjente. 
Får så lyst å bare; jeg skjønner at du er avvisende pga alt du har hørt om meg via «Kari» men du skal vite det finnes flere sider av denne saken. Men kan liksom ikke det heller. 

Hvorfor tenker du at du ikke kan det? Du sier kollega. Dette er sommer jobb ved siden av skolen ikke sant ? For dere høres ut som ungdomsskolejenter og veldig unge … beklager å måtte si det. 

Anonymkode: afa77...de1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor tenker du at du ikke kan det? Du sier kollega. Dette er sommer jobb ved siden av skolen ikke sant ? For dere høres ut som ungdomsskolejenter og veldig unge … beklager å måtte si det. 

Anonymkode: afa77...de1

Jeg kjenner henne ikke, og føler det blir et desperat forsøk å få noen til å like meg. Men jeg er ganske sikker på at hun har hørt en side av saken. Hadde hun tatt det opp hadde det vært noe annet. Men at jeg plutselig skal si noe slikt fordi hun virker avvisende blir litt drama 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner henne ikke, og føler det blir et desperat forsøk å få noen til å like meg. Men jeg er ganske sikker på at hun har hørt en side av saken. Hadde hun tatt det opp hadde det vært noe annet. Men at jeg plutselig skal si noe slikt fordi hun virker avvisende blir litt drama 

Er dere voksne? For det høres ikke sånn ut, tidligere venninne, uvenn med, baksnakking og drama. Ikke vært uvenn med venninner siden tidlig ungdomsskole. Voks opp sier jeg bare

Anonymkode: c11a7...fdf

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke styre hva andre sier, hva andre tenker eller valgene de gjør med det. Du kan velge å legge det helt fra deg å tenke "ikke mitt problem." Så lenge du vet med deg selv at du ikke gjorde noe galt så skal du tenke slik. 

Hver gang du støter på lignende situasjoner så må du tenke det samme. Du kan heller ikke dømme en for hva en annen sier om den. 

Opplevde endel av dette selv i 20 årene da jeg forlot barnefar. 

Anonymkode: 978db...365

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 3.22):

Et menneske som lytter og danner sin oppfatning på bakgrunn av rykter, er et lite reflektert menneske. Du kan trøste deg med det...Det sier sitt om den personen. 

Likevel så forstår jeg at det kan være vondt å bli oversett og ekskludert slik du ble. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er din venninne som burde fått deg inkludert i samtalen. Jeg vet ikke om de snakket om noe veldig privat, men dersom ikke er det normal høflighet å presentere og inkludere den du er med når du møter en tredjeperson. 

Anonymkode: 5fe1e...025

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...